Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156: Verwarming werkt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo 156: Verwarming werkt niet

Weet iemand aan wat het kan liggen dat de verwarming van mijn AR niet werkt?
    Het is een niet digitale verwarming met airco van bouwjaar tot 2003.

Thx

Pijnlijk op deze moment van het jaar

sorry kan je niet helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DimSar Bekijk Berichten
      Weet iemand aan wat het kan liggen dat de verwarming van mijn AR niet werkt?
      Het is een niet digitale verwarming met airco van bouwjaar tot 2003.

Thx
      zekering?

Comment

hebben al alle zekeringen en relais gecontroleerd en sommige zelfs vervangen...
        hij geeft ook de meest rare kortsluitingen als je de airco aanlegt begint de radio de schemeren

Comment

Wat zijn de symptomen juist?
          Blaast de ventilator maar komt er geen warmte uit? Of doet de ventilator niks?
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ventilator doet niks,
            alle knopjes(airco, achterruitverwarming) en lichtjes werken maar ventilator doet niks

Comment

Ook niet als je de ventilator in de hoogste stand zet?
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Neen, maar hij heeft juist gevonden dat de kabels van de ventilator geen stroom krijgen dus voorlopig met rechtstreeks knopje werken ofzo pff

Italiaanse electriciteit gotta love it

Comment

Dat heb ik met mijn 155 ook gehad

Comment

en wat was de oplossing

Comment

De oorzaak was bij mij een vals contact in de bekabeling naar de ventilatormotor, we hebben dan een nieuwe draad getrokken naar die motor, en sindsdien werkt alles weer perfect

Comment

hier heb je een download link voor alle werplaats CDs door ALFA uitgegeven voor alle type wagens, http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual%27s/
                        misschien kan dit je helpen...
                        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                          hier heb je een download link voor alle werplaats CDs door ALFA uitgegeven voor alle type wagens, http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual%27s/
                          misschien kan dit je helpen...

zal dan eens zoeken thx

Comment

Ik heb net hetzelfde voor gehad met mijn 156 vroeger.

Comment

Factuur opgezocht: weerstand blazen 68€

Geen idee wat het is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Geen idee wat het is
                                Kan dat die weerstandsregelaar met 4 posities of zo niet zijn die de snelheid van de blazer regelt ??

Comment

we hebben al wat vooruitgang gemaakt we kunnen de standen verzetten (dus raam, voeten, gezicht) en temperatuur, airco knopje werkt terug, achterruitverwarming werkt terug maar enkel de knop van hoe hard het moet blazen werkt niet meer dus blaast het ook niet (tenzij op de autostrade) dus alle relais nogmaals controleren en hopen dat we wijzer worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Geen idee wat het is
                                    het is de weerstand die ervoor zorgt dat die draaiknop werkt die kapot was, de toevoer van zogezegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DimSar Bekijk Berichten
                                      het is de weerstand die ervoor zorgt dat die draaiknop werkt die kapot was, de toevoer van zogezegd
                                      Dus 't is in orde? Blij dat ik een klein beetje kon helpen

Comment

we hebben met een apart knopje gewerkt om de verwarming te doen blazen, alleen blaast het nu natuurlijk constant op de hoogste stand, temp en richting kunnen we instellen. Maar voorlopig is er toch al iets die warmte geeft :-)

Comment

Working...
                                        X