Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wagen wassen met hogedrukreiniger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    of water/woolite
    Om te kuisen, maar niet om te beschermen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door autotechniekerke Bekijk Berichten
      ik denk dat je beter eerst even na denkt vorens zulke raad te geven, is LEVENSGEVAARLIJK om je motor te laten draaien en dan via hoge druk je motor af te stomen....jongens toch....waar gaan we naar toe.
      beter niets posten dan posten om te posten
      Levensgevaarlijk, laat me niet lachen

Dat het niet goed voor de motor is zal ik niet afstrijden maar ge moet ook niet overdrijven he.
      Trouwens, ge had eens moeten zien hoeveel zand er onder die motorkap stak zo zonder radiator

Electrocuteren, man man man, laat me niet lachen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Levensgevaarlijk, laat me niet lachen

Dat het niet goed voor de motor is zal ik niet afstrijden maar ge moet ook niet overdrijven he.
        Trouwens, ge had eens moeten zien hoeveel zand er onder die motorkap stak zo zonder radiator

Electrocuteren, man man man, laat me niet lachen

man man man.....voor wat heb jij gestudeerd?
        kleine recapitulatie: motortje draait, electrische circuits in bediening, vonkvorming, en jij gaat daar wat lekker water overheen sturen, onder hoge druk, en meneertje staat met zijn voetjes lekker in het water?
        nog een tekeningetje voor mijnheer ook?
        blijf van het bier man want je brains sterven af!!
        en dan vermelde ik nog eerst dat het geen persoonlijke aanval was.....doch zijn er blijkbaar hier op dit "kinderforum" nog altijd die hun postings doen om "belangrijk" te zijn ipv on topic te blijven en hun gezever voor zichzelf te houden!

Comment

man man man.....voor wat heb jij gestudeerd?
          kleine recapitulatie: motortje draait, electrische circuits in bediening, vonkvorming, en jij gaat daar wat lekker water overheen sturen, onder hoge druk, en meneertje staat met zijn voetjes lekker in het water?
          nog een tekeningetje voor mijnheer ook?
          blijf van het bier man want je brains sterven af!!
          en dan vermelde ik nog eerst dat het geen persoonlijke aanval was.....doch zijn er blijkbaar hier op dit "kinderforum" nog altijd die hun postings doen om "belangrijk" te zijn ipv on topic te blijven en hun gezever voor zichzelf te houden!
          Ik heb lang genoeg gestudeerd om te weten dat ik van 12V niet hard dood ga.

Heb al meerdere schokken van 15.000+ overleefd dus 't zal wel lukken zeker.

Das allemaal relatief laagspanning he jong.

Plus dat de stroom van de plus naar de carroserie gaat, in mij heeft dat niks te zoeken, 't kiest de gemakkelijkste weg he.

Denk anders een keer na voor je iets post.

Nog redenen hebben, kan nog ff doorgaan hoor ...

Comment

Ik heb lang genoeg gestudeerd om te weten dat ik van 12V niet hard dood ga.

Heb al meerdere schokken van 15.000+ overleefd dus 't zal wel lukken zeker.

Das allemaal relatief laagspanning he jong.

Plus dat de stroom van de plus naar de carroserie gaat, in mij heeft dat niks te zoeken, 't kiest de gemakkelijkste weg he.

Denk anders een keer na voor je iets post.

Nog redenen hebben, kan nog ff doorgaan hoor ...
            aaah ja 12volt......en wat doet de stroomomvormer dan?
            een beetje idee (zal moeilijk zijn in uw geval) wat bvb een xenonlampje voortbrengt?of de startmotor?
            of moet ik ook nog beetje verder gaan....
            get a life man, drink minder, en spuit er maar op los met je draaiende motorke, en geef vooral alle anderen die een welgemeende topic openen maar goeie (slechte) raad, je gaat daar ver mee komen mijn gedacht!

Comment

aaah ja 12volt......en wat doet de stroomomvormer dan?
              een beetje idee (zal moeilijk zijn in uw geval) wat bvb een xenonlampje voortbrengt?of de startmotor?
              of moet ik ook nog beetje verder gaan....
              get a life man, drink minder, en spuit er maar op los met je draaiende motorke, en geef vooral alle anderen die een welgemeende topic openen maar goeie (slechte) raad, je gaat daar ver mee komen mijn gedacht!
              Xenonlamp --> licht
              startmotor --> draaiende beweging.

Comment

hoge druk

Xenonlamp --> licht
                startmotor --> draaiende beweging.

ik dacht het al.....verkeerdelijk begrepen......welke stroomstoot (max) brengen deze voort?
                geef je ongelijk toe en zever wat aan op onnodige topics man!

kutforum!!!

Comment

ik dacht het al.....verkeerdelijk begrepen......welke stroomstoot (max) brengen deze voort?

kutforum!!!
                  Geen, die verbruiken stroom

Comment

En lampkes van een auto gebruiken 12V

Comment

kutforum!!!
                      how how, weet ge... daar bestaan al lang pillekes voor ze.

Comment

kutforum!!!
                        Mmmm.Kut.

Comment

kutforum!!!

Niets verplicht u om hier aanwezig te zijn! En als u uw taalgebruik niet onder controle kunt houden raad ik u aan hier niet meer te posten op het forum!
                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                          2000 Bmw 320d
                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Mmmm.Kut.
                            .....

Comment

Dus we stomen hem gewoon af bij draaiende moter!!!!!!!!!!!
                              We doen dit bij dag dus Xenonlampen branden niet!
                              En een startmotor draait niet bij een draaiende motor dacht ik.
                              MAAR we SPUITEN ALLEEN RICHTING MOTORBLOK en van de electronica blijven we af.
                              Meer dan genoeg moeten doen bij de Garage waar ik heb gewerkt.
                              Nissan QQ driver.

Comment

doch zijn er blijkbaar hier op dit "kinderforum" nog altijd die hun postings doen om "belangrijk" te zijn ipv on topic te blijven en hun gezever voor zichzelf te houden!
                                get a life man, drink minder, en spuit er maar op los met je draaiende motorke

kutforum!!!
                                Wat een lieverdje.

Comment

denk dat autotechniekerken bedoelt dat de uitgangsspanning van xenon's boven de 20000 volt ligt ergens. en dat je voor een vonk voor je bougie iets van een 24000 volt van doen hebt. Er hebben er wel al meer het bijltje neergelegd bij werken aan een wagen.

afstomen is het beste dat je kunt doen. na poetsen met de hand dan

Comment

Een benzinemotor zou ik inderdaad ook niet tijdens het draaien afspuiten.

Maar motorruimtes afspuiten doe ik zeker. De gevoeligste componenten daar trek ik een zak over (alternator en zulks), en de inlaat die dek ik af.
                                    Ook moet je uiteraard niet als een gek 5 minuten staan spuiten hé. Bij mij duurt dat maar een minuutje ofzo. Snel heen en weer, en klaar. Het vuil dat overblijft, verwijder ik met producten en doeken, etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      denk dat autotechniekerken bedoelt dat de uitgangsspanning van xenon's boven de 20000 volt ligt ergens. en dat je voor een vonk voor je bougie iets van een 24000 volt van doen hebt. Er hebben er wel al meer het bijltje neergelegd bij werken aan een wagen.

afstomen is het beste dat je kunt doen. na poetsen met de hand dan
                                      Een vonk van een bougieken heb k al dikwijls gevoeld hoor.

Comment

24.000V

Dat is wat zo een "tennisraket voor vliegen" ook opbrengt.

Daar ga je niet aan dood hoor

Comment

daar ga je misschien niet aan dood, maar heb al leuker gevoel gehad.
                                          wat geeft dat met je voeten int water?

Comment

Working...
                                          X