Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja eerlijk is eerlijk,zoveel zware accidenten met camionnetten kom je inderdaad niet tegen. Camions da's al wat anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ja eerlijk is eerlijk,zoveel zware accidenten met camionnetten kom je inderdaad niet tegen. Camions da's al wat anders.
      Ik snap ook wel waar je op doelt hoor maar ik heb er zelf ervaring mee dus daarom dat ik het zeg. Het lijkt mss wel gevaarlijk maar valt wel mee. Er zijn echter wel oude camionettes zonder reclame ofzo die rondrijden met een rotte remork, daar kan je idd beter voor oppassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
        Ik bol +20.000 km jaar met mijn camionette + remorque (combinatie van 5.5 ton) en ik durf daar eerlijk gezegd niet veel rapper dan 120 mee rijden zenne.
        Maar ja, 't is dan ook mijn eigen materiaal en niet dat van den baas he.
        Zo'n combinatie remt echt wel hard zenne. Als ge daar alles mee toe gooit gaat ge al serieus mogen krabben met uw auto'ke om er niet op te plakken
        Idd, en ge moogt al wa njoewton meters hebben als ge eens naar Mas Du Clos moet bollen met uw hele hebben en houden eh

Comment

• Morgen eens langsgaan met de postauto

Comment

• Die 3.0 diesels zouden in stock trim al op 200+ op teller te krijgen zijn.
            Vind ze vooral énorm vinnig. Hoe dat weg kan schieten in eerste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Morgen eens langsgaan met de postauto
              postauto???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Die 3.0 diesels zouden in stock trim al op 200+ op teller te krijgen zijn.
                Vind ze vooral énorm vinnig. Hoe dat weg kan schieten in eerste
                Heb je het op de 3.0 van die jumper of ducato of wat het ook is?
                Wij hebben een 3.0Hdi Citroën Jumper.. Max dat we gehaald hebben is 167km/h en dan was de pijp uit

Voort gaat da wel goed 1ste versnelling is idd hard wennen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk Berichten
                  Wij hebben een 3.0Hdi Citroën Jumper.. Max dat we gehaald hebben is 167km/h en dan was de pijp uit

Idd, eerste vitesse is echt wel heel vinnig ...
                  De motor in die 3.0 Ducato, Jumper, Boxer is eigenlijk een Iveco (Sofim) motor die ook in de Iveco Daily zit.
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Ja idd, allemaal dezelfde 160pk HDI als ik het goed heb hé?

En standaard zijn ze begrensd dacht ik. Ex-collega van me had echter 210 gehaald met de zijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Ja idd, allemaal dezelfde 160pk HDI als ik het goed heb hé?

En standaard zijn ze begrensd dacht ik. Ex-collega van me had echter 210 gehaald met de zijne.
                      Idd 160pk.. 210km/h

Comment

Idd 160pk.. 210km/h

heb ook zo één, teller gaat maar tot 180 km/h en ja hij loopt een heel stuk verder dan dat.

Maximale dat ik eruit heb gekregen is 186 km/h op GPS is wel de verhoogde en extra lange versie .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                          kost inderdaad 50 euro bij Heinz en soms durven ze zelfs geld vragen als je hem terug origineel wil hebben, niet echt super service lijkt me , zeker niet omdat ze altijd beloofd hebben dat dit gratis is

Voor een hertuning vragen we inderdaad 50€, zoals de meeste tuners. Of dit nu 1x gebeurt of 5x , we vragen hier nooit meer voor.

De wagen terug origineel zetten doen we nog steeds gratis of het nu voor een herstelling onder waarborg is of bij einde leascontract of verkoop, maakt niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                            postauto???

Een auto van de Post hé, zo'n rood geval met een witte hoorn daarop . Een 1.6 hdi, valt dat te chippen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Een auto van de Post hé, zo'n rood geval met een witte hoorn daarop . Een 1.6 hdi, valt dat te chippen?
                              Heel zeker van wel

Moet mijne GTI ook eens binnendoen se :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                om een leuk voorbeeld te geven:mijn stationair verbruik was 0,7 liter/H voor de tuning.
                                Erna is het 0,4
                                en op autostrade tegen 120 op cruise control is het 1 liter gezakt.
                                Effectief gemeten of alleen maar gezien op BC?

Comment

• 200 rijden met een camionet

Comment

• Over camionetten gesproken....m'n eeuwige respect voor deze

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      200 rijden met een camionet
                                      Heb al met een transporter T5 2.5tdi 210 gereden, kreeg thumbs up van de Mondeo ST rijder achter me

Comment

• heeft er hier iemand ervaring met EPI?

Comment

• Geen ervaring mee maar aan die prijzen gaat ge beter ineens naar PPE.
                                          Database error.
                                          The database has encountered a problem.

Comment

Working...
                                          X