Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Breng hem naar de carwash en laat de bevallige blonde interieurreinigsters het voor je doen
Zalig ! Met korte hot pants, een te klein bloesje dichtgeknoopt net onder de boezem, en die laatste in een veel te kleine bikini gestopt. Lange benen, de haren krullend in de wind, en maar frotten met die overschuimde sponsen !!
*ontwaakt*
Euhm, de carwash waar ik ga zijn 't (ni gezeverd) 3 half-debiele broers die 't spellement daar runnen.
Mooi niet, maar dan stoppen ze met zagen dat ze koud hebben. Ook belangrijk.
Overigens : wat ben ik toch een *Spike-uit-Notting-Hill-stemmetje* daft prick. Ik heb dus in plaats van koffie in m'n auto te zetten, toch maar de stofzoiger gebruikt en de zeemvod. Heb meteen ook 't ganse interieur (zetels, tapijten, dakbekleding) met van die interieurreiniger (schuim -> inborstelen) van katoen gegeven. Alles werd een beetje te nat (whoops, heb ik nou 'es altijd hè, als ik ergans aan durf komen of in durf zitten, dan is 't van dattem...), dus ik dacht van "we zetten de motor aan en laten wat warme lucht blazen, dat droogt rapper". Zogezegzogediggydaan. Na 'n tijdje stonk dat toch wel ebikke naar diesel hier in 't kantoor, dus de motor heeft nu toch al warm, ik laat de blazers nog zonder motor wat opstaan. Zogezegzogediggydaan². Was ik nou effe vergeten dat door die lichtsensor m'n koplampen automatisch aangaan op standje 2 contact (zonder draaiende motor). Ga ik na 'n half uurtje kijken : zetels droog maar koplampen uit. Hè? Ja hoor, hoppaaaaa.
't Is de eerste keer dat ik van BMW Assist gebruik maak, 'es zien hoe snel die mannen werken. (nee 'k heb hier geen andere batterij in de buurt, m'n moto is perte-totale dus die staat hier niet meer, en 'k heb wel startkabels maar 'k heb geen zin om de auto uit de garage te laten duwen, en al helemaal geen zin om 'm aan te laten lopen, of iemand tegen te houden om diens auto aan de mijne te koppelen... en bovendien is BMW Assist gratis )
Mooi niet, maar dan stoppen ze met zagen dat ze koud hebben. Ook belangrijk.
Overigens : wat ben ik toch een *Spike-uit-Notting-Hill-stemmetje* daft prick. Ik heb dus in plaats van koffie in m'n auto te zetten, toch maar de stofzoiger gebruikt en de zeemvod. Heb meteen ook 't ganse interieur (zetels, tapijten, dakbekleding) met van die interieurreiniger (schuim -> inborstelen) van katoen gegeven. Alles werd een beetje te nat (whoops, heb ik nou 'es altijd hè, als ik ergans aan durf komen of in durf zitten, dan is 't van dattem...), dus ik dacht van "we zetten de motor aan en laten wat warme lucht blazen, dat droogt rapper". Zogezegzogediggydaan. Na 'n tijdje stonk dat toch wel ebikke naar diesel hier in 't kantoor, dus de motor heeft nu toch al warm, ik laat de blazers nog zonder motor wat opstaan. Zogezegzogediggydaan². Was ik nou effe vergeten dat door die lichtsensor m'n koplampen automatisch aangaan op standje 2 contact (zonder draaiende motor). Ga ik na 'n half uurtje kijken : zetels droog maar koplampen uit. Hè? Ja hoor, hoppaaaaa.
't Is de eerste keer dat ik van BMW Assist gebruik maak, 'es zien hoe snel die mannen werken. (nee 'k heb hier geen andere batterij in de buurt, m'n moto is perte-totale dus die staat hier niet meer, en 'k heb wel startkabels maar 'k heb geen zin om de auto uit de garage te laten duwen, en al helemaal geen zin om 'm aan te laten lopen, of iemand tegen te houden om diens auto aan de mijne te koppelen... en bovendien is BMW Assist gratis )
'k Hebbet weer gekunnen. *trots*
Goh, bekijk het van de mooie kant. Je zetels zijn droog, je interieur is gekuist, en de geur is weg (hoop ik toch, na al dat werk ).
zet hem bij het grof vuil buiten en vraag een nieuwe.
als de assistance komt moet je een burberry sjaaltje aandoen met zonnebril op je kop. Dan doodleuk verwonder kijken als ze er een andere batt willen insteken of willen opladen. Met de opmerking: Hoezo ik krijg geen nieuwe wagen?
Tsjah, batterij is niet stuk, hè. Gewoon teveel ontladen, en dan wordt de resterende batterijcapaciteit gespaard door de aansturing van de startmotor te onderbreken. Ze zullen 'm starten, alternator loopt dan dus weer volop stroom, en daarna ga ik 20 km rijden op de autostrade en dan is m'n batterij weer in orde.
Normaal gezien zou ik nu de auto al gaan wassen zijn in de wasbox van de Wasbeer in Izegem. Omdat Babs nu buikpijn heeft en niet wil rijden, heb ik dat dus niet gedaan. En zie : 't is beginnen regenen !!
De hele actie heeft me dus *telt ff na* een 7-tal EUR opgebracht !!
Deze middag gaan wandelen met de kids in beernem bos. Jongste dochter moest plassen, je kent dat wel. 't Schaap opgehoffen en haar ding laten doen.
Op mijn geoxen natuurlijk. Moet ik nu koffie in mijn schoenzolen strooien?
Deze middag gaan wandelen met de kids in beernem bos. Jongste dochter moest plassen, je kent dat wel. 't Schaap opgehoffen en haar ding laten doen.
Op mijn geoxen natuurlijk. Moet ik nu koffie in mijn schoenzolen strooien?
Comment