Zullen we zeker doen, heb jij nog wat te melden op tuning-vlak ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Tja, als ze je meer PK en NM geven ben je al eens geneigd om dat uit te testen. Maar ze kunnen ook de PK's en NM min of meer hetzelfde laten en het verloop van de ontsteking wat beter regelen.
Als ik wil kan ik ook elke maand nieuwe banden steken met dat koppel , maar geloof het of niet, ik heb de wagen nu al 3 jaar en heb nog steeds m'n eerste setje, idem kwa remmen.
Ik ben dan eerder voorstander van de "power = control" doctrine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJe verbruikt zakt bij een goede chip wel hoor, maar dezelfde rijstijl is nu net het probleem
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTja, als ze je meer PK en NM geven ben je al eens geneigd om dat uit te testen. Maar ze kunnen ook de PK's en NM min of meer hetzelfde laten en het verloop van de ontsteking wat beter regelen.
Als ik wil kan ik ook elke maand nieuwe banden steken met dat koppel , maar geloof het of niet, ik heb de wagen nu al 3 jaar en heb nog steeds m'n eerste setje, idem kwa remmen.
Ik ben dan eerder voorstander van de "power = control" doctrinePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenmijn zus heeft zo ene met herprogrammatie naar 95pk , als je graag eens komt testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenGij hebt maar 1 versnelling tot 120?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtendat is zeker de moeite want het is een begrensde 2.5 motor , als je mij een mailtje kan sturen dan stuur ik je wat dyno resultaten , heb er onlangs nog een aantal gedaan .
groetjes
Bruno
Ik had gehoopt op 240 pk en 280 Nm.Last edited by Danny; 05/08/2010, 13:14.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichtenbedankt voor de info, maar is me iets te weinig verschil.
Ik had gehoopt op 240 pk en 380 Nm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenKoninklijk besluit van 15 maart 1968 houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen.
§2. Elke verbouwing van een voertuig waardoor het niet meer overeenstemt met het procesverbaal van goedkeuring, wordt bekrachtigd met een getuigschrift waarbij afwijking wordt verleend van de erin vervatte gegevens. Wanneer de verbouwing echter wordt uitgevoerd door een andere persoon dan de constructeur of zijn gemachtigde, wordt het verzoek niet ingewilligd tenzij met de toestemming van de constructeur of zijn gemachtigde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk BerichtenEn hoe gaat dat? Moet toch nog vrij goed gaan op zo'n kleine wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOp facebook op de pagina van shiftech, ford focus RS van 305 tot 409pk
kan toch ook niet meer deftig rijden met dat alleen op de voorwielen?
Als je met die wagen rijdt heb je het gevoel met een WRC onderweg te zijn , zaaaaaaalig gewoon
Comment
Comment