Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar je wel op moet letten is wanneer er putjes in de lak zijn van steenslag of zo dat je daar niet op een cm van gaat hangen, daar zou de lak wel eens van kunnen lossen dan.
ik heb al eens zoiets meegemaakt en dit was het resultaat,maar ze hebben het bij de garage wel gratis herspoten
Op het bouwbedrijf van men nonkel wasten we de wagens net als de vrachtwagens met zo een hogedrukreiniger op vier wielen, geen licht ding dus. Voor de lak was dat nooit een probleem als je niet te dicht kwam maar de wieldeksels pelden toch wel mooi af hoor op de duur hoor bij de personenwagens. Roestplekjes moet je absoluut mijden met zo een ding want anders vliegen de stukken er af. En ik zette het water ook niet te heet want ik denk dat dat ook niet ideaal is in de winter.
Vroeger moest ik mijn velgen nog apart wassen thuis. ging niet met die borsten, werden niet volledig proper.
Nu een buske velgen reiniger gekocht, al't vuil komt dan ook veel makkelijk mee
Voor 3.5€ à 4€ blinkt mijn kar perfect, inclusief velgen.
Vroeger moest ik mijn velgen nog apart wassen thuis. ging niet met die borsten, werden niet volledig proper.
Den apoeh-wash doet het voor 8 euro volledig met de hand en daarvoor moet ik zelfs niet uitstappen :-)
In de zomer op mijn gemakske met de hand wassen gewoon met de tuinslang vind ik nog het leukste eigenlijk.
normaal kan 't inderdaad geen kwaad, enkel voor je intercooler/radiator moet je opletten, deze niet afspuiten met de hogedrukreiniger, want daarvan gaan de lamellen plooien, met zware reductie van koelingscapaciteit als gevolg...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hogedrukreiniger ja, maar dan niet de strafste (lees ronde) straal, maar die platte.
Heu steentjes in leidingen, zit in mijn ogen zit er een zeef aan de ingang van een hogedrukreiniger.
Ik werk wel nooit met een borstel, moest daar vuiligheid inblijven, dan heb je het schuurpapier effect, ben meer voor spons.
Persoonlijk vind ik dat zo een hogedrukreiniger met koud water niet echt veel effect heeft. Het beste resultaat krijg ik nog altijd met een gewone tuinslang en een goeie spons.
Comment