Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Navigatie Professional 09

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Navigatie Professional 09

Ik weet niet of het hier juist is, zo niet sorry... Ik ben al 2 uur bezig met uit te zoeken welke kaart(en) er in de nieuwe BMW navigatie professional zit. Kan iemand mij helpen?

Het is de navigatie in de BMW 3 (is nog in productie) In de week van 1 juni wordt hij geleverd

Thx!

ik denk verkeerde topic maar bedoel je welke landen?
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Ja dat bedoel ik. Bij Ford had ik enkel benelux standaard dus heb ik een SD kaart moeten kopen voor heel europa.

Comment

West-Europa dacht ik? (ben niet zeker)

Comment

ik denk dat ik heel europa heb,is wel n versie van 2007 dacht k,dus op een nieuwe zal het zeker niet minder geworden zijn
          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Het zou wel mooi zijn!

Comment

Wij hebben ook heel Europa op onze GPS. Hij is van juni 2008.

Comment

Super! Zou je eventueel willen kijken of daar ook Oost-Europa in zit. Ik moet na Zwitserland doorrijden naar Kroatië. Dus kan je kijken of daar Kroatië insta?

Thx!

Comment

Ik heb ook de nieuwe navi in mijn cabrio steken (met de nieuwe iDrive daar) en daar zit ook Kroatië tussen.. Het zijn de kaarten van héél europa die erop staan. Je kan als je het adres ingeeft het land kiezen waarnaar je wil navigeren (staan netjes gesorteerd).
                  Je gaat dus geen problemen hebben om daar te geraken. Wel ga je nog de kaarten 2008-2 op je navi hebben staan. Dit omdat de nieuwe kaarten van het nieuwe systeem pas in oktober uitkomen (Komt van mijn verkoper, of het waar is weet ik niet maar mijne is geleverd einde maart en die heeft ook nog de 2008-2 kaarten staan...)

Comment

Als ik mag inhaken ...

Ik heb een BMW 3 besteld en de proefrit maakte ik in een 3 serie met Navigatie business, dat vond ik niet zo goed als ik van tomtom gewend ben.

Ik wilde het pakket met carkit, welke ik ook heb besteld, en daar zit ook de upgrade naar Navigatie Professional in.
                    Ik heb het nog niet gezien, maar heb wel gelezen dat deze 3D laat zien en de Business slechts 2D.

Is het een beetje vergelijkbaar met de 3D weergave van tomtom ?
                    Daar ben ik aan gewend en deze is perfect.

Heeft iemand een beetje duidelijke afbeeldingen of filmpjes van de professional navi ?
                    Ik kan nergens wat vinden.

Comment

@ Boosterke

Bedankt voor de moeite! Ben eigenlijk echt blij dat het er in zit! Ik haat echt dat plakken en afhalen van de TomTom of andere losse navigatie. Vind het echt vervelend.

@ ASS-Ware

Het is goed dat je de Professional genomen hebt want vind het verschil tussen die 2 nogal groot eigenlijk.
                      In betere zin dan.

Hier heb je een filmpje op YouTube waar je de navigatie in werking ziet. Het is echt wel knap vind ik. Je kunt doorspelen naar 40 sec. om meteen naar het stuk te gaan van de navigatie. Ook op 2 min kan je een mooi stuk zien in de Touring versie.

KLIK HIER voor het filmpje.

BOOSTERKE, bedankt nog eens!

Hier ook in 2D:

Last edited by ; 23/05/2009, 17:30.

Comment

Serieuze verbetering van de Navi Pro op de facelift !
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Idd, mijn schoonvader met zijn 7 vorige generatie FL is nogal jaloers :-) Allez zei hij nu moet ik weer een nieuwe kopen.
                          Last edited by ; 24/05/2009, 17:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
                            @ ASS-Ware

Het is goed dat je de Professional genomen hebt want vind het verschil tussen die 2 nogal groot eigenlijk.
                            In betere zin dan.

Hier heb je een filmpje op YouTube waar je de navigatie in werking ziet. Het is echt wel knap vind ik. Je kunt doorspelen naar 40 sec. om meteen naar het stuk te gaan van de navigatie. Ook op 2 min kan je een mooi stuk zien in de Touring versie.
                            Gaaf, dank je wel man.

Comment

Working...
                            X