Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitvallen DVD800 (Bosch/Blaupunkt) Opel Insignia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb mijn insigna van gisteren. Een sports tourer 2.0 ecoflex... ben super tevreden... MAAR... die dvd800 geeft al wat problemen. Soms werkt mijn bluetooth verbinding niet. Telefoon herstarten en het gaat weer.
    En mijn iPod touch wordt herkend, maar daarna krijg ik de boodschap dat er geen usb device is aangesloten. Trek ik dan de usb kabel uit zegt dat ding wel mooi... iPod losgekoppeld...

Beetje frustrerend, maar ja... moest iemand een oplossing weten hoor ik dat graag...

Comment

In de huidige AutoGids (AG789 pg.82) wordt de DVD 800 de hemel ingeprezen.

Oorspronkelijk geplaatst door AutoGids 789
      Opel DVD 800 Navi.
      Verbazingwekkend : Het DVD 800 Navi-systeem van Opel is verbazend goed. Met zijn vloeiende weergave, zijn intuïtieve bediening en zijn opvallende POI's overtreft het zelfs de betere systemen van gereputeerde prestigeconstructeurs
      btw eind december hebben ze bij mij het systeem vervangen. Tot hier toe geen problemen meer.
      Last edited by McClane; 24/03/2010, 17:04.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Wellicht is het ook heel goed hé. Maar enkel zij die er problemen mee hebben (of hadden) komen hier.

Comment

Working...
        X