Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met jumpstarter?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

norauto booster

Heb paar maand geleden een Norauto booster (de grote met compressor) uit den Auto5 gehaald voor minder dan 100 eur. Werkte perfect om mijn oude Alfa 33 1.3 boxer die zijn batterij altijd leegtrok op te starten (electrisch probleem). Ik had ook dikke topkwaliteit Michelin startkabels (kostten bijna evenveel als de booster!), maar da's toch altijd een heel gedoe. Je moet er ook TWEE auto's voor hebben he, dus altijd iemand lastig vallen. Met een booster help je jezelf.
    De booster moet je eerst je batterij enkele minuten laten laden en start daarna veel krachtiger op dan bv de batterij van een draaiende 1.6d Volvo S40, en blijft dat tot tien keer toe doen. Opgeladen blijft hij een paar weken goed, maar loopt toch langzaamaan leeg. Lijkt me normaal. Even bijladen voor je hem wil gebruiken en hij is weer 100%. Maar zelfs op 25% heb ik er mijn Alfa nog zonder probleem mee opgestart hoor.

Compressor is goed, je mag hem tot max 10' aan een stuk laten werken, dan even laten afkoelen. Da's dan om een boot of tractorband op te blazen of zo, want auto- of fietsbanden zijn dan al lang geklapt. Lamp is ook handig want het is altijd bij nacht en ontij dat hij weer niet start...

PS: als iemand geïnteresseerd geworden zou zijn in mijn booster, pm me. Hij staat hier stof te vergaren intussen. De Alfa is nl. enkele weken geleden 'gerecycleerd'. Snif.
    Last edited by ; 07/08/2008, 22:23.

Comment

Benzine motor hebben veel minder startstroom nodig! Wij hebben ook nog een booster maar die word nooit meer gebruikt! Hebben kar met daarop zware batterij en zware startkabels! Daar krijg je veel me in gang ze

Comment

Weer een ervaring met de jumpstarter.

Als je hem nodig hebt is die ook juist plat

Comment

Meestal wel ja

Comment

De Energic Plus Jump starters zijn van zeer goede kwaliteit: https://energicplus.com/en/products/jump-starters
            Professional jump starters to start each type of vehicle, from an engine powered lift truck to an electric aerial work platform.

Comment

Working...
            X