worden die Millteks ook geplaats op 'lichtere' diesels( 1.9tdi met 140pk) of is dat gewoon nutteloos en kan je dat geluid en prestatie niet gelijk krijgen t.o.v sportieve benzines?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenworden die Millteks ook geplaats op 'lichtere' diesels( 1.9tdi met 140pk) of is dat gewoon nutteloos en kan je dat geluid en prestatie niet gelijk krijgen t.o.v sportieve benzines?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenuiteraard kan je met een diesel nooit het geluid en ook niet de prestaties van een sportieve benzine bekomen door enkel een uitlaat te plaatsen.....
Toen ik eens informeerde naar een dubbele uitlaat bij men dealer deed die een voorstel voor een nieuwe uitlaatpot met dubbele uitgang, daardoor ging ook de sound een stuk sportiever klinken, maar wat ze daaronder verstaan? Lijkt me nog helemaal niet te vergelijken met een milltek?
edit: dit vind ik dan nog wel deftig klinken eerlijk gezegd, ook een 1.9 tdi
+ YouTube Video
Last edited by ThomasT; 25/05/2010, 22:50.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenZojuist terug met de RS van shiftech. Echt super tevreden van het resultaat . Al was het weer niet echt in het voordeel voor de tuning , RS afstellen bij 30°C niet echt ideaal , maar toch een mooi 373 pk en 569NM koppel en de milltek uitlaat echt bangelijk die knallen zijn zo verslavend . Ik ben heel het team en BrunoL zeer dankbaar voor het werk die ze hebben verricht en service was top . Nogeens ne dikke merci
569 nm?
amai wat een kanon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenAh ja das just... er rijden nog mensen met FWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenZojuist terug met de RS van shiftech. Echt super tevreden van het resultaat . Al was het weer niet echt in het voordeel voor de tuning , RS afstellen bij 30°C niet echt ideaal , maar toch een mooi 373 pk en 569NM koppel en de milltek uitlaat echt bangelijk die knallen zijn zo verslavend . Ik ben heel het team en BrunoL zeer dankbaar voor het werk die ze hebben verricht en service was top . Nogeens ne dikke merci
ik zie dat je slechts 295pk origineel had, daar zat toch al het 1 en ander op (intercooler oa ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenlol, das lang van "GIGANTISCH" veel, rijden er zonder problemen rond met een stuk meer.
Het is uiteraard een stuk meer dan standaard maar het is geen gigantisch verschil.
Zal iets van een kleine 20% extra zijn tov standaard. En dat lijkt me niet gigantisch veel nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten2.8 bar?? dat wil ik niet aan m'n turbo hoor. Als ik me niet vergis heeft de MPS iets meer dan 1.1 bar. Bruno?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenNiet elke wagen heeft dezelfde turbo natuurlijk
Comment
-
Gasten, komaan
Laat iedereen gaan waar hij wil. Elk heeft zo zijn verhalen over die of die tuner.
Feit is wel dat serial al geruime tijd met die turbo keihard rondrijdt, en één van de weinigen is die effectief met zijn kar knalt, ipv te zitten bleiten over cijfers . Onder de 9 min op de ring met een dieselke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwelke ring, die van Antwerpen ?
ok, ik ben al weg
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWeet ik wel, maar zo'n BMW zal toch ook geen super turbo hebben die zo'n drukken lang aankan ?
Zo'n e46 320d fl draait standaard trouwens rond de 2450mbar druk dacht ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenGasten, komaan
Laat iedereen gaan waar hij wil. Elk heeft zo zijn verhalen over die of die tuner.
Feit is wel dat serial al geruime tijd met die turbo keihard rondrijdt, en één van de weinigen is die effectief met zijn kar knalt, ipv te zitten bleiten over cijfers . Onder de 9 min op de ring met een dieselke
volgende maand terug gaan met 205pk en semi's, er zal nog wat extra potentieel inzitten dan
maar zeker bedankt voor de comments
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenik heb eens naar je wagen gekeken en ik denk dat je even veel zoniet meer voordeel haalt uit die betere remmen en ophanging dan aan die sterkere motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenik heb eens naar je wagen gekeken en ik denk dat je even veel zoniet meer voordeel haalt uit die betere remmen en ophanging dan aan die sterkere motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAllez, ge kunt nu onder de mensen komen
ik zie dat je slechts 295pk origineel had, daar zat toch al het 1 en ander op (intercooler oa ? )
Comment
Comment