Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Airco installeren...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Airco installeren...

Heeft iemand een idee hoeveel het totaal kost om achteraf een airco-installatie te laten plaatsen in een wagen?

't Gaat om een peugeot 306 en 't zou gebeuren bij een onafhankelijk garagist.

Iemand een idee?

Grtz

Hi,

'k Weet niet hoe actueel de prijzen nog zijn maar een paar jaar terug heb ik de prijs eens gevraagd om airco te installeren in onze Mercedes 190E, dat zou me toen op zo'n 120.000 Bef gekomen zijn, het was dus nog in franken te doen, dus al wat jaren geleden maar ik denk niet dat die prijs (omgerekend in Euro) ondertussen zal gezakt zijn??

Comment

was dat bij benz will ?
      want ik vroeg, in 94 wel (maar toen waren airco's fabrieks-af, nog duurder als nu), prijs om een airco op een cherokee 2.1 td te laten na-installeren, het zou me toen 60000 zonder btw gekost hebben

Comment

Heb eigenlijk ook wel interesse.

Toen ik dat tegen mijn vader zei antwoordde ie dat dat makkelijk 2000 à 3000€ zou kosten

Werken airco's los van de motor ook? Dus kan je hem bvb in de Koffer leggen ook? moet geen grote zijn, moet maar 2m³ koelen ofzo

Comment

Alleen als 'ie aais und aaiskoud is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            was dat bij benz will ?
            want ik vroeg, in 94 wel (maar toen waren airco's fabrieks-af, nog duurder als nu), prijs om een airco op een cherokee 2.1 td te laten na-installeren, het zou me toen 60000 zonder btw gekost hebben
            Hi bobo,

Dat moet bij mij ook zo rond '94 of '95 geweest zijn en het was (per telefoon) bij Abrumatrans (nu MB Wemmel) in Wemmel, ik had dat gevraagd aan die gast van het magazijn wisselstukken en die heeft op zijn kardex of zo nagezien, die gaf de prijs van het allerlaatste vijsje, joinke of wat dan ook dat in de airco stak, 't heeft wel zo'n half uur geduurd hoor, schijnbaar had hij tijd (en ik ook) maar dat was de prijs die het moest kosten tot op de centiem na qua stukken en dan het aantal uren bijgeteld die iemand uit de garage hem doorgegeven had dat het zou kunnen duren. Ik heb dat toen niet gedaan want dat leek me redelijk veel maar die 190E dat was in de zomer nen echte heten duvel, was donkergrijs antraciet kleur en donkere binnenbekleding, 'k werd al ziek van in de lente en content dat de zomer voorbij was. Voor de rest nen erg goeie wagen.

Wat ik wou vragen, is het forum op 't engels overgegaan ?? ik heb alle info., teksten uitgezonderd, in het engels sinds vandaag ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Heb eigenlijk ook wel interesse.

Toen ik dat tegen mijn vader zei antwoordde ie dat dat makkelijk 2000 à 3000€ zou kosten

Werken airco's los van de motor ook? Dus kan je hem bvb in de Koffer leggen ook? moet geen grote zijn, moet maar 2m³ koelen ofzo
              Ja, dat is geen probleem maar dan moet ge er wel een groep bij installeren om aan den 220 te geraken, Honda heeft goeie groepjes voor zo'n doel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will
                Wat ik wou vragen, is het forum op 't engels overgegaan ?? ik heb alle info., teksten uitgezonderd, in het engels sinds vandaag ???
                dat komt wel weer goed

Comment

dat komt wel weer goed
                  natuurlijk, maar toevallig heb ik deze voormiddag gans mijn systeem opgekuist, inclusief alle cookies enz.. en dan hitmanpro gedraaid, dat heeft daar niks mee te zien natuurlijk maar dit is de eerste keer dat ik dit zie op dit forum, daarmee mijn vraag of het naar het engels overgegaan is? ik zal dan maar wachten tot de verantwoordelijke van de host de sw versie aanpast zeker eh ? ciao.

Comment

jep, het is naar't engels overgegaan, de laatste tijd wel meer
                    maar dan komt de goede fee en is (meestal) alles weer bij het oude

Comment

jep, het is naar't engels overgegaan, de laatste tijd wel meer
                      maar dan komt de goede fee en is (meestal) alles weer bij het oude
                      Allez, dan heb ik altijd al chance gehad want vandaag is 't de eerste keer dat ik het zie. (bij mijn weten toch nog, maar ja, het geheugen is zijn dat niet meer. Zoals ik tegen mijne laatsten directeur (nen amerloc) zei, iedere keer hij me naar een andere cursus wou sturen, "the nice thing on growing old is that you become slow to learn but fast to forget" hij kon er niet mee lachen..... )

Comment

hoeveel posts ben jij kwijt ?

Comment

Ik weet niet hoe oud de 306 al is, maar ik vraag mij af of het nog de moeite gaat zijn om daar een airco te laten installen.

Volgens mij ga je beter en goedkoper af zijn met een andere wagen te kopen die wel airco heeft.

Comment

1999.

Comment

hoeveel posts ben jij kwijt ?
                              Ik ?? ('k zou het niet weten, zie dat niet na.)

Alles waar ik wat op antwoordt schijnt toch normaal en intact te zijn ??

Maar de server nog altijd in 't engels eh?

Comment

Working...
                              X