als jij een vacuumlek had, dan was u toerental toch ook niet echt stabiel denk ik dan ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trillende motorblok en auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenmaar ik betaal maar 1,5€ voor een liter 5w40 full synth van Castrol
dus das toch iedere keer 23,5€ in de pocket(Dat is nog ne prijs van vorige eeuw denk ik, dat hebben die youngsters allemaal niet meegemaakt...
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten**UPDATE**
juist gebeld door de garage, ik mag de auto komen ophalen vandaag YAAAY
Kosten: 222,93€ voor Mercedes denk ik dat dit een kleine mankement was...
Ik zal de uitleg bij de garage horden, ik laat nog iets weten.
**UPDATE**
Alé juist terug van de garage, wat was er aan?
Nog niemand had het geradan hier.
Was een klein "darm" van 15cm ongeveer die losgekomen was van de kompressor, die zoog dus valse lucht binnen wat er voor zorgde dat die lucht niet kon ontsnappen of niet naar de motor gevoerd kon worden waardoor er compressie ontstond en de motor begon te schudden/trillen...
Hij rjidt terug normaal nu god I missed him
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten**UPDATE**
juist gebeld door de garage, ik mag de auto komen ophalen vandaag YAAAY
Kosten: 222,93€ voor Mercedes denk ik dat dit een kleine mankement was...
Ik zal de uitleg bij de garage horden, ik laat nog iets weten.
**UPDATE**
Alé juist terug van de garage, wat was er aan?
Nog niemand had het geradan hier.
Was een klein "darm" van 15cm ongeveer die losgekomen was van de kompressor, die zoog dus valse lucht binnen wat er voor zorgde dat die lucht niet kon ontsnappen of niet naar de motor gevoerd kon worden waardoor er compressie ontstond en de motor begon te schudden/trillen...
Hij rjidt terug normaal nu god I missed him
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten222 euro voor een darmpje van 15 cm! of hebben ze ineens andere banden opgelegd ook ofwa?
LOL were it only true
Nee hoor de darm alleen kost maar 19€ maar het duurst is.
De testrit met de auto die ze doen na de herstelling, hem blijkbaar aan de computer hangen kost ook veel geld om de diagnose te stellen.
En dan moesten ze de luchtfilter dinges demonteren om bij die darm te komen en terug monteren na de herstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk BerichtenLOL were it only true
Nee hoor de darm alleen kost maar 19€ maar het duurst is.
De testrit met de auto die ze doen na de herstelling, hem blijkbaar aan de computer hangen kost ook veel geld om de diagnose te stellen.
En dan moesten ze de luchtfilter dinges demonteren om bij die darm te komen en terug monteren na de herstelling.
maar evengoed blijft het toch prijzig
alles samen een uurtje en half werk ruim gerekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtengoed dat het opgelost is. zat er dus naast (komt ook niet echt veel voor)
maar evengoed blijft het toch prijzig
alles samen een uurtje en half werk ruim gerekend
Anyway ik ben gewoon blij dat het niets ernstig was, en dat ik mijn auto terugheb
Comment
-
mercedes valt qua onderdelen nog zeer goed mee.
VW is dan duurder denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmercedes valt qua onderdelen nog zeer goed mee.
VW is dan duurder denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichtenbelde ik soms uit nieuwgierigheid ook eens naar 'n BMW dealer om prijs van de verschillende stukken te vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenJa, toen ik m'n onderhoud deed aan die 190E belde ik soms uit nieuwgierigheid ook eens naar 'n BMW dealer om prijs van de verschillende stukken te vragen (lucht- oliefilter, bougies, remblokjes e.d., vroeg dan de prijs voor een 320) en die stukken kwamen iedere keer duurder uit dan deze bij Mercedes.Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtensloeber(Was toen veel jonger éh).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenNiks sloeberigheid ....(Was toen veel jonger éh).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenGebruikt Mercedes ook een ketting als distributieriem bij dieselmotoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenallé will, wil je zeggen dat je al een dagje ouder wordt of wa?(Mijnen ezel is ondertussen ook al 8 jaar en het voelt precies nog als de dag van gisteren....)
Comment
Comment