Oorspronkelijk geplaatst door Europa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichtenheeft er iemand al info of ervaring met chippen van de 1.6 TDIe van Audi ( of volkswagen)?
En hoelang zouden jullie wachten met chippen bij een nieuwe wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVriend van mij heeft zich een RRS gekocht met 190 PK , en hij zou graag weten bij wie hij best gaat om hem te tunen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengooi maar binnen , is geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenPrijs en hoeveel PK haal je eruit?
Wil je die kar downtunen ofzo ?
...
Ferdinand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenPrijs en hoeveel PK haal je eruit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengooi maar binnen , is geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKorting voor mensen van op het forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichtenheeft er iemand al info of ervaring met chippen van de 1.6 TDIe van Audi ( of volkswagen)?
En hoelang zouden jullie wachten met chippen bij een nieuwe wagen?
beste, ik ken iemand die uw wagen kan chippen.
Mvg robin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengaat momenteel nog niet , nog even wachten dus
Comment
-
Het is niet enkel een kwestie van technisch mogelijk , maar vaak meestal van de nodige testkilometers te hebben afgelegd en de nodige betrouwbaarheisproeven te hebben doorstaan ALVORENS een product te verkopen aan particuliere klanten.
Er zijn wel een aantal tuners die hun klanten als proefkonijn gebruiken voor de ontwikkeling , maar de betere tuners doen hier niet aan mee, het risico is te groot .
groetjes
Bruno
Comment
-
APEC heeft al duizenden km's afgelegd met de getunede 1.6TDI, uitgebreide analyses op vermogensbank (met UGT, Lambda, Turbodruk, ...) gedaan, steady state en inertieel. De tuning is AF, en dat al enkele maanden, echter komen zij pas nu op de proppen met een "oplossing", net zoals jij aangeeft omdat de klant geen proefkonijn mag zijn.
FYI: APEC werkt zeer nauw samen met enkele grote VAG dealers die met plezier samenwerking bieden voor de ontwikkeling van nieuwe tuningen.. Zo is de 3.0TFSI kortelings aan de beurt gekomen
Als goede vriend van de zaakvoerders heb ik heel veel inkijk op hun ontwikkelingen (ik passeer er dan ook wekelijks) en zie daar tot mijn verbazing wel vaker nieuwe "niet tunebare" wagens staan.
Comment
-
Idd APEC zeker aan te raden!
die gasten weten echt waarmee ze bezigzijn, en gaan ook niet overdrijven qua vermogenwinst, zodat het zeker geen gevaar word.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenHet is niet enkel een kwestie van technisch mogelijk , maar vaak meestal van de nodige testkilometers te hebben afgelegd en de nodige betrouwbaarheisproeven te hebben doorstaan ALVORENS een product te verkopen aan particuliere klanten.
Er zijn wel een aantal tuners die hun klanten als proefkonijn gebruiken voor de ontwikkeling , maar de betere tuners doen hier niet aan mee, het risico is te groot .
groetjes
Bruno
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIs Apec betrouwbaar? Vooral voor 1-reeksen op diesel dan.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenAPEC heeft al duizenden km's afgelegd met de getunede 1.6TDI, uitgebreide analyses op vermogensbank (met UGT, Lambda, Turbodruk, ...) gedaan, steady state en inertieel. De tuning is AF, en dat al enkele maanden, echter komen zij pas nu op de proppen met een "oplossing", net zoals jij aangeeft omdat de klant geen proefkonijn mag zijn.
FYI: APEC werkt zeer nauw samen met enkele grote VAG dealers die met plezier samenwerking bieden voor de ontwikkeling van nieuwe tuningen.. Zo is de 3.0TFSI kortelings aan de beurt gekomen
Als goede vriend van de zaakvoerders heb ik heel veel inkijk op hun ontwikkelingen (ik passeer er dan ook wekelijks) en zie daar tot mijn verbazing wel vaker nieuwe "niet tunebare" wagens staan.
Comment
Comment