Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156: Verwarming werkt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Schoonzus heeft nu ook een probleem met haar 147 deze blaast nog en alle standen werken doch geen warme lucht meer uit te krijgen. Alle zekeringen zijn nog goed.

Enig idee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
      Schoonzus heeft nu ook een probleem met haar 147 deze blaast nog en alle standen werken doch geen warme lucht meer uit te krijgen. Alle zekeringen zijn nog goed.

Enig idee
      kachelkraan?

Comment

Ws de printplaat die defect was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten

Enig idee

beste zal het bedienings paneel zijn die stuk is
          is het een digitaal paneel of nog een manueel
          met of zonder airco
          mvg

Comment

Ik zit met een ar 156 en da kachel doet raar als het regent of heeft geregend dan verandert hij zelf van temperatuur enzo , waar kan ik dan best beginnen zoeken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dimi v Bekijk Berichten
              Ik zit met een ar 156 en da kachel doet raar als het regent of heeft geregend dan verandert hij zelf van temperatuur enzo , waar kan ik dan best beginnen zoeken ?
              Andere wagen kopen voor hij ontploft. Typisch Alfa. Welkom op het forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Andere wagen kopen voor hij ontploft. Typisch Alfa. Welkom op het forum.
                Gast

Comment

Working...
                X