Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hallo,
De ervaringen die ik heb met APEC tuning is alvast zeer positief te noemen, ze nemen netjes de tijd om uw wagen te testen alvorens te tunen en bepalen dan op maat naar hoeveel pk en nm ze uw wagen gaan programmeren.
Je bent er alvast geen nummertje!
Wel een groot verschil. meestal schommelen de meerwaardes rond de 30 à 40pk. Jij spreekt over 60 tot 70pk meer.
is dat met testbankrun nadien?
VAG motoren hebben meestal origineel al een stukje meer dan opgegeven, en dit is ook wel een dikkere motor dan de 1.9tdi tjes die met hopen gechipped worden dus is er meer op te winnen.
VAG motoren hebben meestal origineel al een stukje meer dan opgegeven, en dit is ook wel een dikkere motor dan de 1.9tdi tjes die met hopen gechipped worden dus is er meer op te winnen.
En heel vaak zit in de Belgische motoren een elektronische begrenzing om fiscale redenen (bvb. 136/140Pk, 163/170Pk, 163/190Pk, 211/240Pk, ...)
VAG motoren hebben meestal origineel al een stukje meer dan opgegeven, en dit is ook wel een dikkere motor dan de 1.9tdi tjes die met hopen gechipped worden dus is er meer op te winnen.
ELKE Turbo aangedreven (diesel) motor heeft meestal meer dan opgegeven...
VAG is daar geen uitzondering op...
De huidige BMW 118d halen bijna allemaal 150 a 155 pk op de bank Ipv de standaard 143 pk...
Comment