Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Europa Bekijk Berichten
    Neen, het is een 1.9 JTD van Alfa Romeo (op zich een erg aangename en soepele motor)
    Opel gebruikt de Alfa-diesel
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Vriend van mij heeft zich een RRS gekocht met 190 PK , en hij zou graag weten bij wie hij best gaat om hem te tunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
        heeft er iemand al info of ervaring met chippen van de 1.6 TDIe van Audi ( of volkswagen)?
        En hoelang zouden jullie wachten met chippen bij een nieuwe wagen?
        gaat momenteel nog niet , nog even wachten dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Vriend van mij heeft zich een RRS gekocht met 190 PK , en hij zou graag weten bij wie hij best gaat om hem te tunen.
          gooi maar binnen , is geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
            Prijs en hoeveel PK haal je eruit?

Comment

Uit halen ?

Wil je die kar downtunen ofzo ?

...

Ferdinand ?

Comment

Over prijzen wordt hier niet gepraat denk ik?

Comment

Korting voor mensen van op het forum?

Comment

• Nog niks van gemerkt anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                      Korting voor mensen van op het forum?
                      natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                        heeft er iemand al info of ervaring met chippen van de 1.6 TDIe van Audi ( of volkswagen)?
                        En hoelang zouden jullie wachten met chippen bij een nieuwe wagen?

beste, ik ken iemand die uw wagen kan chippen.

Mvg robin

Comment

gaat momenteel nog niet , nog even wachten dus
                          Bij APEC gaat het wel al.

Comment

• Het is niet enkel een kwestie van technisch mogelijk , maar vaak meestal van de nodige testkilometers te hebben afgelegd en de nodige betrouwbaarheisproeven te hebben doorstaan ALVORENS een product te verkopen aan particuliere klanten.

Er zijn wel een aantal tuners die hun klanten als proefkonijn gebruiken voor de ontwikkeling , maar de betere tuners doen hier niet aan mee, het risico is te groot .

groetjes
                            Bruno

Comment

• APEC heeft al duizenden km's afgelegd met de getunede 1.6TDI, uitgebreide analyses op vermogensbank (met UGT, Lambda, Turbodruk, ...) gedaan, steady state en inertieel. De tuning is AF, en dat al enkele maanden, echter komen zij pas nu op de proppen met een "oplossing", net zoals jij aangeeft omdat de klant geen proefkonijn mag zijn.

FYI: APEC werkt zeer nauw samen met enkele grote VAG dealers die met plezier samenwerking bieden voor de ontwikkeling van nieuwe tuningen.. Zo is de 3.0TFSI kortelings aan de beurt gekomen

Als goede vriend van de zaakvoerders heb ik heel veel inkijk op hun ontwikkelingen (ik passeer er dan ook wekelijks) en zie daar tot mijn verbazing wel vaker nieuwe "niet tunebare" wagens staan.

Comment

• Idd APEC zeker aan te raden!
                                die gasten weten echt waarmee ze bezigzijn, en gaan ook niet overdrijven qua vermogenwinst, zodat het zeker geen gevaar word.
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Het is niet enkel een kwestie van technisch mogelijk , maar vaak meestal van de nodige testkilometers te hebben afgelegd en de nodige betrouwbaarheisproeven te hebben doorstaan ALVORENS een product te verkopen aan particuliere klanten.

Er zijn wel een aantal tuners die hun klanten als proefkonijn gebruiken voor de ontwikkeling , maar de betere tuners doen hier niet aan mee, het risico is te groot .

groetjes
                                  Bruno
                                  Hoe geraken jullie dan aan die testkilometers ?

Comment

• Is Apec betrouwbaar? Vooral voor 1-reeksen op diesel dan.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Neen! Helemaal niet!!!!

Tuurlijk wel :p
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Is Apec betrouwbaar? Vooral voor 1-reeksen op diesel dan.
                                        ze houden zich voornamelijk bezig met BMW, audi, vw en seat. zeer betrouwbaar dus
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          APEC heeft al duizenden km's afgelegd met de getunede 1.6TDI, uitgebreide analyses op vermogensbank (met UGT, Lambda, Turbodruk, ...) gedaan, steady state en inertieel. De tuning is AF, en dat al enkele maanden, echter komen zij pas nu op de proppen met een "oplossing", net zoals jij aangeeft omdat de klant geen proefkonijn mag zijn.

FYI: APEC werkt zeer nauw samen met enkele grote VAG dealers die met plezier samenwerking bieden voor de ontwikkeling van nieuwe tuningen.. Zo is de 3.0TFSI kortelings aan de beurt gekomen

Als goede vriend van de zaakvoerders heb ik heel veel inkijk op hun ontwikkelingen (ik passeer er dan ook wekelijks) en zie daar tot mijn verbazing wel vaker nieuwe "niet tunebare" wagens staan.
                                          Is dat dezefde 1.6 als bij Skoda?

Comment

Working...
                                          X