Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 airco springt op ECON en blaast warm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A3 airco springt op ECON en blaast warm

Hoi

Mijn Audi A3 2.0TDI DSG 2004 heeft al een tijdje een lastig probleem.
    Tijdens elke rit springt de airco na een tijdje (kan na 1 minuut, kan na 20 minuten) op ECON, en begint hij warme muffe lucht te blazen. Het ruikt echt naar oude stoffige zetels.

Als ik hem dan even opnieuw start is het probleem weer een tijdje verholpen (voor een kwartier ofzo).

Ik heb de indruk dat hij vooral op ECON springt wanneer ik na een lang stuk rechtdoor even voor een rood licht sta.

Iemand enig idee wat dit kan betekenen?

For what it's worth;
    Ik heb onlangs nog een groot onderhoud gehad en toen hebben ze de pollenfilter vervangen.

Alvast bedankt

Is de gas niet op
    Beste naar airco service gaan en gas laten controleren als de gas op is zal de airco ook niet werken zoals in u geval en zal vanzelf afspringen om geen schade te veroorzaken want zonder gas gaat airco kapot

Comment

Uw airco is kapot of is kapot aan het gaan. Tip: laat uw airco op econ staan (dan is de aircocompressor uitgeschakeld) en laat hem zo snel mogelijk nakijken. Dit om mogelijk grote schade te vermijden.

Comment

voor wat dient die econ eigelijk ?

Dus enkel bij dit geval dat dat dienst doen?
        Soms zet ik die wel eens op econ als ik vb. mijn ramen opendoe of oz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          voor wat dient die econ eigelijk ?

Dus enkel bij dit geval dat dat dienst doen?
          Soms zet ik die wel eens op econ als ik vb. mijn ramen opendoe of oz
          Dat is de knop economisch meen ik die zorgt dat u klimaatregeling zonder airco werkt als je die knop induwt dus brandstofbesparend

Comment

Working...
          X