Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota corolla Verso 2.2 d4d 136pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    Dat heb ik toegegeven hé. Als je een goede garage hebt zoals DeDijle echt wel ééntje is is de service van Toyota zeker niet slecht.
    Dat klopt. Jij weet trouwens even goed als ik, MRJ, dat ieder merk al 'es een model met kwalen heeft, hoe degelijk of betrouwbaar dat merk ook moge wezen. Het blijft nu eenmaal een combinatie van elektronica en mechanica.

Maar dat maakt het complete gamma nog niet slecht en laat vooral de potentiele koper zien dat de perfectie niet bestaat.

Comment

Ik heb ook nog nooit iets op het completen gamma iets gezegd hé,de benzine motoren bvb zijn onverslijtbaar. Mijn commentaar gaat op de laatste diesels (vooral 1.4 en 2.2).
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

nog meer klachten over deze motor
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Dat gaat daar over een of twee D4D's
          dat er problemen zijn met cat's is ook weer niet alleen het geval bij Toyota , heb ik in mijne ook last van gehad.

PS: DAF heeft ook problemen met hun nieuwe motor gehad ! zijn die trucks nu ook slecht?
          Last edited by jurbe; 23/07/2009, 23:12.
          Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
            PS: DAF heeft ook problemen met hun nieuwe motor gehad ! zijn die trucks nu ook slecht?
            Idd, de eerste generatie van de 105 motor had ook een olieverbruik. Is echter wel al een tijdje achter de rug hé

Comment

Idd, de eerste generatie van de 105 motor had ook een olieverbruik. Is echter wel al een tijdje achter de rug hé
              Maar dat is nu net wat ik wil zeggen Toyota kan dat ook oplossen op een korte tijd en gij blijft maar zeveren over het eene voorval dat jij gehad hebt!!!!
              Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                Maar dat is nu net wat ik wil zeggen Toyota kan dat ook oplossen op een korte tijd en gij blijft maar zeveren over het eene voorval dat jij gehad hebt!!!!
                Jouw technische inbreng, MRJ, is zeker en vast te apprecieren maar wanneer jij in bepaalde topics blijft doorbomen over zaken, waar het daarenboven kilometers lang van afdruipt dat je aan "goal seek" doet, breng je jezelf enkel maar in verlegenheid!

Daarenboven draai je de zaken weer compleet naar jouw hand, laten we even zéér duidelijk zijn:
                Zij beweren NIET dat hun auto's onfeilbaar zijn.
                Zij beweren WÉL dat zij er prat op gaan de klant een degelijk product af te leveren ÉN wanneer het dan toch mis zou gaan, zij kwalitatieve service aanbieden, al dan niet onder garantie.

Jij weet evengoed als ik dat andere merken nét hetzelfde probleem hebben. Ga even een kijkje nemen in het techniek-topic waar het bol staat van problemen met andere merken. Daar zie ik je echter niet de dingen doen die je hier doet.

Het wordt dan nog compleet belachelijk wanneer een ander lid een probleem aanbrengt zoals bvb Jurbe met Daf (zie hierboven) en je dat wegwuift als zijnde een tijdje achter de rug. En dat is spijtig want je geloofwaardigheid is totaal weg hierdoor.
                Last edited by ; 03/08/2009, 11:19.

Comment

Verplaatst naar techniek.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Veel problemen met de motor. Ik heb de auto nieuw gekocht en ben er zuinig op, maar met 110.000km is de motor vervangen, met 183.000km is er een nieuwe motor ingekomen en nu met 204.000km staat hij weer bij de garage. Olieverbruik is 8 liter op 15.000 km. Zeer slechte motor.

Comment

Working...
                    X