Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe voorruit plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

waarom zou je een maand of 2 moeten wachten? da's wel erg lang...
    't probleem is dat bij herstelling elders dan Carglass meestal zo'n lullo van een expert moet langskomen, en die kerels vertragen alles. een week of 3, en alles is normaal gezien uit de voeten.

Comment

Zit zelf met een barst in mijn voorruit en heb gisteren eens een offerte gevraagd bij Carglass. Zotte mannen ze: 480 euro voor een voorruit (voor golf 4), geplaatst en al wel natuurlijk en btw inbegrepen.

Ondertussen een voorruit gevonden bij een autoafbraak aan 170 euro incl btw. Moet ze er wel nog insteken, maar een oom van mij is carrosier. Die zal ze er wel inleggen

Toevallig iemand die weet of die ruit er is ingelijmd bij een VW Golf 4?

Comment

Golf 4 nieuw geplaatst ruit en alles incl. 300euro

Comment

Bij VW-Garage?

Comment

nope...bij mij

Comment

ik kan aan een nieuwe ruit komen voor 164 euro incl btw

en ken iemand die het voor 10 euro per uur kan doen (carrosier = mijn nonkel)

dus ik vermoed dat dat niet zo'n lang werk is (1 of 2 uur?)

klein 200 euro alé

dan zijt gij toch nen duren hé

Comment

Is iemand die dat hier bij mij komt doen...doe dat ni zelf hé en verdien er ook niks achter

Greets Patrick

Comment

Ik dacht dat ge het zelf deed, zou dan wel logisch zijn moest ge er iets aan verdienen natuurlijk.

Comment

Amai, ik lees hier prijzen allemaal onder de 500euro ... ik heb bij carglass een offerte gevraagd voor een nieuwe voorruit (zit grote barst in) voor een Saab 93 van 2004 maar ik vond het toch wel iets aan de hoge kant, nl. 881,5 euro!!!
                    Kga toch nog ff verder zoeken om het goedkoper te laten doen...
                    En ik vraag me eigenlijk af hoe ze aan zo een hoge prijs komen??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimFC Bekijk Berichten
                      Amai, ik lees hier prijzen allemaal onder de 500euro ... ik heb bij carglass een offerte gevraagd voor een nieuwe voorruit (zit grote barst in) voor een Saab 93 van 2004 maar ik vond het toch wel iets aan de hoge kant, nl. 881,5 euro!!!
                      Kga toch nog ff verder zoeken om het goedkoper te laten doen...
                      En ik vraag me eigenlijk af hoe ze aan zo een hoge prijs komen??
                      Prijs hangt voor een groot stuk af van merk en type voertuig natuurlijk Maar carglass is duur zonder meer... Welke verzekering heb je ? Enkel BA ? Lees het eens na , mss heb je glasbreuk erbij.

Comment

Jammergenoeg enkel verzekering BA en rechtsbijstand, geen glasbreuk dus ...

Goedkoopste offerte is nu 382euro bij Autoglass Clinic Oostkamp (Budget Glass), iemand hier ervaring mee?

Offerte van Saab zelf is nog onderweg, ben es benieuwd ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimFC Bekijk Berichten
                          Jammergenoeg enkel verzekering BA en rechtsbijstand, geen glasbreuk dus ...

Goedkoopste offerte is nu 382euro bij Autoglass Clinic Oostkamp (Budget Glass), iemand hier ervaring mee?

Offerte van Saab zelf is nog onderweg, ben es benieuwd ...

laat gewoon een na maak ruit steke
                          kweet dat men neef eens een ruit heeft gestoke van een audi a 4-----2006model -heeft maar 250euro gekost

bedrijf is juist naast de jong in deurne zijn goed koop en werke zeer goed
                          Last edited by ; 06/10/2009, 11:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                            laat gewoon een na maak ruit steke
                            kweet dat men neef eens een ruit heeft gestoke van een audi a 4-----2006model -heeft maar 250euro gekost

bedrijf is juist naast de jong in deurne zijn goed koop en werke zeer goed
                            K'heb maar 240€ betaald voor mijn originele vw voorruit (golf IV).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                              K'heb maar 240€ betaald voor mijn originele vw voorruit (golf IV).

amai das goe

ja dit kan verschille van merk tot merk zeker kwee ni

Comment

Working...
                              X