Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Injectoren ultrasoon reinigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    ik ook.

'k ga die dingen laten aftesten, volgens mij zit er een pisser tussen, maar 'k kan m'n auto niet echt missen de eerste dagen.
    Vooruitgangheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Vooruitgangheid
      ja.

te druk om me met zo'n dingen bezig te houden, eigenlijk.

als ik een paar dagen na mekaar op dezelfde plaats kan gaan werken, kieper ik eerst al m'n gereedschap daar af, en vijs ik m'n auto wel even uiteen, geen probleem. deze week zal 't weer niet lukken dus.

Comment

• 'k heb vandaag de injectoren eruit gehaald, morgen breng ik ze binnen.
        zo te zien is er al zeker eentje waarvan 't inspuitbeeld fout zit, er zit namelijk een hoop zichtbare prut in. eigenlijk kan ik 'm zelf wel opendraaien, maar ik heb daar geen zin in. ze moeten 't maar regelen, ik ga 2 dagen vloer leggen.

Comment

'k heb vandaag de injectoren eruit gehaald, morgen breng ik ze binnen.
          zo te zien is er al zeker eentje waarvan 't inspuitbeeld fout zit, er zit namelijk een hoop zichtbare prut in. eigenlijk kan ik 'm zelf wel opendraaien, maar ik heb daar geen zin in. ze moeten 't maar regelen, ik ga 2 dagen vloer leggen.
          Doe nog zoveel mogelijk zelf bij al uw verbouwingen eh Frankie, mijn dochter gaat op 't einde van 't jaar beginnen bouwen, ik kan haar dan een adres geven van ne goeien "allrounder" wiens liefste bezigheid is van goed zijn kl....n af te draaien in den bouw, zonder veel te rekenen natuurlijk. Ik zal haar zeggen dat het voor "een prijsje" kan, alleen al omdat ge al die Polen wil liggen hebben. ok ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Doe nog zoveel mogelijk zelf bij al uw verbouwingen eh Frankie, mijn dochter gaat op 't einde van 't jaar beginnen bouwen, ik kan haar dan een adres geven van ne goeien "allrounder" wiens liefste bezigheid is van goed zijn kl....n af te draaien in den bouw, zonder veel te rekenen natuurlijk. Ik zal haar zeggen dat het voor "een prijsje" kan, alleen al omdat ge al die Polen wil liggen hebben. ok ???
            hoe oud is die dochter van je?

Comment

hoe oud is die dochter van je?
              Ze is van '65 en heeft twee kinderen, verder kan hare man, die bij de locale recherche werkt, u nog voor en na wat helpen als 't moet .....

Comment

Ze is van '65 en heeft twee kinderen, verder kan hare man, die bij de locale recherche werkt, u nog voor en na wat helpen als 't moet .....
                pfffff... lokale recherche, die moet dan weer z'n collega's van een andere zone gaan lastigvallen als ik iets moet weten.

Comment

pfffff... lokale recherche, die moet dan weer z'n collega's van een andere zone gaan lastigvallen als ik iets moet weten.
                  Da's waar, maar het is hier een relatief grote zone (AMOW) en hij woont momenteel nog in een andere relatief grote zone (KLM) die zelfs, denkelijk/mogelijk, aan uw zone grenst ??? Je zou dus zelfs alle info van drie gecombineerde zones kunnen bijeenhalen om te weten te kolmen wat je zou moeten weten ?? Dus niks dan voordelen, subiet zou je nog moeten betalen om te 'mogen' komen travakken ??

Comment

Da's waar, maar het is hier een relatief grote zone (AMOW) en hij woont momenteel nog in een andere relatief grote zone (KLM) die zelfs, denkelijk/mogelijk, aan uw zone grenst ??? Je zou dus zelfs alle info van drie gecombineerde zones kunnen bijeenhalen om te weten te kolmen wat je zou moeten weten ?? Dus niks dan voordelen, subiet zou je nog moeten betalen om te 'mogen' komen travakken ??
                    'k bedank er toch feestelijk voor, 'k heb andere plannen rond 't einde van 't jaar.

Comment

• Spijtig, 'k dacht van "a klopken" te doen ziede ???
                      (Just been teasing. 'k Wou wat inpikken op uw twee dagen vloer leggen en uw aversie tegen zwaar werk ziet ge ..... Sorry dat ik u schrik aangejaagd heb.....)

Comment

Spijtig, 'k dacht van "a klopken" te doen ziede ???
                        (Just been teasing. 'k Wou wat inpikken op uw twee dagen vloer leggen en uw aversie tegen zwaar werk ziet ge ..... Sorry dat ik u schrik aangejaagd heb.....)
                        aversie tegen zwaar werk? niks van, 'k denk dat er veel mogen achter komen.

Comment

• Ah? Ik dacht dat toch te mogen opmaken hebben uit vroegere posts van u ? (Toen je die schilderjob "uitbesteed" hebt indertijd ...... Was dat niet in Stinkende Klaas toen ??) Sorry, zal het toen waarschijnlijk verkeerd begrepen hebben.

Comment

Ah? Ik dacht dat toch te mogen opmaken hebben uit vroegere posts van u ? (Toen je die schilderjob "uitbesteed" hebt indertijd ...... Was dat niet in Stinkende Klaas toen ??) Sorry, zal het toen waarschijnlijk verkeerd begrepen hebben.
                            'k zal me haasten om wat te staan schilderen, dat kan elke stomme kloot. Gio had geen tijd, dacht ik.
                            'k doe wel wat anders ondertussen, ik ben nogal constructief bezig de laatste tijd....

Comment

• Toch niet gepensioneerd zeker ? Want ik ben nog nooit zo constructief ingesteld geweest dan sinds ik in die fase zit.....

Comment

Toch niet gepensioneerd zeker ? Want ik ben nog nooit zo constructief ingesteld geweest dan sinds ik in die fase zit.....
                                pre-pre-pre-pre-pre-pensioen, zo ongeveer.

Comment

pre-pre-pre-pre-pre-pensioen, zo ongeveer.
                                  Dat is een episode waarvan ik nooit het genoegen heb mogen smaken, na 45 jaar carrière direct the real thing. (Al dik 6 jaar nu, sinds m'n 60e). Kan het alleen maar aanraden hoor. De druk van de ketel is zo'n zalig gevoel, zeker de eerste maanden/jaren, later wordt het precies de normaalste zaak van de wereld.

Comment

aversie tegen zwaar werk? niks van, 'k denk dat er veel mogen achter komen.
                                    *steekt zijn hand op*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      *steekt zijn hand op*
                                      hoi.

kom je helpen?

Comment

• het probleem is opgelost.
                                        Er zijn nu eenmaal ook injectoren die je niet kunt uit elkaar halen.
                                        vandaar heb ik ze zelf gereinigd.
                                        met een benzinepomp en +- 5 constante volt op de injectoren krijg je de naald open zonder beschadigingen.(drukpuls)
                                        Maar als je echt een goed sproeibeeld wil hebben en zeker weten laat je je injectoren ultrasoon reinigen met een afdruk van het sproeibeeld.
                                        kortom,hobbymatig kan je je injectoren best zelf reinigen.
                                        Wil je zekerheid en exacte inspuitwaardes kan je ze best even ultrasoon laten reinigen.
                                        Ik heb een set zelf gereinigd en een set ultrasoon laten reinigen.

mvg jef75

Comment

• die van mij liggen bij Motoreco, ze worden gereviseerd.

Comment

Working...
                                          X