en dat zonder verzekering en inschrijving. héél goed bezig. door zulke mensen als jij worden verzekeringen voor jongeren zo duur, stijgt het percentage zwartrijders en worden hopen miserie veroorzaakt. een ongeval met zo'n wagen is een ramp voor jou en de tegenpartij. gelijk wie in zijn recht is. je bent een schande voor een autoforum!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel toeren doe je bij 120km/u
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasiK denk dat er hier andere rondlopen zenne. Ik heb nog nooit mensen in gevaar gebragt. Nog nooit dronken gereden,....
Wat kan er nu op een zondag-middag in een desolaat industriepark gebeuren als je aandachtig bent?
oh ik stop ermee ... ik verspil mijn tijd niet meer aan domme mensen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractereben je dan werkelijk zo dom? er kan altijd een kind lopen, iemand iets doms doen, jij verward zijn ...
oh ik stop ermee ... ik verspil mijn tijd niet meer aan domme mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasEn dan gaat een verzekering helpen? Ik probeer altijd respect te geven aan de zwakke weggebruiker. Als je een kind dood rijdt is dat iets dat ik mijn hele leven zou meedragen zenne,ookal betaalde de verzekering alles uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasDe kans dat je op 15km/maand in een desolaat industrie park een ongeval gaat hebben is veel kleiner dan een aorta-breuk zenne
mijn moeder is een 15 jaar geleden ook omver gereden met haar fiets door zo een onnozelaar die het niet nodig vond om zijn wagen te verzekeren ,
want hij reed er enkel maar alleen de zondagmiddag mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasDe kans dat je op 15km/maand in een desolaat industrie park een ongeval gaat hebben is veel kleiner dan een aorta-breuk zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasdie auto komt slechts éénmaal per maand buiten. Dan laat ik hm altijd wat warmdraaien op de oprit,en rij een 15 tal km's mee door industrie zuid en over de hotelweg. En ja,ik ben al eens tot aan 120 gegaan zenne. Dan draait de motor 2500rpm (kan dus geen kwaad hé voor een nieuwe motor)
"I bought the MG ZT cdti in 2005 as a collectors item. I never use it. Because my passion for MGRover I want to have a car with delivery miles. Folowing my opinion the ZT was the best MG ever made. The car is always garaged."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050Waar ben je nu aan het liegen: hier of op dat ander forum (http://www.austin-rover.co.uk/memberhuybrechtsf.htm)
"I bought the MG ZT cdti in 2005 as a collectors item. I never use it. Because my passion for MGRover I want to have a car with delivery miles. Folowing my opinion the ZT was the best MG ever made. The car is always garaged."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasHij heeft ook nog maar 150km op bijna 2 jaar. Dus is het nooit gebruiken hé. Ik wil gewoon dat de motor goed blijft
Delivery miles wil zeggen 0,0 kilometer (en omdat dit niet realistisch is, zou ik zeggen maximum 20 km).
BTW, denk je nu echt dat de motor goed blijft als er nooit mee wordt gereden?
Comment
Comment