Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trillende motorblok en auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

als jij een vacuumlek had, dan was u toerental toch ook niet echt stabiel denk ik dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
      maar ik betaal maar 1,5€ voor een liter 5w40 full synth van Castrol
      dus das toch iedere keer 23,5€ in de pocket
      Ja, als je aan de bron zit is 't gemakkelijk éh.... (Dat is nog ne prijs van vorige eeuw denk ik, dat hebben die youngsters allemaal niet meegemaakt...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
        **UPDATE**

juist gebeld door de garage, ik mag de auto komen ophalen vandaag YAAAY

Kosten: 222,93€ voor Mercedes denk ik dat dit een kleine mankement was...

Ik zal de uitleg bij de garage horden, ik laat nog iets weten.

**UPDATE**

Alé juist terug van de garage, wat was er aan?

Nog niemand had het geradan hier.

Was een klein "darm" van 15cm ongeveer die losgekomen was van de kompressor, die zoog dus valse lucht binnen wat er voor zorgde dat die lucht niet kon ontsnappen of niet naar de motor gevoerd kon worden waardoor er compressie ontstond en de motor begon te schudden/trillen...

Hij rjidt terug normaal nu god I missed him
        Van een klein darmpje gesproken bij Mercedes, toen ik de eerste keer op onderhoud ging met mijn 190E (en ik zag dat men het motordeksel volledig verticaal kon zetten om gemakkelijker aan de motor te kunnen, wat me erg behulpzaam was daarna) hadden ze toch nagelaten van de darm van de carterontluchting, tussen de cache de soupapes en de carburateur, op de inlet op de carburateur te steken. Toen ik na verloop van tijd zag dat het daar nogal vettig werd heb ik er de luchtfilterbehuizing afgehaald en gezien hoe dat kwam, aan de prijzen die ze altijd gehanteerd hebben zou zoiets toch niet mogen vind ik.

Comment

**UPDATE**

juist gebeld door de garage, ik mag de auto komen ophalen vandaag YAAAY

Kosten: 222,93€ voor Mercedes denk ik dat dit een kleine mankement was...

Ik zal de uitleg bij de garage horden, ik laat nog iets weten.

**UPDATE**

Alé juist terug van de garage, wat was er aan?

Nog niemand had het geradan hier.

Was een klein "darm" van 15cm ongeveer die losgekomen was van de kompressor, die zoog dus valse lucht binnen wat er voor zorgde dat die lucht niet kon ontsnappen of niet naar de motor gevoerd kon worden waardoor er compressie ontstond en de motor begon te schudden/trillen...

Hij rjidt terug normaal nu god I missed him
          222 euro voor een darmpje van 15 cm! of hebben ze ineens andere banden opgelegd ook ofwa?

Comment

het is een benzine , right ?

ik vermoed dat je een van de bobijnen hebt die kapot zit

laat maar eens iets weten als je auto aan de diagnosecomputer heeft gehangen
            wel de stekker uittrekken als je wegrijdt , anders blijt hij eraan hangen :-)

Comment

oow , ik zie dat het probleem is opgelost . Ok dan , vergeet mijn reactie .
              veel plezier met je Benz !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                222 euro voor een darmpje van 15 cm! of hebben ze ineens andere banden opgelegd ook ofwa?

LOL were it only true

Nee hoor de darm alleen kost maar 19€ maar het duurst is.

De testrit met de auto die ze doen na de herstelling, hem blijkbaar aan de computer hangen kost ook veel geld om de diagnose te stellen.

En dan moesten ze de luchtfilter dinges demonteren om bij die darm te komen en terug monteren na de herstelling.

Comment

LOL were it only true

Nee hoor de darm alleen kost maar 19€ maar het duurst is.

De testrit met de auto die ze doen na de herstelling, hem blijkbaar aan de computer hangen kost ook veel geld om de diagnose te stellen.

En dan moesten ze de luchtfilter dinges demonteren om bij die darm te komen en terug monteren na de herstelling.
                  goed dat het opgelost is. zat er dus naast (komt ook niet echt veel voor)
                  maar evengoed blijft het toch prijzig
                  alles samen een uurtje en half werk ruim gerekend

Comment

goed dat het opgelost is. zat er dus naast (komt ook niet echt veel voor)
                    maar evengoed blijft het toch prijzig
                    alles samen een uurtje en half werk ruim gerekend
                    Tja Mercedes, Audi en BMW zijn gewoon duur in onderhoud en herstellingen, zijn ook de dingen die je in acht moet nemen als je zo'n auto aanschaft.

Anyway ik ben gewoon blij dat het niets ernstig was, en dat ik mijn auto terugheb

Comment

mercedes valt qua onderdelen nog zeer goed mee.
                      VW is dan duurder denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        mercedes valt qua onderdelen nog zeer goed mee.
                        VW is dan duurder denk ik.
                        Ja, toen ik m'n onderhoud deed aan die 190E belde ik soms uit nieuwgierigheid ook eens naar 'n BMW dealer om prijs van de verschillende stukken te vragen (lucht- oliefilter, bougies, remblokjes e.d., vroeg dan de prijs voor een 320) en die stukken kwamen iedere keer duurder uit dan deze bij Mercedes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          belde ik soms uit nieuwgierigheid ook eens naar 'n BMW dealer om prijs van de verschillende stukken te vragen
                          sloeber

Comment

Ja, toen ik m'n onderhoud deed aan die 190E belde ik soms uit nieuwgierigheid ook eens naar 'n BMW dealer om prijs van de verschillende stukken te vragen (lucht- oliefilter, bougies, remblokjes e.d., vroeg dan de prijs voor een 320) en die stukken kwamen iedere keer duurder uit dan deze bij Mercedes.
                            sloeber
                            Niks sloeberigheid .... (Was toen veel jonger éh).

Comment

Niks sloeberigheid .... (Was toen veel jonger éh).
                              allé will, wil je zeggen dat je al een dagje ouder wordt of wa?

Comment

Gebruikt Mercedes ook een ketting als distributieriem bij dieselmotoren?
                                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                  Gebruikt Mercedes ook een ketting als distributieriem bij dieselmotoren?
                                  nog steeds

Comment

allé will, wil je zeggen dat je al een dagje ouder wordt of wa?
                                    Nee, alleen dat ik ten tijde van mijn 190E veel jonger was dan nu. (Mijnen ezel is ondertussen ook al 8 jaar en het voelt precies nog als de dag van gisteren....)

Comment

Working...
                                    X