Ik weet dat onze bij 250 km/h ongeveer 4000 toeren maakt, maar bij 120 zou ik niet direct weten, ik zal straks eens kijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel toeren doe je bij 120km/u
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraOver welke auto gaat het hier eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRodMag ik hier een foto van posten want anders geloof je me toch niet, het was op de autobahn, dus in principe is het legaal, maat van mij heeft het toen gefilmt dus ... Of is dat hier niet toegestaan, dan stuur ik ze wel ergens anders heen ofzo..
Ik wil gewoon weten welke auto het is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModenaIk wil de foto wel eens zien, aangezien het op de autobahn getrokken is, is er niets illegaal aan me dunkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRodIk weet dat onze bij 250 km/h ongeveer 4000 toeren maakt, maar bij 120 zou ik niet direct weten, ik zal straks eens kijken.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axeldbals hij aan 250 zo'n 4000 toeren maakt, dan maakt hij aan 120 ietsje minder dan 2000 toeren he. Of dacht je misschien dat daar ingewikkelde berekeningen bij te pas komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRodOk, maar ik heb geen site om die op te zetten, hoe moet ik dit dan doen ?? Ik wil hem wel mailen ofzo ... dan kan jij hem posten als je wil.
indien je graag hebt dat hij dan online komt zal ik hem wel posten voor jou.
Comment
Comment