Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan je populistische taalgebruik, poging tot intimidatie en je smaak van auto's gok ik dat je een of andere slungel bent die in z'n midlifecrisis zit en er van geniet om tegen alles aan te schoppen wat hem niet bevalt. Zorg eerst maar eens dat je je wat verdiept in het onderwerp voordat je de wijsneus uit gaat hangen over chiptuning.
Last but not least: iemand die vanaf zijn pc'tje mensen belooft hen "hun kot in te kloppen" is ronduit triest en een sissy als het erop aankomt.
Water van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Water van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Maat, makker... Naast je betweterige gedrag je ook nog eens gedragen als een popiejopie. Ik durf best een gokje te wagen dat jij op heel veel mensen hun ignorelist staat hier. Of juist niet, voor het leedvermaak .
Nee, zo moogt ge dat niet zeggen, want dat is pre-Pythagoriaans.
Ge moet vooral eerst veel geld uitgeven aan die chipping, dán uw boite naar de voeten rijden of uw turbo opblazen , en dan komen ze allemaal vertellen:
" maar allez nu, wist ge dat dan niet" .
Plus dat ge geen Euro zult zien van de verzekering.
NOT dus.
Enige voorzichtigheid is met andere woorden geboden. Ga voor 40-50PK vermogenswinst op die 204PK en eenzelfde percentage extra NM. Het verschil in rijplezier zal al meer dan groot genoeg zijn.
gezaag of niet.
Ik moet den 1e tuner hier nog tegenkomen die feiten weerlegt.
Liever nu wat zagen en 'uncool' zijn dan morgen stukken te rijden met een 'fantastische chiptuning'
De pro chiptuning fans zijn hier op slag trouwens ook een pak kalmer.
(om van de tuners nog maar te zwijgen)
Mijn Saab was gechiped van 150pk naar 230pk en van 210nm naar 340nm.
Auto was al gechiped naar 185pk toen ik heb kocht op 223.000 km en heb er nog eens 85.000 km bijgezet met dus 230pk. Nooit één probleem ermee gehad.
Oh ja, hij reed op gas.
Je moet weten waar je mee bezig ben, een goede tuning kiezen en niet voor het uiterste willen gaan. Je rijstijl aanpassen kan ook helpen, als je als een klein kind constant alles eruit wil halen aan de lichten is het je eigen schuld als je stukken rijdt.
Ja weet op voorhand dat je je auto overbelast dus een beetje voorzichtigheid en extra zorg is wel geboden.
De pro chiptuning fans zijn hier op slag trouwens ook een pak kalmer.
(om van de tuners nog maar te zwijgen)
nee sorry , het is te dom om hierop wat dan ook van commentaar te moeten geven , ik heb wel andere dingen te doen , stond er op een ander forum niet iets dat de verzekeringspapieren van de wagen niet in orde waren en dat hij daarom is weggesleept ? Met chiptuning heeft dat niets te maken !
gedeeltelijk wel sinds de auto niet overeenkomt met de verzekeringspapieren omdat de pk's gewijzigd zijn. het 1 is eigenlijk een beetje het gevolg van het onder.
je kan het vergelijken met de persoon die aan de kant word gezet omdat hij naar het werk aan het rijden is met een O-plaat. en omdat die zijn plaat in beslag word genomen kan men dan de auo laten afslepen omdat de auto op dat moment op de openbare weg bevind zonder nummerplaat.
het 1 is gewoon het gevolg van het ander.
maar die kerel met zijn in beslag genomen auto blijft gewoon een idioot.
Comment