Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kostprijs spuiten wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Hier noemt men het eigenlijk gewoon visogen, stofjes en lopers Die tijden zijn sinds deftige spuitkabines en topcarrossiers gelukkig bijna voorbij!
    Zoveel te beter want het liet de mensen altijd met een ongelukkig gevoel achter. (En weten dat bepaalde (direct geen premium) merken "af fabriek" met aflopers werden afgeleverd......?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Als je een auto deftig wil laten spuiten, incl demontage en montage van moeilijk bereikbare plekken ben je ongeveer 5000 euro kwijt.
      Voor dat geld zouden ze zelfs de motor mogen uithalen en de motorruimte meespuiten, dan zou ik echt nooit geven. Ga naar een onafhankelijke garage met eigen spuitdienst en je bent nooit zoveel geld kwijt...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        een wagen in een andere kleur zetten kost meer als 2000€!! ik ben al een 10tal. jaar carroseriehersteller en ik krijg er zenuwen van dat de mensen denken dat het maar een beetje morsen met verf is en dat het niets kost..als je het deftig wil doen kom je nooit aan die prijs..je moest eens weten hoeveel tijd er in kruipt ..er zijn altijd mannen die het voor minder doen maar ik haal de fouten er meteen uit..fouten die de meeste niet zouden zien maar iemand met jaren ervaring houd ge niet voor de gek
        De doorsnee klant zal het niet altijd (kunnen) zien en zal misschien evengoed genaaid zijn als hij meer betaald heeft.

Comment

Oud topic, maar hoe zit het nu met de prijzen?
          Bijvoorbeeld een MX-5 waarvan de hele auto incl motorbaai in een ander kleur zou moeten, op wat moet je rekenen?
          Dus de wagen daar afzetten en zelf niks doen.

Comment

Hadden dit gevraagd voor de Ignis 2 jaar geleden: 2500€ tot 4000€. 2,5 voor enkel buiten. 4 voor bijkomend de binnenslagen maar zonder demontage motor.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Hadden dit gevraagd voor de Ignis 2 jaar geleden: 2500€ tot 4000€. 2,5 voor enkel buiten. 4 voor bijkomend de binnenslagen maar zonder demontage motor.
              Amaai, dat is weinig. Ik vroeg vorige week nog voor de M5. Ooit.... Prijs was 4K zonder slagen, 5 met. Zonder motorbaai. Is een grotere auto wel.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

't is vooral het klaarmaken van de auto dat veel geld kost, want dat zijn veel werkuren. Dus in principe in klaargemaakte auto gaat het minste kosten. Eentje waar ze nog alles moeten demonteren, aantal zaken moeten repareren en de lak mat moeten zetten of verwijderen, kost het meeste.

dan komt het neer op de kleur: grondlak + glans kleurlak kost het minste. Zit ge met metallic en vernis, kost het weeral een pak meer.
                www.peugeotforum.be

Comment

Ook het aantal builtjes of imperfecties spelen een rol. Al er veel moet geplamuurd worden, kost dat ook werkuren.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Amaai, dat is weinig. Ik vroeg vorige week nog voor de M5. Ooit.... Prijs was 4K zonder slagen, 5 met. Zonder motorbaai. Is een grotere auto wel.
                    Ik vond dat eigenlijk veel; is een kleine wagen en is een prijs van 2 jaar geleden.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

2000a2500 in Roemenië . Perfect werk dan. De engine bay strippen zal meeste werk zijn. (Zie naar mijn topic polo 6n top Quality) €850 transport op en af of zelf rijden.
                      Wel zonder roest dat is extra natuurlijk.

Paar weken terug hier €2200 voor een 60% vd auto te herspuiten
                      Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                        2000a2500 in Roemenië . Perfect werk dan. De engine bay strippen zal meeste werk zijn. (Zie naar mijn topic polo 6n top Quality) €850 transport op en af of zelf rijden.
                        Wel zonder roest dat is extra natuurlijk.

Paar weken terug hier €2200 voor een 60% vd auto te herspuiten
                        Moet je dan zelf ter plaatse gaan?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ja. Laat maar al. Ik gun het de lokale carossier. Eerlijke prijzen. Ik ken die mens al zo lang, en kan er nog een klapke mee doen in het Gents. Zalig! En die mannen doen dat goed. Stel u voor dat ik naar Roemenië moet gaan. Neen danku

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ja. Laat maar al. Ik gun het de lokale carossier. Eerlijke prijzen. Ik ken die mens al zo lang, en kan er nog een klapke mee doen in het Gents. Zalig! En die mannen doen dat goed. Stel u voor dat ik naar Roemenië moet gaan. Neen danku
                            Ja daar zit niemand op te wachten.
                            Nu ik heb al iemand gevonden die top is en met den tijd mijn MX-5 zal doen, mede dankzij het grote contactenboek van Niko80
                            De reden dat ik dit topic bovenhaalde was omdat een kennis van mijn vriendin afkwam dat hij officieel 1800EUR had betaald voor een A4 Avant te herspuiten.

Nonsens zo lijkt me na dit topic te lezen.

Comment

1800€ is de kostprijs voor een wrap bij de betere werkplaats.

Comment

dat kan best zijn dat het voor die prijs is gespoten. Alles hangt af van hoe het werk gedaan is, hoe groot die carrossier zijn winstmarge neemt, welke lak die hij gebruikt (en geloof me, daar is heel wat verschil op. Daar kent men evengoed 'witte' producten) en de staat van de auto zelf natuurlijk. En als laatste: in het zwart of niet. En ge moogt zelf kiezen of het over de kleur van de audi gaat of niet.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

whatsapp video call en engels spreken is genoeg.

Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                  X