Ja eerlijk is eerlijk,zoveel zware accidenten met camionnetten kom je inderdaad niet tegen. Camions da's al wat anders.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa eerlijk is eerlijk,zoveel zware accidenten met camionnetten kom je inderdaad niet tegen. Camions da's al wat anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenIk bol +20.000 km jaar met mijn camionette + remorque (combinatie van 5.5 ton) en ik durf daar eerlijk gezegd niet veel rapper dan 120 mee rijden zenne.
Maar ja, 't is dan ook mijn eigen materiaal en niet dat van den baas he.
Zo'n combinatie remt echt wel hard zenne. Als ge daar alles mee toe gooit gaat ge al serieus mogen krabben met uw auto'ke om er niet op te plakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenMorgen eens langsgaan met de postautopostauto???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie 3.0 diesels zouden in stock trim al op 200+ op teller te krijgen zijn.
Vind ze vooral énorm vinnig. Hoe dat weg kan schieten in eerste
Wij hebben een 3.0Hdi Citroën Jumper.. Max dat we gehaald hebben is 167km/h en dan was de pijp uit
Voort gaat da wel goed1ste versnelling is idd hard wennen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenHeb je het op de 3.0 van die jumper of ducato of wat het ook is?
Wij hebben een 3.0Hdi Citroën Jumper.. Max dat we gehaald hebben is 167km/h en dan was de pijp uit
De motor in die 3.0 Ducato, Jumper, Boxer is eigenlijk een Iveco (Sofim) motor die ook in de Iveco Daily zit.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenHeb je het op de 3.0 van die jumper of ducato of wat het ook is?
En standaard zijn ze begrensd dacht ik. Ex-collega van me had echter 210 gehaald met de zijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJa idd, allemaal dezelfde 160pk HDI als ik het goed heb hé?
En standaard zijn ze begrensd dacht ik. Ex-collega van me had echter 210 gehaald met de zijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenIdd 160pk.. 210km/h
heb ook zo één, teller gaat maar tot 180 km/h en ja hij loopt een heel stuk verder dan dat.
Maximale dat ik eruit heb gekregen is 186 km/h op GPS is wel de verhoogde en extra lange versie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenkost inderdaad 50 euro bij Heinz en soms durven ze zelfs geld vragen als je hem terug origineel wil hebben, niet echt super service lijkt me , zeker niet omdat ze altijd beloofd hebben dat dit gratis is
Voor een hertuning vragen we inderdaad 50€, zoals de meeste tuners. Of dit nu 1x gebeurt of 5x , we vragen hier nooit meer voor.
De wagen terug origineel zetten doen we nog steeds gratis of het nu voor een herstelling onder waarborg is of bij einde leascontract of verkoop, maakt niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenpostauto???
Een auto van de Post hé, zo'n rood geval met een witte hoorn daarop. Een 1.6 hdi, valt dat te chippen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenEen auto van de Post hé, zo'n rood geval met een witte hoorn daarop. Een 1.6 hdi, valt dat te chippen?
Moet mijne GTI ook eens binnendoen se :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenom een leuk voorbeeld te geven:mijn stationair verbruik was 0,7 liter/H voor de tuning.
Erna is het 0,4
en op autostrade tegen 120 op cruise control is het 1 liter gezakt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten200 rijden met een camionet
Comment
Comment