Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velgen BMW e90 op e46

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velgen BMW e90 op e46

Passen de velgen van een e90 op een e46?
    want ik zou graag deze velgen op mijn e46 steken: http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen...CC_18_BBS.html

Ik weet dat de steek en de naafdiameter hetzelfde zijn maar dat de ET waarde anders is.
    bron: http://www.fznederland.com/?/steekwijzer/

kzou graag weten of deze meteen passen zonder aanpassingen te doen of heb is spacers ofzo nodig?
    en heeft er iemand fotos van e46's met e90 velgen op? want kheb er zo nog geen enkele gezien

mvg Jonathan en alvast bedankt

echt niemand die het weet?

Comment

Of ze passen(met die ET waarde weet ik niet) wel vind ik dat zulke velgen beter staan op een niet E46 model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Of ze passen(met die ET waarde weet ik niet) wel vind ik dat zulke velgen beter staan op een niet E46 model.
        Waarschijnlijk zullen ze wel "passen" maar kzou graag weten of ze niet te diep in de wielkassen gaan zitten of juist ver uitsteken...
        en jah over het uiterlijk, smaken verschillen he

toch bedankt voor de reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coupeken Bekijk Berichten
          Waarschijnlijk zullen ze wel "passen" maar kzou graag weten of ze niet te diep in de wielkassen gaan zitten of juist ver uitsteken...
          en jah over het uiterlijk, smaken verschillen he

toch bedankt voor de reactie.
          Idd, ieder zijn smaak. Vind het jammer dat hier nog geen reactie is gekomen om je verder te helpen(maar hiermee staat je topic weer terug bovenaan in de kijker )

Comment

Nope, et-waardes komen ni overeen.
            Misschien da ze wel passen, maar mee naar de keuring rijden zal je zeker ni moeten doen.
            Op deze site kan je zien welke banden onder welke wagens passen.

Comment

Als de et waardes niet kloppen evt spoorverbreders

Comment

Working...
              X