Vorige week een bezoekje gebracht aan 'Flanders collection cars', expo Gent. Ik wist dat daar 2 verdelers van dergelijke kitcars zouden aanwezig zijn, namelijk verdeler van Westfield - Tiger Racing + verdeler van Dax. Daar heb ik wat informatie en prijzen gekregen omtrent deze kitcars + de zelfbouwpakketten. Qua homologatie moeten de zelfgebouwde kitcars worden getransporteerd naar de fabriek van het merk, waar ze individueel worden gekeurd, om ze dan later te importeren/in te schrijven in België...
Ook was de club 'kitcarvrienden' daar aanwezig, daar ook met iemand gesproken die al meerdere kitcars zelf heeft gebouwd en ook eens naar z'n mening gevraagd qua verschillende merken...
Jammergenoeg kon m'n vader die dag niet mee, ik heb eens plaatsgenomen in een kitcar (zéér krap, maar voelt wel tof), ik denk van binnenkort eens naar een verdeler te gaan samen met m'n vader en eventueel eens informeren voor een testrit..
Ook was de club 'kitcarvrienden' daar aanwezig, daar ook met iemand gesproken die al meerdere kitcars zelf heeft gebouwd en ook eens naar z'n mening gevraagd qua verschillende merken...
Jammergenoeg kon m'n vader die dag niet mee, ik heb eens plaatsgenomen in een kitcar (zéér krap, maar voelt wel tof), ik denk van binnenkort eens naar een verdeler te gaan samen met m'n vader en eventueel eens informeren voor een testrit..
Comment