Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLijkt me een heel leuk ding
Maar of het ook goed werk, geen idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk BerichtenJe mag het gerust uitgebreid testen van mij
Ben jij verdeler van dat product? Ik zie dat de link in je sig staat... Lijkt me wel nogal goedkoop voor hetgeen het kan tov bvb chiptuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBen jij verdeler van dat product? Ik zie dat de link in je sig staat... Lijkt me wel nogal goedkoop voor hetgeen het kan tov bvb chiptuning.
De chiptuning moet je nog afzonderlijk kopen, maar je krijgt wel 30% korting op lees ik op de site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvraagje... is stage 1 een standaardchip, en stage 2 een chiptuning op maat?
Stage 2 is chip op maat met doelstelling hoogst veilige vermogen, vaak met kleine hardware aanpassingen (filter, downpipe, ...) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenELKE Turbo aangedreven (diesel) motor heeft meestal meer dan opgegeven...
VAG is daar geen uitzondering op...
De huidige BMW 118d halen bijna allemaal 150 a 155 pk op de bank Ipv de standaard 143 pk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBen jij verdeler van dat product? Ik zie dat de link in je sig staat... Lijkt me wel nogal goedkoop voor hetgeen het kan tov bvb chiptuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk BerichtenGoeie bank zou ik zeggen... denk als ik daar mijn BMW opzet, dat hij aan 260pk zit of zo dan?
De VW's, Bmw, turbodiesels en tevens ook TFSI geven allemaal meer dan opgegeven...
eenders welke bank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSpijtig dat Apec niks voor de MPS doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSpijtig dat Apec niks voor de MPS doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk BerichtenIntussen hebben we wel al een mogelijkheid voor die motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDeinze is wel in de buurt..
Doen jullie ook uitlaten/spacers/ophanging/etc enzo?
Groeten
Michiel
Comment
-
@Apec.
Ivm die switch.
Die switch kan dus 3 programma's bevatten zoals staat op de site.
De originele ECU software = gratis. De andere 2 moet je voor betalen?
Dan staat er op de site "Wanneer u uw wagen verkoopt kan de APEC Switch gewoon overgezet worden op uw nieuw voertuig!"
Hoe kan dit nu werken als bv van een A3 naar een BMW5 ga? Dan moet ik toch terug betalen om de ECU software voor de BMW5 ?
Of zit daar een hele database van ECU's?
Ben een beetje verward.
Moest het via dit principe werken:
3 software modes die op alle auto kan toegepast worden. (één keer key betalen en één keer chiptuning) dan had ik hem al direct besteld.
Maar dat zal zo wel niet zijn anders kon ik zelf beginnen chip tunen :p
edit: ik heb zo eens chiptuning laten doen door ziptuning.nl. Een maand later was mijn auto total loss. Dan voel je u wel kut als je even 500€ hebt neergeteld vorige maand en je kan het niet overzetten naar een andere auto :p
Comment
Comment