Ik denk dat ferdinand beter een ligier etc neemt .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIemand hier al te maken gehad met Custom Import Arts?? Ze hebben me een goede prijs gemaakt voor een GReddy TI C catback.
Zeer goede service en kwaliteit
Is ook verdeler van HKS en zo.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenIk ken mensen genoeg die er bij gaan (meeste skylines) en zijn allemaal super tevreden.
Zeer goede service en kwaliteit
Is ook verdeler van HKS en zo.
GReddy zit rond de 92Db, daar kom je nog mee weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenHet zal humor zijn !
Ik denk dat een toerentalbegrenzer op 1200 toeren het probleem wel kan oplossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichtenis het mogelijk om een A3. 1.9 TDI van 105 pk naar +- 75 pk te chippen ? Mijn vrouw en ik houden van een rustige rijstijl , de turbo die bij +- 2000 toeren nogal hevig inkomt stoort ons . Een minderverbruik zou mooi meegenomen zijn (momenteel +- 4.7 liter /100 km).
Zeer heet wassen (eenmalige verspilling van energie) en hopen dat hij krimpt tot een smart, indien niet gekrompen, verkeerd wasmiddel, inruilen voor een smart.
Verbruikscijfers, zie bobo zijn smart topic.
Comment
-
DECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!
CHIPTUNING VOOR ALLE 1.9 TDI MOTOREN VAN DE VAG GROEP
NU:€450,00 INCL.BTW-TESTBANK-GRAFIEK
Interesse ??? contacteer ons op www.rw-scenter.be
Comment
-
Die mannen die doodserieus antwoorden op Ferdinand's posts.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk vind dat eigenlijk een bijzonder goeie vraag! Denk zelfs dat er een markt voor is, namelijk voor beginnende chauffeurs (of uw vrouw ) niet het volle vermogen te geven. In combinatie met de "switch" van APEC, zou je dus zo'n 'veilig' programma kunnen inladen wanneer je 't nodig acht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door red robson Bekijk BerichtenDECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenIs dit niet gewoon reclame maken!?
Comment
-
mss even snel meegeven voor iedereen die een BMW 116D of 316D heeft als firma wagen , dat is eigenlijjk een begrensde 118D en wij tunen die dan ook zonder enig probleem van 115pk en 260Nm naar eerst 143pk en 300Nm ( met originele BMW 118D software ) en daarna met tuning naar een zeer aangename 175pk en 380Nm
Ps dit was geen reclame maar gewoon nuttige info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door red robson Bekijk BerichtenDECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIemand ervaring met rw-s?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenEen dom vraagje misschien maar wat doet een vermogensstijging van een dieselmotor bij de jongste generatie roetfilters ???
Krijg je geen problemen met ophoping van de roet in de filter?
Of een ander soort probleem?
Comment
-
waar tuning?
Waar zouden jullie een 3.0TDI 211 pk laten tunen.
Het is wel een nieuwe wagen met EDC17 die een tuning beveiliging hebben. Deze zijn enkel nog te tunen door de motorstuurdoos te openen ( volgens bepaalde tuners). Is dit zo bij elke tuner?
Ik twijfel tussen volgende tuners
- Bull power ( heeft reeds meerdere wagens van mij gedaan)
- JD engeniering ( is wel ver)
- ABT (voor de garantie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenWaar zouden jullie een 3.0TDI 211 pk laten tunen.
Het is wel een nieuwe wagen met EDC17 die een tuning beveiliging hebben. Deze zijn enkel nog te tunen door de motorstuurdoos te openen ( volgens bepaalde tuners). Is dit zo bij elke tuner?
Ik twijfel tussen volgende tuners
- Bull power ( heeft reeds meerdere wagens van mij gedaan)
- JD engeniering ( is wel ver)
- ABT (voor de garantie)
Comment
Comment