Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand al ervaring met die 'APEC SWITCH' ?

Comment

• Lijkt me een heel leuk ding

Maar of het ook goed werk, geen idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Lijkt me een heel leuk ding

Maar of het ook goed werk, geen idee.
        Je mag het gerust uitgebreid testen van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten
          Je mag het gerust uitgebreid testen van mij

Ben jij verdeler van dat product? Ik zie dat de link in je sig staat... Lijkt me wel nogal goedkoop voor hetgeen het kan tov bvb chiptuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Ben jij verdeler van dat product? Ik zie dat de link in je sig staat... Lijkt me wel nogal goedkoop voor hetgeen het kan tov bvb chiptuning.
            Er zit nog geen map bij hé

De chiptuning moet je nog afzonderlijk kopen, maar je krijgt wel 30% korting op lees ik op de site

Comment

• vraagje... is stage 1 een standaardchip, en stage 2 een chiptuning op maat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                vraagje... is stage 1 een standaardchip, en stage 2 een chiptuning op maat?
                Elke chip is op maat bij ons, ook de stage 1.
                Stage 2 is chip op maat met doelstelling hoogst veilige vermogen, vaak met kleine hardware aanpassingen (filter, downpipe, ...) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  ELKE Turbo aangedreven (diesel) motor heeft meestal meer dan opgegeven...
                  VAG is daar geen uitzondering op...
                  De huidige BMW 118d halen bijna allemaal 150 a 155 pk op de bank Ipv de standaard 143 pk...
                  Goeie bank zou ik zeggen... denk als ik daar mijn BMW opzet, dat hij aan 260pk zit of zo dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Yup, kom gerust eens langs dan demonstreren we het eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk Berichten
                      Goeie bank zou ik zeggen... denk als ik daar mijn BMW opzet, dat hij aan 260pk zit of zo dan?
                      Dat is met elke bank zo...
                      De VW's, Bmw, turbodiesels en tevens ook TFSI geven allemaal meer dan opgegeven...
                      eenders welke bank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        iemand al ervaring met die 'APEC SWITCH' ?

http://www.apecbelgium.be/apec-switch.html
                        Reeds meer dan 25000 km met een chip van apec in combinatie met de Switch, niets dan lovende woorden over de tuning en de service!!!

Comment

• Deinze is wel in de buurt..

Doen jullie ook uitlaten/spacers/ophanging/etc enzo?

Comment

• Spijtig dat Apec niks voor de MPS doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Spijtig dat Apec niks voor de MPS doet.
                              Heb je hun hiervoor al eens gecontacteerd? Waarschijnlijk staat dat gewoon nog niet op hun website..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Spijtig dat Apec niks voor de MPS doet.
                                Intussen hebben we wel al een mogelijkheid voor die motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten
                                  Intussen hebben we wel al een mogelijkheid voor die motor
                                  Die mag je mij dan eens toelichten, zet maar in een mailtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Deinze is wel in de buurt..

Doen jullie ook uitlaten/spacers/ophanging/etc enzo?
                                    Wij werken daarvoor samen met betrouwbare partners dus stuur gerust een mailtje als je info wilt!

Groeten
                                    Michiel

Comment

• iemand ervaring met ecotuning ?

ik zou graag mijn dieselwagen willen tunen voor minder verbruik,
                                      ik rij meer op koppel dan in hoge toeren.
                                      iemand ervaring met ecotuning ?

Comment

• @Apec.

Ivm die switch.
                                        Die switch kan dus 3 programma's bevatten zoals staat op de site.

De originele ECU software = gratis. De andere 2 moet je voor betalen?
                                        Dan staat er op de site "Wanneer u uw wagen verkoopt kan de APEC Switch gewoon overgezet worden op uw nieuw voertuig!"

Hoe kan dit nu werken als bv van een A3 naar een BMW5 ga? Dan moet ik toch terug betalen om de ECU software voor de BMW5 ?

Of zit daar een hele database van ECU's?

Ben een beetje verward.

Moest het via dit principe werken:

3 software modes die op alle auto kan toegepast worden. (één keer key betalen en één keer chiptuning) dan had ik hem al direct besteld.
                                        Maar dat zal zo wel niet zijn anders kon ik zelf beginnen chip tunen :p

edit: ik heb zo eens chiptuning laten doen door ziptuning.nl. Een maand later was mijn auto total loss. Dan voel je u wel kut als je even 500€ hebt neergeteld vorige maand en je kan het niet overzetten naar een andere auto :p

Comment

• Ben momenteel de Apec Switch aan het testen, zal binnenkort een verslagske in het testverslag topic zetten.

Comment

Working...
                                          X