Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJe heb het motorpotentieel in alle geval. Maar natuurlijk gaat Serial veel sneller dank zij zijn beter onderstel.
Meen jij nu echt dat een onderstel van een BMW 3 E46 beter is dan dat van een focus RS. LOL.
Zet uw oogkleppen snel af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenenige humor is aan u niet besteed merk ik.
Veel praatjes, dat wel. Voor de rest nog maar weinig zinnigs gezien.
Comment
-
Alle mannekes, tis al goed e! Ni bekvechten.
Serial, rij jij soms rond langs de kanten van ninove/aalst?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenAlle mannekes, tis al goed e! Ni bekvechten.
Serial, rij jij soms rond langs de kanten van ninove/aalst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenDe drempel om iets humor te noemen is bij u dan ook lager dan bij andere mensen lijkt mij.
Veel praatjes, dat wel. Voor de rest nog maar weinig zinnigs gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWat noem jij zinnig ? Als een gek rond een circuit racen ? Dan liever humor.
Ik hou er op circuit nochtans geen agressieve rijstijl op na. Er zit hier wel meer volk dat regelmatig een circuit opzoekt en hun wagen voor iets anders gebruiken dan om enkel naar hun werk en de bakker te rijden.
Trieste opmerking van u maar het past wel in het rijtje.
Het enige wat ik u tot nu toe heb zien posten zijn korte zinnetjes waarin je probeert enige vorm van kennis mee te bewijzen maar er enkel onkunde uit komt.
Ik heb het dan bijvoorbeeld op profetische uitspraken als "ik heb eens naar je wagen gekeken en ik denk dat je even veel zoniet meer voordeel haalt uit die betere remmen en ophanging dan aan die sterkere motor. "
En dat zegt dan iemand die op circuit rijden gekkewerk vindt. Je bent zo iemand die uitspraken van een ander overneemt en ze als de zijne neerzet maar de bagage niet heeft om er nadien verder op in te gaan.
De humor die jij verkiest boven dat gekkewerk is in ieder geval ook al niet van de hoogste plank dus ik kan er al zeker niet jaloers op zijn.
Anyway, hou uw onzinne oneliners (staat er hier vol van, nog voor ik hier wat zei) voor IRC ofzo, niemand is er hier mee geholpen of is er van onder de indruk.
Je krijgt er wel een mooie grote postcount van, dat dan weer wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls je toen bij Heinz zoveel praat had gehad als hier, hadden we ons de laatste paar bladzijden kunnen besparen.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEn kwa bagage was ik al uitgereden toen jij nog niet geboren waart, dus ik zou me maar rustig houden..
Qua bagage heb je u al meer dan bewezen door uw turbodruk opmerkingen en alles wat erna kwam. Leeftijd zegt lang niet alles over kennis en daar ben jij het perfecte voorbeeld van.
Om dan nog maar te zwijgen over uw kleingeestige opmerking over circuitrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenOnder de mensen komen ? Dat doe ik al. Het is juist wat je hier zegt , heb maar 295 pk op de motor , was bij een temperatuur van 21°C , een paar maanden geleden heb ik ook eerst eens op de bank gestaan en daar had ik 316pk bij 5°C. Dus blijkbaar is hier het temperatuursverschil de factor voor het vermogen van de wagen . Maar dit stoort me zeker niet , het is echt maf hoe je het koppel echt voelt bij het intrappen van het gaspedaal en hoe de turbo ingang schiet en hoort spinnen vanaf 3000 toeren . Dus volgende keer ga ik het eens uittesten op de NS. Maar 't zal nog niet onder de 9 min. zijn allé zien we wel
He maat proficiat met de tuning he, kzou wel is een toerke willen meerijden Ben jaloers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenZo'n e46 320d fl draait standaard trouwens rond de 2450mbar druk dacht ik.
Ofwel heeft hij niet de aangekondigde 470Nm , ofwel heeft hij meer dan 2.6bar turbodruk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenZoals ik al aanhaalde : gooi eens met slijk topic...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenafhankelijk van het bouwjaar tussen 2400-2450mbar continu en 2450-2500mbar in overboost , en die hebben stock 320Nm , het kleinste kind kan uitrekenen dat je om 43% meer koppel te hebben niet gaat toekomen met 6% meer turbodruk ( +150mbar ) dus dat die maar 2.6 bar turbodruk zou hebben hoop dat zijn tuner hem dat niet heeft verteld anders mag je er al van uitgaan dat die tuner alles behalve eerlijk is en zijn klanten vanalles voorliegt , nu worden we wel benieuwd wie die wagen getuned heeft want dat staat hier nog nergens vermeld .
Ofwel heeft hij niet de aangekondigde 470Nm , ofwel heeft hij meer dan 2.6bar turbodruk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenEerst Heinz en dan Apec toch, of heb ik dat verkeerd gelezen?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenGezien Heinz / BrunoL bij de 'nieuwe tuner' werd zwartgemaakt gok ik ook op apec.
Ik zou een nieuwe wagen moeten tunen, ik zou het begot niet meer weten. Van elke tuner hoor je cowboyverhalen. Ik zou gewoon gaan bij de tuner, die me de beste indruk geeft. Maar dan nog kan je kar aan gort vliegen
Comment
Comment