Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel toeren doe je bij 120km/u

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en dat zonder verzekering en inschrijving. héél goed bezig. door zulke mensen als jij worden verzekeringen voor jongeren zo duur, stijgt het percentage zwartrijders en worden hopen miserie veroorzaakt. een ongeval met zo'n wagen is een ramp voor jou en de tegenpartij. gelijk wie in zijn recht is. je bent een schande voor een autoforum!
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• iK denk dat er hier andere rondlopen zenne. Ik heb nog nooit mensen in gevaar gebragt. Nog nooit dronken gereden,....

Wat kan er nu op een zondag-middag in een desolaat industriepark gebeuren als je aandachtig bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
        Dan laat ik hm altijd wat warmdraaien op de oprit
        Héél goe!

Comment

iK denk dat er hier andere rondlopen zenne. Ik heb nog nooit mensen in gevaar gebragt. Nog nooit dronken gereden,....

Wat kan er nu op een zondag-middag in een desolaat industriepark gebeuren als je aandachtig bent?
          ben je dan werkelijk zo dom? er kan altijd een kind lopen, iemand iets doms doen, jij verward zijn ...

oh ik stop ermee ... ik verspil mijn tijd niet meer aan domme mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere
            ben je dan werkelijk zo dom?
            Welk antwoord verwacht je hierop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
              Welk antwoord verwacht je hierop?
              Een ja zou me nog niet eens verbazen.

Comment

Een ja zou me nog niet eens verbazen.
                Ik wacht gespannen af.

Comment

ben je dan werkelijk zo dom? er kan altijd een kind lopen, iemand iets doms doen, jij verward zijn ...

oh ik stop ermee ... ik verspil mijn tijd niet meer aan domme mensen.
                  En dan gaat een verzekering helpen? Ik probeer altijd respect te geven aan de zwakke weggebruiker. Als je een kind dood rijdt is dat iets dat ik mijn hele leven zou meedragen zenne,ookal betaalde de verzekering alles uit.

Comment

Ik wacht gespannen af.
                    Niet nodig,er komt eer Ja. speciaal voor jullie

Comment

Als je een kind dood rijdt is dat iets dat ik mijn hele leven zou meedragen zenne,ookal betaalde de verzekering alles uit.
                      Tart het lot dan niet en blijf van de weg als je niet verzekerd bent.

Comment

En dan gaat een verzekering helpen? Ik probeer altijd respect te geven aan de zwakke weggebruiker. Als je een kind dood rijdt is dat iets dat ik mijn hele leven zou meedragen zenne,ookal betaalde de verzekering alles uit.
                        Wel stel je dat idee eens voor, maar dan daarboven op nog eens een economische last zodat je voor de rest van je leven moet afbetalen...

Comment

Tart het lot dan niet en blijf van de weg als je niet verzekerd bent.
                          De kans dat je op 15km/maand in een desolaat industrie park een ongeval gaat hebben is veel kleiner dan een aorta-breuk zenne

Comment

De kans dat je op 15km/maand in een desolaat industrie park een ongeval gaat hebben is veel kleiner dan een aorta-breuk zenne
                            Zegt het woord moraliteitsbesef jou iets?

Comment

• zeker en vast,mijn rijstijl is daar oa een getuige van.

Comment

zeker en vast,mijn rijstijl is daar oa een getuige van.

Hoe oud ben jij eigenlijk, want ik krijg de indruk tegen een kind van 8 jaar bezig te zijn...
                                Lees jij wel wat anderen schrijven?

Comment

maar toch geen 100% zeker

mijn moeder is een 15 jaar geleden ook omver gereden met haar fiets door zo een onnozelaar die het niet nodig vond om zijn wagen te verzekeren ,
                                  want hij reed er enkel maar alleen de zondagmiddag mee

Comment

Idioot, hier moord en brand staan schreeuwen in verschillende topics, omtrent onverantwoord rijgedrag bij jongeren en dan zelf zonder verzekering gaan rondrijden. Je moet een beetje consequent zijn hé, als je uitspraken zit te doen dat jongeren gevaarlijk rijden en wat is het allemaal, dan moet je niet opeens zelf afkomen met een post waaruit blijkt dat jij zonder verzekering zit rond te rijden. Als je je wagen niet op de baan kan krijgen qua kosten voor verzekering en inschrijving, laat hem dan in de garage of nog beter koop er geen. Waarom moet je trouwens met die mg gaan rondrijden, die was toch voor in je living te zetten?

Comment

die auto komt slechts éénmaal per maand buiten. Dan laat ik hm altijd wat warmdraaien op de oprit,en rij een 15 tal km's mee door industrie zuid en over de hotelweg. En ja,ik ben al eens tot aan 120 gegaan zenne. Dan draait de motor 2500rpm (kan dus geen kwaad hé voor een nieuwe motor)
                                      Waar ben je nu aan het liegen: hier of op dat ander forum (http://www.austin-rover.co.uk/memberhuybrechtsf.htm)

"I bought the MG ZT cdti in 2005 as a collectors item. I never use it. Because my passion for MGRover I want to have a car with delivery miles. Folowing my opinion the ZT was the best MG ever made. The car is always garaged."

Comment

Waar ben je nu aan het liegen: hier of op dat ander forum (http://www.austin-rover.co.uk/memberhuybrechtsf.htm)

"I bought the MG ZT cdti in 2005 as a collectors item. I never use it. Because my passion for MGRover I want to have a car with delivery miles. Folowing my opinion the ZT was the best MG ever made. The car is always garaged."
                                        Hij heeft ook nog maar 150km op bijna 2 jaar. Dus is het nooit gebruiken hé. Ik wil gewoon dat de motor goed blijft

Comment

Hij heeft ook nog maar 150km op bijna 2 jaar. Dus is het nooit gebruiken hé. Ik wil gewoon dat de motor goed blijft
                                          Als je maandelijks 15 km doet, moet je minstens het dubbel aantal kilometer hebben op bijna 2 jaar tijd.
                                          Delivery miles wil zeggen 0,0 kilometer (en omdat dit niet realistisch is, zou ik zeggen maximum 20 km).
                                          BTW, denk je nu echt dat de motor goed blijft als er nooit mee wordt gereden?

Comment

Working...
                                          X