Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenals ik me niet vergis is die begrensd op 186km/h , dus sneller zal die inderdaad nooit lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa sorry, ik spreek enkel voor benzine motoren.. the real stuff
Mee gaan met Uwen tijd hé AdriHPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Voor de twijffelaars, zie mijn bijdrage in: Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?
Alles hangt natuurlijk héééél sterk af van je rijstijl en het soort kilometers je maandelijks/jaarlijks rijdt.
Het verbruik ging er bij mij toch in iedergeval mee naar beneden. Dit was ook de grootse reden voormij om hem te tunen.
Als bewijs post ik hier nog enkele foto's. (De eerste is jammer genoeg wat bewogen, maar er staat wel degelijk 5.1 l /100km
Kijk vooral naar het laatste plaatjeBijgevoegde BestandenLast edited by Metaxa; 16/03/2011, 21:40.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenze zijn een beetje klein, de griek..
kan aan mij liggen maar ik kan ze niet groter zien dan postzegelformaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIdem, precies of ons forum is hier kapot.
EDIT : bij mij gaat het hoor.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenze zijn een beetje klein, de griek..
kan aan mij liggen maar ik kan ze niet groter zien dan postzegelformaat
Enkele dagen terug toch nog eentje gepost bij: specifiek > foto's van crachte voertuigen en daar werkt dat normaal.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOw, fixxing time dus.. nog effe proberen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Nog even wat uitleg bij de foto's:
De eerste is een detail uit de tweede foto, bij een snelheid van 100 km/h was toen mijn GEMIDDELD verbruik van die DAG: 5.1l/100km. Totale km van het voertuig toen: 340958km
De derde foto is nog eens een gemiddeld dag verbruik van 5.5 l/100km na 334062 op de teller.
De vierde foto is het kilometer aantal toen ik hem verkocht heb na juist drie jaar: 449679
De laatste foto verteld veel: een GEMIDDELD DAG verbruik van 5.00 l / 100 km bij 120km/h. 1038km gereden met de tank bij een km-stand van 418310km !!!
Dit alles met een gechipte vanaf km 55000km > 450000kmPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHallo, heb jij bijna 450000 km gereden in 3 jaar ?
8-tal jaar geleden begonnen aan een meervoudige reis rond de wereld
(grapje)
Inderdaad, zat met mijn vorige Audi A6 aan 450000km op juist 3 jaar.
8 jaar geleden was mijn eerste een Mercedes E220 CDI, 427000km na 39 maanden.
Nu met de "nieuwe" Audi A6 aan het rondtoeren sinds 18 februari dit jaar, staan er nu ongeveer 113000 op (t'is crisis hé)
Nog 10000 te gaan en het is feest hier.......
Fotokes bekeken?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten2006..... Le Mans..... 1° Audi R10....= dieselmotor.....
Mee gaan met Uwen tijd hé AdriH
Comment
-
Even een vraagje:
Had eens geinformeerd naar chiptuning (KEMPOWER) voor BMW 535D
Is facelift-model 286pk met 130.000 kms (duitse auto, enkel autosnelweg)
Kreeg als antwoord dat de kms geen probleem zijn maar dat tunen met de huidige
roetfilter GEEN zin heeft! Eerst vervangen(incl sensors)
Iemand enige ervaring mee???
Vermoed dat heel da boeltje een pak geld kost zeker?
Comment
-
Als ik mijn auto laat chiptunen kan mijn garagist dit dan zien als hij de auto aan de computer hangt ? ik veronderstel van wel, zo ja kan hij dan ook zien wanneer hij gechipt werd ? en heeft iemand ervaring met een gechipte golf 5 of audi A3 1.9 TDI 105 pk. zo ja waar laten chippen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel77 Bekijk BerichtenEven een vraagje:
Had eens geinformeerd naar chiptuning (KEMPOWER) voor BMW 535D
Is facelift-model 286pk met 130.000 kms (duitse auto, enkel autosnelweg)
Kreeg als antwoord dat de kms geen probleem zijn maar dat tunen met de huidige
roetfilter GEEN zin heeft! Eerst vervangen(incl sensors)
Iemand enige ervaring mee???
Vermoed dat heel da boeltje een pak geld kost zeker?
een 535d laten tunen.......begrijp ik volkomen...gaat niet voorruit hé
Comment
Comment