Wat kost het tegenwoordig zoal om je wagen volledig en deftig te laten spuiten in een metalickleur ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kostprijs spuiten wagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten1500-2500€
gewoon prijs gaan vragen bij carrosiers in je buurt
Als je't deftig wil, tel maar op 7500-8500EU. Hierbij wordt de auto grotendeels gedemonteerd, alles opgeschuurd tot op het metaal (of kunststof), en met 'n nieuwe grondlaag de lak terug opgebouwd. Een goeie carossier zal trouwens ook betere vernislagen gebruiken, zodat de auto veel krasbestendiger is dan de vaak goedkope fabriekslakken...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAls je't deftig wil, tel maar op 7500-8500EU. Hierbij wordt de auto grotendeels gedemonteerd, alles opgeschuurd tot op het metaal (of kunststof), en met 'n nieuwe grondlaag de lak terug opgebouwd. Een goeie carossier zal trouwens ook betere vernislagen gebruiken, zodat de auto veel krasbestendiger is dan de vaak goedkope fabriekslakken...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
een wagen in een andere kleur zetten kost meer als 2000€!! ik ben al een 10tal. jaar carroseriehersteller en ik krijg er zenuwen van dat de mensen denken dat het maar een beetje morsen met verf is en dat het niets kost..als je het deftig wil doen kom je nooit aan die prijs..je moest eens weten hoeveel tijd er in kruipt ..er zijn altijd mannen die het voor minder doen maar ik haal de fouten er meteen uit..fouten die de meeste niet zouden zien maar iemand met jaren ervaring houd ge niet voor de gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneen wagen in een andere kleur zetten kost meer als 2000€!! ik ben al een 10tal. jaar carroseriehersteller en ik krijg er zenuwen van dat de mensen denken dat het maar een beetje morsen met verf is en dat het niets kost..als je het deftig wil doen kom je nooit aan die prijs..je moest eens weten hoeveel tijd er in kruipt ..er zijn altijd mannen die het voor minder doen maar ik haal de fouten er meteen uit..fouten die de meeste niet zouden zien maar iemand met jaren ervaring houd ge niet voor de gek
in 1994 heb ik 180.000bfr (4500euro) betaald om mijn camaro te spuiten.
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenOk maar hoeveel carrossiers doen zoiets standaard? Ik ken er heel weinig, enkel als je hierom vraagt zal men dit doen... Gewoon het uiterlijk overspuiten kost idd tussen 1500 en 2500, behalve als je bv. van een donker kleur naar een licht kleur wil overschakelen, daar zijn soms extra grondlagen of laklagen nodig om een mooie dekking te krijgen wat meer kost...
Soort van wit staalplaatje met een zwarte lijn erover, deze wordt overspoten met de lak, en de lijn mag niet meer terug te vinden zijn. Zo worden alle hedendaagse verven getest en moeten hieraan voldoen. Dus twijfel als meerdere lagen nodig zijn om van een bv van een donkere naar een witte kleur te gaan, maar heeft wel andere reden waarom meerdere lagen worden gespoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenreken op een 4500-5000 euro, afhankelijk van welke wagen, als je een mooi resultaat wil.
Het is een heel werk, dat is het zeker! maar voor 2500 moet toch wel lukken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk BerichtenDat is toch echt wel al een stevig bedrag. Voor tussen de 1500 - 2500 moet je toch ook al best een heel mooi resultaat hebben lijkt mij...
Het is een heel werk, dat is het zeker! maar voor 2500 moet toch wel lukken...
Als het allemaal niet zo nauw ziet (geen ruiten demonteren ed) kom je met 2500 euro toe.
Je kan jezelf veel geld besparen door door zelf de auto te demonteren en nadien zelf terug op te bouwen. Maar wie is er zo handig om dit te doenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenAls je een auto deftig wil laten spuiten, incl demontage en montage van moeilijk bereikbare plekken ben je ongeveer 5000 euro kwijt. Verf en werkuren kosten VEEL geld. Zeker als je het door een bekwaam iemand laat doen.
Als het allemaal niet zo nauw ziet (geen ruiten demonteren ed) kom je met 2500 euro toe.
Je kan jezelf veel geld besparen door door zelf de auto te demonteren en nadien zelf terug op te bouwen. Maar wie is er zo handig om dit te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneen wagen in een andere kleur zetten kost meer als 2000€!! ik ben al een 10tal. jaar carroseriehersteller en ik krijg er zenuwen van dat de mensen denken dat het maar een beetje morsen met verf is en dat het niets kost..als je het deftig wil doen kom je nooit aan die prijs..je moest eens weten hoeveel tijd er in kruipt ..er zijn altijd mannen die het voor minder doen maar ik haal de fouten er meteen uit..fouten die de meeste niet zouden zien maar iemand met jaren ervaring houd ge niet voor de gek
Merkgarage of carrosseriebedrijf maakt dat verschil?
Comment
-
Ik heb Tweety vorig jaar laten spuiten. Lichten, dakrubber,logo's e.d gedemonteerd. Volledige buitenkant gespoten in dakargeel en dit heeft mij 1000 euro gekost2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIk heb Tweety vorig jaar laten spuiten. Lichten, dakrubber,logo's e.d gedemonteerd. Volledige buitenkant gespoten in dakargeel en dit heeft mij 1000 euro gekost
Ik hoor meestal van rond de 2000 euro. Zonder schadeherstel wel te verstaan.
Heb jij die bij Lachssilber laten doen Dragon? Perfecte lak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk vond het ook al raar dat men spreekt over 5-8000 euro voor een respray
Ik hoor meestal van rond de 2000 euro. Zonder schadeherstel wel te verstaan.
Heb jij die bij Lachssilber laten doen Dragon? Perfecte lak?2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenNeen hier in Antwerpen bij een carrossier op de Noorderlaan Lak ziet er zeer goed uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDaar zijn er wel wat in de buurt he? Op foto ziet het er erg goed uit. 1000 euro is wel cheap, speciale prijs gehad? Geen visogen of stofjes?2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenVia Pedro, gagragist-carrossier waar ik normaal altijd ga. Carrosseriewerk doet hij zelf en spuiten laat hij altijd doen bij die andere gast op de Noorderlaan. Wagen is eigenlijk perfect gespoten zonder stof en paardeogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAh geen schapenogen! Goedkoop gesteld voor zo'n resultaat dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSchapenogen is dat hetzelfde als wat we vroeger "appelsienschillen" noemden ?? (En van "aflopers" wordt er precies nergens meer gesproken ??)
Comment
Comment