Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Injectoren ultrasoon reinigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenheb jij 100000 km geleden je injectoren laten reviseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEen vraag zonder antwoord.
ok, 't is niet echt de kilometerstand om zoiets voor te hebben, maar bij Frod zeggen ze zelf van 't boeltje eens te laten testen. ze zeggen zelfs van 't niet door hen te laten doen, omdat zij volledige injectoren vervangen, en 't zou volstaan om enkel de kopjes te vervangen, of zoiets...
Comment
-
franky bedankt voor de informatie,dat word gewaardeerd!
helaas zie ik regelmatig bij onderhoud dat de mensen steeds benzinefilter en injectoren vergeten.
degioke,laat om te lachen je injectoren eens reinigen,wedden dat je verschil merkt
nog 1 tip,laat het niet doen bij een ... .... ,die jongens beloven per cilinder 1.5 bar meer compressie na een busje Forte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHet staat op de planning m'n injectoren. Maar op mijn planning staan nooit datums
net zoals ik men vriendin beloof te trouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzit ik op mijn werk geen ganse dag me af te vragen hoe het met die injectoren zit, kom ik thuis en lees ik nog niks
goed gelezen.
geen resultaat, helaas. 'k smijt ze er een van de dagen wel even uit om te laten testen, waarschijnlijk eentje aan 't pissen of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniks.
goed gelezen.
geen resultaat, helaas. 'k smijt ze er een van de dagen wel even uit om te laten testen, waarschijnlijk eentje aan 't pissen of zo.
gewoon openvijzen, opletten van het veertje, mooi reinigen met remreiniger en weer monteren. gaat het dan nog niet... zoek dan hulp
en het zou me niet verwonderen als er hier ergens Vord injectoren liggen van een 1.8D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenwaarom geld geven om te laten testen? tenzij je het gratis kan laten doen
gewoon openvijzen, opletten van het veertje, mooi reinigen met remreiniger en weer monteren. gaat het dan nog niet... zoek dan hulp
en het zou me niet verwonderen als er hier ergens Vord injectoren liggen van een 1.8D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k kan me er niet mee bezighouden, denk ik... ik wil in elk geval eerst eens eentje openhalen waarbij 't zeker geen kwaad kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMet de hulp van Asserti zijn de mijne ook weer gemonteerd vandaag.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik overweeg om ze volgende week even uit elkaar te gooien. deze week heb ik die bak te hard nodig.
moet er iets van dichtingen tussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten/me = curieus.
'k ga dadelijk bestellen, dan weet ik wanneer ik die rommel er moet uitdraaien.
Comment
-
'k ga het probleem uit handen geven. de garagist van avantus gaat het oplossen. volgens de kleine die daar rondloopt zou het de vervroegingsklep van m'n hogedrukpomp zijn, omdat 'ie goed start, stationair mooi loopt en pas op hogere toeren zwarte rook uitbraakt, wat zou kunnen wijzen op een te late inspuiting. lijkt me een plausibele uitleg...
Comment
-
Mijn koudstart bij standtijd meer dan pakweg 6u is compleet perfect nu, direct aanslaan. Enkel bij terug vertrekken na 2-3u merk ik nog steeds hetzelfde 'moeilijke' starten (2 tot 3sec).
Iig een goede verbetering, en dus een teken dat het reinigen van m'n injectoren iets moet geholpen hebben.
Comment
Comment