Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k ga het probleem uit handen geven. de garagist van avantus gaat het oplossen. volgens de kleine die daar rondloopt zou het de vervroegingsklep van m'n hogedrukpomp zijn, omdat 'ie goed start, stationair mooi loopt en pas op hogere toeren zwarte rook uitbraakt, wat zou kunnen wijzen op een te late inspuiting. lijkt me een plausibele uitleg...
'k ga het probleem uit handen geven. de garagist van avantus gaat het oplossen. volgens de kleine die daar rondloopt zou het de vervroegingsklep van m'n hogedrukpomp zijn, omdat 'ie goed start, stationair mooi loopt en pas op hogere toeren zwarte rook uitbraakt, wat zou kunnen wijzen op een te late inspuiting. lijkt me een plausibele uitleg...
godver... nu je het zegt, ik heb ook al eens zo een klepje gestoken bij éne die niet meer startte
Ik ken de blokjes ni zo goe, maar deze uitleg makes perfect sense.
mijn injectoren zijn eind vorige week met een VAG injector toestel getest geweest op sproeibeeld/opbrengst/dichtheid/drukken/enz. Alle 5 perfect buiten eentje die een klein beetje durft nadruppelen.
mijn injectoren zijn eind vorige week met een VAG injector toestel getest geweest op sproeibeeld/opbrengst/dichtheid/drukken/enz. Alle 5 perfect buiten eentje die een klein beetje durft nadruppelen.
Ah ja, als er teveel vloeistof toekomt gaat het teveel toch terug via de retourleiding ?? Om daar dus lekken te vermijden die buis gewoon dubbelplooien en ne rekker rond? Of zit ik nu met een andere constructie in mijn gedacht ???
Comment