Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Injectoren ultrasoon reinigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    'k ga het probleem uit handen geven. de garagist van avantus gaat het oplossen. volgens de kleine die daar rondloopt zou het de vervroegingsklep van m'n hogedrukpomp zijn, omdat 'ie goed start, stationair mooi loopt en pas op hogere toeren zwarte rook uitbraakt, wat zou kunnen wijzen op een te late inspuiting. lijkt me een plausibele uitleg...
    die regelt dat, net zoals mijn rommel

Comment

• 2-3 seconden lijkt me geen ramp.
      misschien is 't er na volgende week wel helemaal uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        die regelt dat, net zoals mijn rommel
        'k ben erg benieuwd. volgens mij moet het mogelijk zijn zo'n klepje te reinigen, of zo.

Comment

2-3 seconden lijkt me geen ramp.
          misschien is 't er na volgende week wel helemaal uit.
          nee, zeker niet bij een KE-jet, die continue inspuitende prut is daar bekend voor.

Comment

'k ga het probleem uit handen geven. de garagist van avantus gaat het oplossen. volgens de kleine die daar rondloopt zou het de vervroegingsklep van m'n hogedrukpomp zijn, omdat 'ie goed start, stationair mooi loopt en pas op hogere toeren zwarte rook uitbraakt, wat zou kunnen wijzen op een te late inspuiting. lijkt me een plausibele uitleg...
            godver... nu je het zegt, ik heb ook al eens zo een klepje gestoken bij éne die niet meer startte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              godver... nu je het zegt, ik heb ook al eens zo een klepje gestoken bij éne die niet meer startte
              daar stond het dan misschien open, en kreeg 'ie te vroeg z'n inspuiting.

volgens die kleine (man, da's een figuur! ) is het een vaak voorkomend probleem bij Frod 1.8D blokjes.

Comment

Ik ken de blokjes ni zo goe, maar deze uitleg makes perfect sense.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                  Ik ken de blokjes ni zo goe, maar deze uitleg makes perfect sense.
                  klepje zit waarschijnlijk vast om een of andere reden. 'k hoor het woensdag wel.

Comment

• roetblazen is koel.

Heeft dan niet elke 1.9tdi'tje dit probleem???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      roetblazen is koel.

Heeft dan niet elke 1.9tdi'tje dit probleem???
                      een TDI heeft EGR, dat is het probleem

onze 90pk tdi roette na het uitkuisen van inlaat en afsluiten van EGR 0,0... zelfs met powerbox die 'mild' afgesteld stond.

Comment

• Vooral heel benieuwd en zo ....

Comment

• ohja,

mijn injectoren zijn eind vorige week met een VAG injector toestel getest geweest op sproeibeeld/opbrengst/dichtheid/drukken/enz. Alle 5 perfect buiten eentje die een klein beetje durft nadruppelen.

me happy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Vooral heel benieuwd en zo ....
                            ik ook.

'k ga die dingen laten aftesten, volgens mij zit er een pisser tussen, maar 'k kan m'n auto niet echt missen de eerste dagen.

Comment

ohja,

mijn injectoren zijn eind vorige week met een VAG injector toestel getest geweest op sproeibeeld/opbrengst/dichtheid/drukken/enz. Alle 5 perfect buiten eentje die een klein beetje durft nadruppelen.

me happy
                              Voor het nadruppelen slecht één oplossing.......
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ach, ik schudder er eens goed mee vlak voor ik hem afleg, dat helpt ook

Comment

ach, ik schudder er eens goed mee vlak voor ik hem afleg, dat helpt ook
                                  Ja, en als hem niet wil meewerken hem de nek afknijpen ??? En als het verlies in de retour zit dan die gewoon plooien en dichtknijpen?

Comment

• retour?

Comment

• Ah ja, als er teveel vloeistof toekomt gaat het teveel toch terug via de retourleiding ?? Om daar dus lekken te vermijden die buis gewoon dubbelplooien en ne rekker rond? Of zit ik nu met een andere constructie in mijn gedacht ???

Comment

• op mijn injectoren zit geen retour hoor.

Comment

• Dat komt, met de jaren. Op de vooruitgang staan geen grenzen.

Comment

Working...
                                          X