Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Blijkbaar kan je de ipod-connector direct bestellen nu
idd ik heb deze bijbesteld, deze keuze is er nog niet lang. ik heb mijn auto 2 weken geleden besteld en toen stond het er nog niet tussen. Iemand enig idee of er een houder of dergelijke in het handschoenkaste wordt geplaats om de ipod vast te houden?
Ik heb hem apart besteld. Er is geen houder voorzien.
Ik kon bij het inbouwen kiezen of ze de kabel lieten uitkomen onder de bediening van de airco of in het handschoenkastje. Ik heb voor het laatste gekozen. De connector op het einde van het kabeltje hangt met velcro vast in het handschoenkastje; en de kabel kan nog veel verder uit het dashbord geschoven worden.
Ik heb hem apart besteld. Er is geen houder voorzien.
Ik kon bij het inbouwen kiezen of ze de kabel lieten uitkomen onder de bediening van de airco of in het handschoenkastje. Ik heb voor het laatste gekozen. De connector op het einde van het kabeltje hangt met velcro vast in het handschoenkastje; en de kabel kan nog veel verder uit het dashbord geschoven worden.
das knap ingewerkt, werkt dit eigenlijk ook als je een blaupunkt radio hebt?
Ik heb geen idee of dat ook met een Blaupunkt radio werkt. Ik vermoed van niet maar misschien kan je dit het best eens vragen in je Audi-garage.
Mijn zus heeft een Alpine (CDE-9850Ri), die werkt ook in combinatie met een iPod..
Ik heb 'm ook in het handschoenenkastje laten uitkomen dan stoort het totaal niet. Maar die velcro is wel een goed idee! Alhoewel bij mij ligt de ipod toch vrijwel constant in de auto.
Zeer betrouwbaar en redelijk snel geleverd. (+/- 5 dagen)
Nu voor de andere itrip gebruikers, welke frequentie gebruiken jullie het meeste? Buiten Brussel ontvang ik vrij goed 88.1 /88.7 , maar binnen Brussel heb ik nog niks deftig gevonden en ik rijd veel in Brussel dus zou best handig zijn.
Is er voor opel een oplossing om een kabel te laten uitkomen in het handschoenenkastje ofzo? Voor een gewone standaardradio met cd? Zo ja hoeveel kost dit? (en waar te laten plaatsen want zo handig ben ik niet)
Zeer betrouwbaar en redelijk snel geleverd. (+/- 5 dagen)
Nu voor de andere itrip gebruikers, welke frequentie gebruiken jullie het meeste? Buiten Brussel ontvang ik vrij goed 88.1 /88.7 , maar binnen Brussel heb ik nog niks deftig gevonden en ik rijd veel in Brussel dus zou best handig zijn.
Is er voor opel een oplossing om een kabel te laten uitkomen in het handschoenenkastje ofzo? Voor een gewone standaardradio met cd? Zo ja hoeveel kost dit? (en waar te laten plaatsen want zo handig ben ik niet)
ik he ook dat iTrip ding, en echt handig vind ik het niet, als je ergens snel naartoe moet, moet je dat ding uit zetten en als je terugkomt weer helemaal afzoeke op de frequentieband, echt onozel...
yep en het probleem is dat hij steeds in de buurt va nde radio moet liggen bij mij of hij vind geen ontvangst. Voor thuis is het best wel handig, maar onderweg moet je wel eens veranderen van zender. Waarop hebben jullie het meeste ontvangst???
Om nog even verder te gaan over de mogelijkheden: er bestaan ook toestelletjes die je op uw Ipod kan klikken en die dan een FM-signaal uitzenden dat kan ontvangen worden door uw autoradio. Ik weet niet of het degelijk is, ze zijn te bestellen via de Apple-store online.
Ze zijn niet toegelaten in België omdat ze een signaal uitzenden, maar daar ligt niemand van wakker denk ik. Het signaal gaat maar enkele meters ver.
Voor meer info over de Drive & Play, ga maar eens kijken op de site van ACS
Bij ARC hebben ze mij ook zo eentje aangeraden.
250euro was het.
Maar ben van gedacht veranderd, vind een iPod te duur om enkel daarvoor te gebruiken. Neig nu eigenlijk naar een Pioneer P4800 met adapter voor bediening aan het stuur (is samen ook iets van 250euro) maar moet dan wel schijfkes branden.
1) Ik heb vernomen dat je met die IceLink verplicht bent afspeellijsten aan te maken. De link van de dealer heeft blijkbaar een maximum van 10 lijsten, de Orig. Icelink 6.
Ik ben dus beperkt tot die afspeellijsten en moet dus gigantische lijsten gaan genereren? Begrijp ik dat goed?
2) Zijn die Icelinks connecteerbaar op elke Ipod. Tis namelijk zo dat ik een tweedehands op de kop kan tikken met garantie, maar tis wel eentje van de 2e generatie denk ik, een Ipod Photo 20GB. Een hele nieuwe kopen was me iets te zwaar overkill voor enkel in de auto te gebruiken ...
Comment