Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat ferdinand beter een ligier etc neemt .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Iemand hier al te maken gehad met Custom Import Arts?? Ze hebben me een goede prijs gemaakt voor een GReddy TI C catback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Iemand hier al te maken gehad met Custom Import Arts?? Ze hebben me een goede prijs gemaakt voor een GReddy TI C catback.
        Ik ken mensen genoeg die er bij gaan (meeste skylines) en zijn allemaal super tevreden.
        Zeer goede service en kwaliteit
        Is ook verdeler van HKS en zo.
        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
        Audi S3 '02 sold => topic
        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
          Ik ken mensen genoeg die er bij gaan (meeste skylines) en zijn allemaal super tevreden.
          Zeer goede service en kwaliteit
          Is ook verdeler van HKS en zo.
          Thanks.. HKS maakt te veel lawaai voor deze brave huisvader
          GReddy zit rond de 92Db, daar kom je nog mee weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
            Het zal humor zijn !

Ik denk dat een toerentalbegrenzer op 1200 toeren het probleem wel kan oplossen.
            Voor een diesel is dat laag en ga je geen koppel meer genoeg hebben om bvb in te halen. Ik stel mij daarbij ook de vraag of de olie wel snel genoeg rondgepompt wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
              is het mogelijk om een A3. 1.9 TDI van 105 pk naar +- 75 pk te chippen ? Mijn vrouw en ik houden van een rustige rijstijl , de turbo die bij +- 2000 toeren nogal hevig inkomt stoort ons . Een minderverbruik zou mooi meegenomen zijn (momenteel +- 4.7 liter /100 km).
              Jazeker,
              Zeer heet wassen (eenmalige verspilling van energie) en hopen dat hij krimpt tot een smart, indien niet gekrompen, verkeerd wasmiddel, inruilen voor een smart.
              Verbruikscijfers, zie bobo zijn smart topic.

Comment

• DECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!

CHIPTUNING VOOR ALLE 1.9 TDI MOTOREN VAN DE VAG GROEP

NU:€450,00 INCL.BTW-TESTBANK-GRAFIEK

Interesse ??? contacteer ons op www.rw-scenter.be

Comment

• Die mannen die doodserieus antwoorden op Ferdinand's posts.

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Ik vind dat eigenlijk een bijzonder goeie vraag! Denk zelfs dat er een markt voor is, namelijk voor beginnende chauffeurs (of uw vrouw ) niet het volle vermogen te geven. In combinatie met de "switch" van APEC, zou je dus zo'n 'veilig' programma kunnen inladen wanneer je 't nodig acht.
                  BMW biedt dit zelfs standaard op z'n M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door red robson Bekijk Berichten
                    DECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!

Is dit niet gewoon reclame maken!?

Comment

• Tijd voor een ban denk ik dan

Comment

• Zolang ze ferdinand maar niet bannen is het goed voor mij
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                          Is dit niet gewoon reclame maken!?
                          Lijkt er op , maar kan toch nuttig zijn voor diegene die met een VAG rijden.

Comment

• mss even snel meegeven voor iedereen die een BMW 116D of 316D heeft als firma wagen , dat is eigenlijjk een begrensde 118D en wij tunen die dan ook zonder enig probleem van 115pk en 260Nm naar eerst 143pk en 300Nm ( met originele BMW 118D software ) en daarna met tuning naar een zeer aangename 175pk en 380Nm

Ps dit was geen reclame maar gewoon nuttige info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door red robson Bekijk Berichten
                              DECEMBER = VAG GROEP AKTIEMAAND !!!!!!

Iemand ervaring met rw-s?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                Iemand ervaring met rw-s?
                                niet persoonlijk , maar feit dat ze elke wagen individueel op een 4x4 testbank afstellen toont toch een zekere professionnaliteit t.o.v een aantal andere tuners

Comment

• werkt r&w s niet samen met apec?

Comment

• Een dom vraagje misschien maar wat doet een vermogensstijging van een dieselmotor bij de jongste generatie roetfilters ???
                                    Krijg je geen problemen met ophoping van de roet in de filter?
                                    Of een ander soort probleem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                      Een dom vraagje misschien maar wat doet een vermogensstijging van een dieselmotor bij de jongste generatie roetfilters ???
                                      Krijg je geen problemen met ophoping van de roet in de filter?
                                      Of een ander soort probleem?
                                      Als de tuning goed uitgevoerd is dan is er helemaal geen probleem. Bij sommige wagens zal de tuner de parameteres voor de DPF veranderen bij tuning zodat die bv sneller of langer regenereert. Bij tuners die dit niet doen kan het uiteraard wel fout lopen .

Comment

• waar tuning?

Waar zouden jullie een 3.0TDI 211 pk laten tunen.
                                        Het is wel een nieuwe wagen met EDC17 die een tuning beveiliging hebben. Deze zijn enkel nog te tunen door de motorstuurdoos te openen ( volgens bepaalde tuners). Is dit zo bij elke tuner?

Ik twijfel tussen volgende tuners

- Bull power ( heeft reeds meerdere wagens van mij gedaan)
                                        - JD engeniering ( is wel ver)
                                        - ABT (voor de garantie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                          Waar zouden jullie een 3.0TDI 211 pk laten tunen.
                                          Het is wel een nieuwe wagen met EDC17 die een tuning beveiliging hebben. Deze zijn enkel nog te tunen door de motorstuurdoos te openen ( volgens bepaalde tuners). Is dit zo bij elke tuner?

Ik twijfel tussen volgende tuners

- Bull power ( heeft reeds meerdere wagens van mij gedaan)
                                          - JD engeniering ( is wel ver)
                                          - ABT (voor de garantie)
                                          ABT kan ze nog niet, dus in jouw geval zou ik voor Bull Power gaan, je bent er tenslotte tevreden van...

Comment

Working...
                                          X