Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ik mij ook al eens afgevraagd
Maar de versnellingsbak verandert niet met tuning, dus zou hij hetzelfde aantal toeren moeten draaien, al heeft hij er minder "moeite" voor nodig om op dat toerental te geraken/te blijven.
Heb ik mij ook al eens afgevraagd
Maar de versnellingsbak verandert niet met tuning, dus zou hij hetzelfde aantal toeren moeten draaien, al heeft hij er minder "moeite" voor nodig om op dat toerental te geraken/te blijven.
Wat voor mij het logische gevolg heeft, dat mijn auto zijn topsnelheid sneller zal halen, maar ik niets MEER zal halen. Aangezien ik nu bijna de redline aantik bij 210 op teller.
Mijn Golf doet 2800 toeren/min. bij 120 km/h. dit voor en na de vermogenkuur. het vermogen heeft GEEN invloed op het toerental in een bepaalde versnelling bij een bepaald snelheid.
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Wat voor mij het logische gevolg heeft, dat mijn auto zijn topsnelheid sneller zal halen, maar ik niets MEER zal halen. Aangezien ik nu bijna de redline aantik bij 210 op teller.
Met tuning zal hij dan wel de redline aantikken vermoed ik
De E doet 215 op de teller aan 4000 toeren, maar hij gaat echt geen toer sneller dan dat, dus met tuning zal hij wel nog tot 4200 ofzo kunnen gaan vermoed ik
Comment