Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn r8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

enkel en alleen in België, het land vd EU ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      D'Ieteren is idd nu niet direct het schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid...
      Het was wel al van het begin duidelijk dat alle R8's in Zaventem moeten op onderhoud gaan, want qua opleiding en materiaal zijn de "gewone" garages niet uitgerust.
      Maar soit, de communicatie tussen de dealers en Audi center zaventem staat duidelijk nog niet op punt...
      D'Ieteren heeft een erg slecht imago feitelijk..

En totaal onaanvaardbaar dit verhaal.. doet mij denken aan de RS4 en DRC problemen.

Comment

Tsja, d'Ieteren is gewoon een gigantisch arrogant klote bedrijf. Alles is te veel en niets kan. Jammer, want ze voeren opzich goede merken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
          @hotchhack : Probleem is dat de meeste R8's zo goed als geen kilometers doen en de problemen bij de meeste anderen dus pas na een paar jaar tot uiting zullen komen ... Doordat ik één van de weiningen ben die dagelijks met de wagen al mijn veplaatsingen doe, ook in alle omstandigheden, is misschien bij mij alles vlug duidelijk geworden ...
          blij eens dit topic te kunnen volgen !!!

ben , of was sterk aan het overwegen om een R8 aanteschaffen , rij momenteel met een P 997 en vind dit een rammelbak , alles kraakt en spokt en niet 100% betrouwbaar .
          Heb indertijd een 2tal audi's gehad ( TT 180 pk en TT 2.0 TFSI ) en vond deze kwalitatief goed en betrouwbaar .
          Ben dan overgestapt naar porsche voor meer kwaliteit ,maar ben teleurgesteld en wil eigelijk terug overgaan naar AUDI .
          Nu ik dit topic wat volg begin ik terug te twijfelen .
          Zou jij nog een R8 kopen ????
          Vind hem wel exclusiever dan P 997 maar moet natuurlijk betrouwbaar zijn als je veranderd van wagen ==== HELP HELP !!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Tsja, d'Ieteren is gewoon een gigantisch arrogant klote bedrijf. Alles is te veel en niets kan. Jammer, want ze voeren opzich goede merken.
            degoutante service idd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
              P 997 en vind dit een rammelbak , alles kraakt en spokt en niet 100% betrouwbaar
              Dit interesseert me wel! (en is off-topic, dus het mag ook in pb )

Leg eens uit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Dit interesseert me wel! (en is off-topic, dus het mag ook in pb )

Leg eens uit?
                Mij mag je ook een PM sturen GeertD
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Mij zeker ook...

Comment

Wat een schande
                    qua imagoschading kan dat wel tellen

Mja , nog veel succes toegewenst QUATTRO!

Comment

, rij momenteel met een P 997 en vind dit een rammelbak , alles kraakt en spokt en niet 100% betrouwbaar !

Da's nu de eerste keer dat ik zo'n dingen hoor zeggen over een 997
                      Bizar wel dat er over je 'problemen' niks in je topic terug te vinden is
                      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Da's nu de eerste keer dat ik zo'n dingen hoor zeggen over een 997
                        Bizar wel dat er over je 'problemen' niks in je topic terug te vinden is

rami was ook niet 100% tevreden over zijn 997 !!!!!
                        ik wil en zal hier op dit topic de 997 niet afbreken , dit is niet mijn bedoeling , enkel had ik wat meer kwaliteit verwacht van dergelijke wagens .
                        Vele mensen zijn wat naief en denken omdat het een porsche is dat het daarom allemaal zoveel beter is .
                        wat de problemen betreft : ik heb in mijn eerste reactie het woord "problemen " nooit vermeld , maar kan je toch melden dat de wagen 54000 km heeft en een maand geleden heb ik al de BOBIJNEN laten vervangen en nu ondervind ik dat de koppeling ook al zijn beste tijd heeft gehad !!!!
                        Mijn kameraad heeft een 997 4S en heeft ook onlangs de wagen moeten binnendoen om de bobijnen en de rompslomp die eraanvast hangt te laten herstellen .
                        als je dan vraagt in de garage of dit normaal is ,zeggen ze met volle overtuiging : JA DIT IS NORMAAL .
                        je betaald een pak meer dan een gewone wagen en vind toch wel dat de kwaliteit en levensduur van wagen en onderdelen toch in evenrede mag zijn met de prijs .
                        toevallig rij ik nu met een porsche , mocht dit nu een ander merk geweest zijn zou ik zeker ook mijn mening nagelaten hebben mocht ik minder tervreden zijn .

Ik verander veel van wagen, , bijna alle 2 jaar , ben niet merkgetrouw en wil(de) eens een R8 proberen , dus veel moet je niet achter zoeken ;
                        ik geef enkel mijn mening , ik ben eerlijk en rechtuit , als het goed is zeg ik het en als het slecht of minder goed is ook .

Comment

Daar in zaventem zijn het idd serieus arrogante zakken ... Vorig jaar ben ik daar gaan proefrijden met de R8 en het was daar allemaal precies wreed tegen hun goesting .... Compleet uit de hoogte wilden ze daar zo snel mogelijk van ons af ... Ik was daar toen nochtans samen met het vrouwke en we waren echt wel potentiele klanten .... Er was niet eens iemand aanwezig die ons een deftige uitleg kon geven ... Hebben nog achter een brochure moeten smeken .... Al goed dat de proefrit toch geen positief resultaat opleverde daarmee moest ik er toen niet meer mee in mijn hoofd zitten . En als ik dit hier nu lees ben ik al blij dat ik toen voor mijne tupperware gekozen heb ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            Daar in zaventem zijn het idd serieus arrogante zakken ... Vorig jaar ben ik daar gaan proefrijden met de R8 en het was daar allemaal precies wreed tegen hun goesting .... Compleet uit de hoogte wilden ze daar zo snel mogelijk van ons af ... Ik was daar toen nochtans samen met het vrouwke en we waren echt wel potentiele klanten .... Er was niet eens iemand aanwezig die ons een deftige uitleg kon geven ... Hebben nog achter een brochure moeten smeken .... Al goed dat de proefrit toch geen positief resultaat opleverde daarmee moest ik er toen niet meer mee in mijn hoofd zitten . En als ik dit hier nu lees ben ik al blij dat ik toen voor mijne tupperware gekozen heb ;-)
                            als je het topic hier wat volgt ben ( of was ) ik geinteresseerd in een R8
                            Wat is je negatieve ervaring van de wagen .
                            Heb er zelf nog niet mee gereden !
                            Mijn motivatiepunten zijn de exclusieviteit en de afwerking van de wagen omdat het audi is , maar blijkbaar zijn ze ook niet betrouwbaar als je dit topic volgt

Comment

als je het topic hier wat volgt ben ( of was ) ik geinteresseerd in een R8
                              Wat is je negatieve ervaring van de wagen .
                              Heb er zelf nog niet mee gereden !
                              Mijn motivatiepunten zijn de exclusieviteit en de afwerking van de wagen omdat het audi is , maar blijkbaar zijn ze ook niet betrouwbaar als je dit topic volgt
                              bij mij was het gewoon het feit dat die V8 te weinig beleving gaf ...het ging allemaal te clean ..ik wil een wagen waar je een klein beetje nat van wordt onder de armen , het feit dat ik daags voordien met de Z06 gaan rijden was heeft daar natuurlijk geen goed aan gedaan ...
                              ik heb toen ook met de automaat gereden en in de automatische stand trekt die helemaal op de zak ( niet dat ik die zou gebruiken , maar de vrouw misschien wel en die was helemaal niet blij met de manier van rijden )
                              achteraf bekeken had ik misschien wel beter een porsche gekocht , maar de GT3 was die moment nog niet voorradig en een 997S met aeropack vond ik toen te wannebe GT3 ....stom eigenlijk want als ik nu bv diene van den daggie zie met zijn verlaging en al op ..dan zou ik niet twijfelen ...
                              nu ik ben meer dan tevreden met mijn Z06 , maar de P zou meer alledaags bruikbaarder zijn , al was het dan maar om zijn 4 plaatsen ( ik heb 2 kids)
                              De R8 V10 daarentegen dat zal wel marcheren ...maar is dan ook weeral een slag duurder ( ne mens moet ergens een grens stellen , en al zeker als derde wagen...)

Comment

Voor de rest moei ik mij niet, maar hier moet ge toch nuanceren.
                                Ja da spel kraakte en rammelde met de kap dicht, maar wa wilt ge als ge 700pk uit nen Turbo Cabrio gaat beginnen halen, da ding is door Porsche nooit ontworpen geweest om zo een krachten te ondergaan eh.

Comment

En als de topicopener nu eens foert zegt tegen de garantie ? Het is vreemd dat je enkel garantie krijgt bij 1 garage, maar het gaat hier over een R8, niet over een "gewone" Audi. Ergens klopt het wel, maar om dan te zeggen dat alle Belgische klanten voor zo een wagen enkel in 1 garage terecht kunnen, vind ik er net iets over. Eentje per provincie zou toch moeten ... tenminste.

Neen, die garantie. Als je nu zegt : ik ga naar mijn Audi garage, en steek uw garantie waar de zon niet schijnt, ik betaal alles zelf wel. Ik bedoel, die R8 koste ook meer dan 20.000

Wat is de som die je denkt uit te sparen door garantie ? Stel dat uw schokdemper afbreekt, en je rijdt uw wagen per total, en er komen 4 mensen om in het ongeval dat daartoe leidt, plus nog 2 andere wagens per totale ... gaat Zaventem dan 300.000 euro betalen ? Of gaan ze die kapotte schokdemper van 300 euro vergoeden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                    En als de topicopener nu eens foert zegt tegen de garantie ? Het is vreemd dat je enkel garantie krijgt bij 1 garage, maar het gaat hier over een R8, niet over een "gewone" Audi. Ergens klopt het wel, maar om dan te zeggen dat alle Belgische klanten voor zo een wagen enkel in 1 garage terecht kunnen, vind ik er net iets over. Eentje per provincie zou toch moeten ... tenminste.

Neen, die garantie. Als je nu zegt : ik ga naar mijn Audi garage, en steek uw garantie waar de zon niet schijnt, ik betaal alles zelf wel. Ik bedoel, die R8 koste ook meer dan 20.000

Wat is de som die je denkt uit te sparen door garantie ? Stel dat uw schokdemper afbreekt, en je rijdt uw wagen per total, en er komen 4 mensen om in het ongeval dat daartoe leidt, plus nog 2 andere wagens per totale ... gaat Zaventem dan 300.000 euro betalen ? Of gaan ze die kapotte schokdemper van 300 euro vergoeden ?

Beetje rare redenering

Comment

ik wil en zal hier op dit topic de 997 niet afbreken , dit is niet mijn bedoeling , enkel had ik wat meer kwaliteit verwacht van dergelijke wagens .
                                      Vele mensen zijn wat naief en denken omdat het een porsche is dat het daarom allemaal zoveel beter is .
                                      wat de problemen betreft : ik heb in mijn eerste reactie het woord "problemen " nooit vermeld , maar kan je toch melden dat de wagen 54000 km heeft en een maand geleden heb ik al de BOBIJNEN laten vervangen en nu ondervind ik dat de koppeling ook al zijn beste tijd heeft gehad !!!!
                                      Mijn kameraad heeft een 997 4S en heeft ook onlangs de wagen moeten binnendoen om de bobijnen en de rompslomp die eraanvast hangt te laten herstellen .
                                      als je dan vraagt in de garage of dit normaal is ,zeggen ze met volle overtuiging : JA DIT IS NORMAAL .
                                      je betaald een pak meer dan een gewone wagen en vind toch wel dat de kwaliteit en levensduur van wagen en onderdelen toch in evenrede mag zijn met de prijs .
                                      toevallig rij ik nu met een porsche , mocht dit nu een ander merk geweest zijn zou ik zeker ook mijn mening nagelaten hebben mocht ik minder tervreden zijn .
                                      Ja dit is normaal bij een sportwagen. Volgens mij heeft 90% van de Porsche met meer dan 25000km zijn koppeling al eens laten veranderen, en rammelen is ook het handelsmerk van Porsche

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Ja dit is normaal bij een sportwagen. Volgens mij heeft 90% van de Porsche met meer dan 25000km zijn koppeling al eens laten veranderen, en rammelen is ook het handelsmerk van Porsche
                                        t is niet omdat ze bij u thuis een brakke Porsche hebben gekocht dat je de lijn moet doortrekken naar elke Porsche eh.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          t is niet omdat ze bij u thuis een brakke Porsche hebben gekocht dat je de lijn moet doortrekken naar elke Porsche eh.

Dat ding was niet brak, dat had een stevige ophanging ja, maar niet brak
                                          Bijna iedereen die ik ken met een Porsche heeft z'n koppeling al moeten vervangen...

Comment

Working...
                                          X