Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn r8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Is mss niet de beste oplossing maar bij de eerste "niets aan de hand meneer" had ik er toch ene serieus uitgelachen...

    Ze willen gewoon geen kosten doen onder garantie dat is duidelijk, maar je zo aan het lijntje houden terwijl je zelf goed weet dat er serieuze dingen aan schelen dat zou bij mij niet lukken. Kan me wel voorstellen dat het op die manier slechte communicatie is tussen eigenaar en garage maar dit slaat wel alles...

    Als je tegen iemand van een garage zegt hij houdt geen baan genoeg moeten ze toch weten dat het eerste is wat ze moeten doen uitlijnen is... En schokdempers die zomaar stuk gaan amai, leuk om weten bij een sportwagen...

    Hoop voor u dat het allemaal in orde komt en anders, tja, de V10 schijnt beter te zijn

    Comment


    • #22
      Als het dan al via ACZ moet, so be it, maar dan moet de service ook op een hoger niveau liggen. Ik ben echt curieus of dit een vaak voorkomend probleem is en/of er langs deze weg nog R8 eigenaars zich zullen aanmelden. In elk geval, veel succes met de verdere afhandeling, en houd ons zeker op de hoogte.

      Wij moeten hier nog naar de gewone garage gaan. En dat je dan wat moet aandringen vooraleer een garantieclaim bij D'ieteren ingediend wordt is voor mij niks nieuws. Ik ben er ook snel achter gekomen waarom dat zo is. Ik belde ooit naar de dichtstbijzijnde officiële Audi service point met de vraag of ik bij hen terecht kon voor garantieherstellingen. Klinkt misschien als een vreemde vraag, maar vermits ik mijn auto daar niet gekocht had, weet ik dat zoiets gevoelig kan liggen. En m'n gevoel was juist, de zaakvoerder heeft me 2 uur later pas z'n antwoord telefonisch medegedeeld, en 'ie zei me rechtuit dat hij het niet doet. Wél voor onderhoud, maar niet voor garantieherstellingen. Waarom niet? Omdat D'ieteren voor garantieherstellingen volgens hem geen marge laat, zodanig dat de kans zeer reëel is dat ze er hun broek aan scheuren. Indien er nog marge was bij de verkoop, dan kunnen ze eens moeite doen. Maar aan mij hebben ze niks kunnen verkopen.

      Ik kon dus zoeken naar een andere garage, de dichtstbijzijnde officiële dealer (garage én verkoop) kon mij niet weigeren, 'k voelde daar minder strubbelingen. Ze hebben altijd alles correct afgehandeld, maar 't is me duidelijk dat D'ieteren -zonder het te willen misschien- middels hun procedures de klantenservice benadeeld. Er wordt nu zelden of nooit pro-actief gehandeld, en ik zou op z'n minst verwachten dat wanneer je een gekend probleem signaleert, ze eerlijk toegeven wat er aan de hand is, of het probleem meteen oplossen zonder meer. Je zou al snel kunnen vermoeden dat een aantal zaken voor zich uit geschoven worden totdat de garantieperiode afgelopen is...

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Als het dan al via ACZ moet, so be it, maar dan moet de service ook op een hoger niveau liggen. Ik ben echt curieus of dit een vaak voorkomend probleem is en/of er langs deze weg nog R8 eigenaars zich zullen aanmelden. In elk geval, veel succes met de verdere afhandeling, en houd ons zeker op de hoogte.

        Wij moeten hier nog naar de gewone garage gaan. En dat je dan wat moet aandringen vooraleer een garantieclaim bij D'ieteren ingediend wordt is voor mij niks nieuws. Ik ben er ook snel achter gekomen waarom dat zo is. Ik belde ooit naar de dichtstbijzijnde officiële Audi service point met de vraag of ik bij hen terecht kon voor garantieherstellingen. Klinkt misschien als een vreemde vraag, maar vermits ik mijn auto daar niet gekocht had, weet ik dat zoiets gevoelig kan liggen. En m'n gevoel was juist, de zaakvoerder heeft me 2 uur later pas z'n antwoord telefonisch medegedeeld, en 'ie zei me rechtuit dat hij het niet doet. Wél voor onderhoud, maar niet voor garantieherstellingen. Waarom niet? Omdat D'ieteren voor garantieherstellingen volgens hem geen marge laat, zodanig dat de kans zeer reëel is dat ze er hun broek aan scheuren. Indien er nog marge was bij de verkoop, dan kunnen ze eens moeite doen. Maar aan mij hebben ze niks kunnen verkopen.

        Ik kon dus zoeken naar een andere garage, de dichtstbijzijnde officiële dealer (garage én verkoop) kon mij niet weigeren, 'k voelde daar minder strubbelingen. Ze hebben altijd alles correct afgehandeld, maar 't is me duidelijk dat D'ieteren -zonder het te willen misschien- middels hun procedures de klantenservice benadeeld. Er wordt nu zelden of nooit pro-actief gehandeld, en ik zou op z'n minst verwachten dat wanneer je een gekend probleem signaleert, ze eerlijk toegeven wat er aan de hand is, of het probleem meteen oplossen zonder meer. Je zou al snel kunnen vermoeden dat een aantal zaken voor zich uit geschoven worden totdat de garantieperiode afgelopen is...
        Inderdaad, garantie is uit op 14 januari e.k., vandaar dat wij nu nog dagvaarden !

        Comment


        • #24
          @hotchhack : Probleem is dat de meeste R8's zo goed als geen kilometers doen en de problemen bij de meeste anderen dus pas na een paar jaar tot uiting zullen komen ... Doordat ik één van de weiningen ben die dagelijks met de wagen al mijn veplaatsingen doe, ook in alle omstandigheden, is misschien bij mij alles vlug duidelijk geworden ...

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
            @hotchhack : Probleem is dat de meeste R8's zo goed als geen kilometers doen en de problemen bij de meeste anderen dus pas na een paar jaar tot uiting zullen komen ... Doordat ik één van de weiningen ben die dagelijks met de wagen al mijn veplaatsingen doe, ook in alle omstandigheden, is misschien bij mij alles vlug duidelijk geworden ...
            Daar vrees ik ook voor.
            Met een beetje chance hebt ge de R8 met de hoogste kilometerstand in dit land.
            Misschien als ge een beetje Duits kunt da ge eens op wa fora over de grens moet kijken, of een paar audi fora in de UK checken om te zien of daar gelijkaardige gevallen zijn?

            Schone auto in elk geval (hoewel, voor t zelfde hebdem gekocht in t fluo-blauw met roze bollen op de sideblades natuurlijk )

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              Dieteren is echt niet goed bezig de laatste jaren
              Volgens het 19u nieuws zijn ze nochtans goed omhooggeschoten op de beurs, zo'n + 27 à 28 % geloof ik ??

              Comment


              • #27


                .. Oostenrijker. Na koffie stop gemerkt dat stuur iets scheef stond en als hij het rechtzette ESP reageerde. Bij vertrekken breekt zijn linkerachterwiel eronderuit. Reden verdwenen bout op de triangel.

                Misschien eens nakijken of deze niet speling bij U hebben, waardoor achterkant problemen.

                Daarnaast zou ik rechtstreeks de klantendienst van Audi Duitsland benaderen. Bij deze eigenaar was Audi DE erop gebrand om de stukken zo snel mogelijk ter beoordeling bij hun technici te hebben, om te zien wat er fout is/was gegaan.



                Last edited by ; 30/12/2009, 22:34.

                Comment


                • #28
                  Echt onaanvaardbaar eigenlijk. En dan koop je zo'n auto.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
                    @hotchhack : Probleem is dat de meeste R8's zo goed als geen kilometers doen en de problemen bij de meeste anderen dus pas na een paar jaar tot uiting zullen komen ... Doordat ik één van de weiningen ben die dagelijks met de wagen al mijn veplaatsingen doe, ook in alle omstandigheden, is misschien bij mij alles vlug duidelijk geworden ...
                    Daar kan ik nix tegen inbrengen, de wagen van de eerder vermelde bezitter komt ook maar buiten bij zonnig weer...

                    Blijft nog de vraag waarom jij telkens naar Brussel mag trippelen voor onderhoud en aflevering...
                    sigpic

                    http://www.streamlinecarcare.be

                    lakbehandelingen voor voertuigen

                    MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Volgens het 19u nieuws zijn ze nochtans goed omhooggeschoten op de beurs, zo'n + 27 à 28 % geloof ik ??
                      en dat is voor u de definitie van "goed bezig zijn" ofwa
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

                      Comment


                      • #31
                        tja, in feite wel
                        actionaires zijn belangrijker dan klanten

                        Comment


                        • #32

                          € 75 -> € 280 op een jaar tijd -> da's een stijging van 275 %, niet eentje van 27 %.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                          Comment


                          • #33
                            helemaal onbegrijpbaar, maar het is niet de eerste keer dat we zulke stoten horen van D'ieteren. IK zie dat je van Aalst bent, wel hier in Geraardsbergen is er een audi dealer(Aveau) ik zou daar is gaan horen, want ik weet dat er hier in geraardsbergen zeker 3 R8'en rijden. Succes ermee
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

                            Comment


                            • #34
                              D'Ieteren is idd nu niet direct het schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid...
                              Het was wel al van het begin duidelijk dat alle R8's in Zaventem moeten op onderhoud gaan, want qua opleiding en materiaal zijn de "gewone" garages niet uitgerust.
                              Maar soit, de communicatie tussen de dealers en Audi center zaventem staat duidelijk nog niet op punt...

                              Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                              Comment


                              • #35
                                Amaai, daar zou ik nu eens slapeloze nachten van hebben , slaap jij trouwens nog goed?
                                Wat ik straf vind, is dat de wagen steeds naar ACZ moet en je dus zou mogen verwachten dat ze daar DE specialisten hebben rondlopen om zoiets op te lossen. Mooi niet dus, ik zou zoals abtler reeds aanhaalde kontakt zoeken met Duitsland als ze daar een beetje serieus zijn zouden ze dit toch ernstig moeten nemen en hun naam niet te grabbel gooien.
                                Een advocaat onder de arm nemen en die (aangetekend!!) schrijven laten doen naar invoerder en vooral ook de fabrikant begin daar al maar eens zo snel mogelijk mee.
                                En dan maar hopen dat er eindelijk een paar deuren opengaan, 'k zal je alvast maar het beste wensen voor 2010 en dat deze miserie nu eindelijk eens een einde mag krijgen .

                                Comment


                                • #36
                                  Zijt maar zeker dat ze na 14 januari ineens wel het probleem gaan vinden ... ik zou er een advocaat opzetten , check eens je RB mss kan je daar op terugvallen
                                  succes

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Hoop voor u dat het allemaal in orde komt en anders, tja, de V10 schijnt beter te zijn
                                    Zou de ophanging van de V10 verschillend zijn dan bij de V8 ? Vermits het hier om ophangings- uitlijningsproblemen gaat zou ik denken dat de motorisatie geen rol speelt ??

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      en dat is voor u de definitie van "goed bezig zijn" ofwa
                                      Neen, zeker niet, maar dat bewijst toch enigszins hoeveel mensen zich foutief laten verblinden door de uitstraling van hun gamma.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                        http://www.tijd.be/beurzen/60115404?ret=graph
                                        € 75 -> € 280 op een jaar tijd -> da's een stijging van 275 %, niet eentje van 27 %.
                                        Zal Martine Tanghe eens op de vingers moeten tikken dan, of het zou moeten zijn dat ze haar info ook maar krijgt van de "specialisten" in het vak. (Die, tussen haakjes en niettegenstaande hun eigendunk, ook niks hebben zien aankomen van alles wat er ons het laatste jaar overkomen is....) Dan spreek ik van de algemene toestand, dus de economie met de gepaardgaande hogere werkloosheid en dus meer miserie voor de modale mens en dergelijke, idem voor die "beursspecialisten" in de banken, wij betalen hun flaters nu, dus......dubbel

                                        Comment


                                        • #40
                                          d'ieteren = maffia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X