door de brandstof te koelen ga je niet echt pk's bijkrijgen , eerder zorgen dat je er geen verliest of de thermische belasting vd motor iets verminderen .
En koelere brandstof koelt ook de injectipomp en injectoren waardoor die ook langer zouden moeten meegaan .
Een ander voordeel is dat als er koelere brandstof retour naar de tank gaat je bij het parkeren in koude ,vochtige omgeving je minder condensvorming in de tank krijgt ;
Dit al gezien ?:
Dat is een soort brandstofkoeler die op de retourleiding vd airco wordt aangesloten , dus airco koelt zoals normaal uw interieur ,daarna gaat koelmiddel terug naar de condensor ,zij het nu via een omweggetje via de branstofkoeler .
En koelere brandstof koelt ook de injectipomp en injectoren waardoor die ook langer zouden moeten meegaan .
Een ander voordeel is dat als er koelere brandstof retour naar de tank gaat je bij het parkeren in koude ,vochtige omgeving je minder condensvorming in de tank krijgt ;
Dit al gezien ?:
Dat is een soort brandstofkoeler die op de retourleiding vd airco wordt aangesloten , dus airco koelt zoals normaal uw interieur ,daarna gaat koelmiddel terug naar de condensor ,zij het nu via een omweggetje via de branstofkoeler .
Comment