Bij de fiets : 12000 per minuut, schat ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel toeren doe je bij 120km/u
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzNa chippen verandert uw toerental bij 120 per uur niét...
Er is een vaste overeenkomst tussen het aantal omwentelingen van de krukas per minuut (rpm), en de draaisnelheid van de wielen, en dat in elke versnelling.
Het vermogen dat je bij een bepaald toerental hebt gaat daar niks aan veranderen, denk ik dus.
Nu dnek ik dat die youtube kerel toch al ver in t rood zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050Tegen 120 km/u?
1250 tpm bij 60 in de hoogste versnelling he, zo kan je 't ook weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasSoms eens op den hotelweg hé2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caracterejaja thomas ... leg da maar eens uit dat je met die twee auto's een 120 km/h hebt uitgetest ... op een hotelweg ... auto's waar je nooit mee rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaascheck den hotelweg maar eens in Mechelen. Een baan van 4km waar je normaal 90km/h mag. (officiële naam Uilmolenweg). Op loopafstand van mijn huis.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaascheck den hotelweg maar eens in Mechelen. Een baan van 4km waar je normaal 90km/h mag. (officiële naam Uilmolenweg). Op loopafstand van mijn huis.
Nu vertel je dat je met een wagen die nooit bolt (dus met nagelnieuwe motor), bent gaan rijden op een baan op loopafstand (dus met koude motor) van jouw huis (van je ouders bedoel je waarschijnlijk) en daar bent gaan optrekken tot 120 km/u (waar je max. 90 km/u mag rijden).
Is dit zo ongeveer correct?
Comment
-
die auto komt slechts éénmaal per maand buiten. Dan laat ik hm altijd wat warmdraaien op de oprit,en rij een 15 tal km's mee door industrie zuid en over de hotelweg. En ja,ik ben al eens tot aan 120 gegaan zenne. Dan draait de motor 2500rpm (kan dus geen kwaad hé voor een nieuwe motor)
Comment
Comment