Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door crz Bekijk BerichtenAan je populistische taalgebruik, poging tot intimidatie en je smaak van auto's gok ik dat je een of andere slungel bent die in z'n midlifecrisis zit en er van geniet om tegen alles aan te schoppen wat hem niet bevalt. Zorg eerst maar eens dat je je wat verdiept in het onderwerp voordat je de wijsneus uit gaat hangen over chiptuning.
Last but not least: iemand die vanaf zijn pc'tje mensen belooft hen "hun kot in te kloppen" is ronduit triest en een sissy als het erop aankomt.
Water van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenDat lijkt me een wel heel makkelijke veralgemening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.realoem.com/bmw/
Handige site om te vergelijken welke onderdelen er anders zijn.
Motor lijkt me inderdaad identiek te zijn, maar bijvoorbeeld de manuele versnellingsbak is verschillend.
Meer heb ik niet gecontroleerd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWater van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.realoem.com/bmw/
Handige site om te vergelijken welke onderdelen er anders zijn.
Motor lijkt me inderdaad identiek te zijn, maar bijvoorbeeld de manuele versnellingsbak is verschillend.
Meer heb ik niet gecontroleerd..
Hier heeft ne mens dus iets aan.
Laat uwen 2.5D maar chippen tot 300 pk en ge trekt dus misschien uw boîte naar de kloten.
Leuk, leuk
Comment
-
Nee, zo moogt ge dat niet zeggen, want dat is pre-Pythagoriaans.
Ge moet vooral eerst veel geld uitgeven aan die chipping, dán uw boite naar de voeten rijden of uw turbo opblazen , en dan komen ze allemaal vertellen:
" maar allez nu, wist ge dat dan niet" .
Plus dat ge geen Euro zult zien van de verzekering.
NOT dus.
Enige voorzichtigheid is met andere woorden geboden. Ga voor 40-50PK vermogenswinst op die 204PK en eenzelfde percentage extra NM. Het verschil in rijplezier zal al meer dan groot genoeg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten1.9tdi van 105pk naar 133pk was voor mij een slordige 800€.
(niet gedaan)
Uiteraard hebben die mannen certificaten. Ze verkopen hoger getunede versies.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten+1
Ik moet den 1e tuner hier nog tegenkomen die feiten weerlegt.
Liever nu wat zagen en 'uncool' zijn dan morgen stukken te rijden met een 'fantastische chiptuning'
De pro chiptuning fans zijn hier op slag trouwens ook een pak kalmer.
(om van de tuners nog maar te zwijgen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenDe pro chiptuning fans zijn hier op slag trouwens ook een pak kalmer.
Al m'n wagens gechipped, altijd al brokken gehad ermee, altijd al omnium verzekerd geweest dus dat heeft me er nooit van weerhouden.
There.
PS. de verzekeraar weet er van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichtengezaag of niet.
Ik moet den 1e tuner hier nog tegenkomen die feiten weerlegt.
Liever nu wat zagen en 'uncool' zijn dan morgen stukken te rijden met een 'fantastische chiptuning'
Auto was al gechiped naar 185pk toen ik heb kocht op 223.000 km en heb er nog eens 85.000 km bijgezet met dus 230pk. Nooit één probleem ermee gehad.
Oh ja, hij reed op gas.
Je moet weten waar je mee bezig ben, een goede tuning kiezen en niet voor het uiterste willen gaan. Je rijstijl aanpassen kan ook helpen, als je als een klein kind constant alles eruit wil halen aan de lichten is het je eigen schuld als je stukken rijdt.
Ja weet op voorhand dat je je auto overbelast dus een beetje voorzichtigheid en extra zorg is wel geboden.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
Comment
-
gedeeltelijk wel sinds de auto niet overeenkomt met de verzekeringspapieren omdat de pk's gewijzigd zijn. het 1 is eigenlijk een beetje het gevolg van het onder.
je kan het vergelijken met de persoon die aan de kant word gezet omdat hij naar het werk aan het rijden is met een O-plaat. en omdat die zijn plaat in beslag word genomen kan men dan de auo laten afslepen omdat de auto op dat moment op de openbare weg bevind zonder nummerplaat.
het 1 is gewoon het gevolg van het ander.
maar die kerel met zijn in beslag genomen auto blijft gewoon een idioot.
Comment
Comment