Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hopsa, weer een boeiende les achter de rug. na banden zien we aandrijving en ophanging.
als schade-expert weet de leraar goed genoeg wat er allemaal kan mislopen. echt voos hoe hij stelselmatig uitlegde hoe slecht getunede auto's ontregeld zijn en alles kapotslijten.
een Kia met problemen werd aan een analysetoestel gehangen, we zagen hoe er bij het starten elektronisch een compressietest aan de krukas wordt gedaan en hoe de motor ging compenseren voor een beschadigde cilinder.
Ik ben er over aan het denken om volgende week eens te gaan informeren of het mogelijk is om nog in te pikken voor het 1ste jaar.
Zolang ik in Brussel werkte, was het niet mogelijk om 's avonds op tijd in Gent/Wondelgem te zijn, maar dat verandert dus deze week.
enorm plezant, tussen de nieuwe belgen met een enkelband.
ik de cursus op 6 maand afgewerkt, zij na 2 jaar nog alles aant geven
Ah ja, die mannen moeten toch iets kennen van auto's als ze in de import/export branche gaan werken ???
Btw: Mijn schoonzoon ging vandaag naar Brussel (tegen het Noordstation) om de nummerplaat van zijn overleden pa op hem te laten overzetten. Toen hij aankwam moest hij een nummertje nemen (om kwart na twee) en het verschil tussen het nummer waar ze mee bezig waren en het nummer dat hij getrokken had was juist 199. Die ganse zaal zat stampvol, alles bijeen heeft hij zo'n stuk of 10 "blanken" gezien waarvan er 8 achter de loketten zaten.... hij heeft dan maar zijn boeltje gepakt en gaat volgende week misschien eens proberen in Gent, en maar hopen dat het daar nog te doen is......
Ah ja, die mannen moeten toch iets kennen van auto's als ze in de import/export branche gaan werken ???
Btw: Mijn schoonzoon ging vandaag naar Brussel (tegen het Noordstation) om de nummerplaat van zijn overleden pa op hem te laten overzetten. Toen hij aankwam moest hij een nummertje nemen (om kwart na twee) en het verschil tussen het nummer waar ze mee bezig waren en het nummer dat hij getrokken had was juist 199. Die ganse zaal zat stampvol, alles bijeen heeft hij zo'n stuk of 10 "blanken" gezien waarvan er 8 achter de loketten zaten.... hij heeft dan maar zijn boeltje gepakt en gaat volgende week misschien eens proberen in Gent, en maar hopen dat het daar nog te doen is......
Ik heb in Zwijnaarde nog nooit langer dan 30min aangeschoven...
Zelfs een te lichte cursus kan u toch de basisprincipes bijbrengen? Ik heb 3 jaar avondschool carrosserie gedaan. Ben ik nu een volwaardig gediplomeer carrossier? Neen, maar met de basis die ik daar geleerd heb kan ik al aardig wat en kan ik daar ook op verder bouwen via zelfstudie.
Als ge dan een oude krel thuis hebt staan waar ge goedkoop aan kunt sleutelen, krijgt ge het sneller in de vingers dan ge denkt.
Comment