Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG, bedenk eer je begint
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjakkel, rij jijzelf ook wel eens met die wagens ?
ik ken er genoeg die gassen, en nooit klagen, omdat het zo f*cking goekoop is en er dan wat 'kwalen' maar bijnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenM'n pa z'n twee laatste installaties (E36 320i en E46 320i) komen van bij AGS in Geel. Geen problemen gehad, buiten de twee keer dat 'm terug is moeten gaan voor een software update of zoiets, vlak na de montage van de installatie bij de E46.
http://www.lpg-installaties.be/The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten@ degioke: Kan je u niet beter tot de installateur van Jakkel zijn vader richten? 34 jaar tevreden rondbollen op LPG kan al tellen . Je betaalt mss iets meer maar als je troublefree kan rondbollen en geen zever hebt, is dat ook wel wat waard, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEerlijk? ik weet nie goe wat ik ervan moet denken. Hij is effectief de goedkoopste dat ik tot hiertoe gevonden heb. Vlotte babbel en alles....ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik beslis
Heb je gevraagd naar referenties; iemand met een gelijkaardige wagen welke hij heeft omgebouwd?
Het zou nuttig zijn enkele klanten hun bevindingen te horen
Beemer heeft daar zeker een punt als hij u adviseert eens bij AGS langs te gaan, gezien de goede ervaringen van Jakkel.
Zo'n ervaring is veel meer waard dan mooie praatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lpg007 Bekijk BerichtenVlot babbelen, kunnen ze op de markt ook...
Heb je gevraagd naar referenties; iemand met een gelijkaardige wagen welke hij heeft omgebouwd?
Het zou nuttig zijn enkele klanten hun bevindingen te horen
Beemer heeft daar zeker een punt als hij u adviseert eens bij AGS langs te gaan, gezien de goede ervaringen van Jakkel.
Zo'n ervaring is veel meer waard dan mooie praatjes
En ergens kent hij wel wat van auto's...ik zei dat ik een 540i had en kreeg direct de vraag of het een 4 liter (E34) of 4.4 lliter (E39) was...nie slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBen aan't overwegen naar de installateur van Corre z'n S8 te gaan. Eerst zien naar de prijs
Ik ben daar tot nu toe nog steeds erg tevreden over, gisteren geweest voor een eerste onderhoud na 25.000 probleemloze kilometers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tjeu]Die handleiding is iets algemeen. Moest ik al mijn producten installeren gelijk dat het int boekje staat, amai de mensen zouden content zijn! Er bestaat ook zoiets als (hou u vast, niet verschieten) "ervaring van de installateur". Een handleiding is een algemeen gegeven, opgesteld volgens een hoop regelgevingen en vol zinnen die de fabrikant in moeten denken tegen schadeclaims, ni meer dan dat.
Als ge bij iets als een hoog-explosieve lpg installatie al vanuit moogt gaan van 'ervaring' met andere woorden 'dit kan ik gewoon doorknippen en solderen en afschermen met toile, bespaart me een beveiligde stekker', 'dat was ik ook eens vergeten maar toen geen klacht van gehad dus mag ik weglaten', 'dit moet niet waterdicht zijn want hier kan toch geen water binnen', 'dit hier dient alleen in geval van brand die kans is zo klein dus laat ik maar weg', 'die kleurcode hier ga ik niet volgen daar gaat toch niemand anders als mij aan prutsen', 'die sticker hier leest toch niemand en mijne stock is op dus laat maar zitte' ... dan zijt ge toch redelijk fout bezig.
Als je bij klusser Pierreke vant café achter den hoek zoiets laat installere int zwart na zijn uren dan moogt ge u daar aan verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen collega van me heeft in zijn 207cc gas laten leggen, reed daarvoor saab op gas
werkt weer niet 100%
maar wel voldoende voor hem
Wat werkt er nu niet perfect in de peugot, en wat werkte er daarvoor niet perfect in de saab?
Over welk merk van gasinstallatie spreken we hier telkens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk BerichtenLeg eens wat verder uit aub?
Wat werkt er nu niet perfect in de peugot, en wat werkte er daarvoor niet perfect in de saab?
Over welk merk van gasinstallatie spreken we hier telkens?
zelf had ik er kwasi geen last van, omdat ik geen files doe door mijn rijtijden
maar wél iets dat mij besluit dat die installatie alweer geen 100% betrouwbaar was, en ik werd er allergisch aan
wat er nou in de peugeot ligt weet ik niet, maar afstelproblemen zijn er zeker, dat het mss opgelost geraakt, kan zijn...maar mijn argwaan is alweer gevoed
Comment
-
en ook zowel de saab als mijn clk, gas moet te rijk afgesteld staan, als je hem arm zet om je co binnen te perken te houden voor de keuring (en't milieu) dreigt de wagen zich bij gasgeven te verslikken en stilvallen
je kunt jezelf afvragen of dat nadelen zijn, kar rijdt immers 98% van de tijd naar 'behoren'
maar 98 =/ 100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenGas is niet gemaakt om mee te racen.
Als je wil doortrekken schakel je op benzine.
In ons dichtbebouwd landje is gas dik in orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEn ergens kent hij wel wat van auto's...ik zei dat ik een 540i had en kreeg direct de vraag of het een 4 liter (E34) of 4.4 lliter (E39) was...nie slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendan zeg je nou toch al zelf dat het behelpen blijft, al kan dat voor veel mensen genoeg zijn, daar niet van
Gas is trouwens nog altijd sportiever dan mazout met zelfde vermogen. Met gas kan je altijd wat je met diesel ook kan. Ik ken geen enkele gaswagen die stilvalt als je 30 seconden neemt to 50/u ipv 10.
Comment
-
Ik zie er geen graat in dat de topic opener deze post plaats. Mensen kunnen beter verwittigd zijn dat er ook zulke praktijken aan de gang zijn.
Ik heb nu zo'n 13.000 km's op gas zitten en het enige wat ik de laatste tijd ondervind is dat er meer koelvloeistof verdwijnt. Zo'n halve liter op 1.500 km. Dus ook niets in de olie te zien ofzo. Misschien dat hij opgebrand wordt of iets met de verdamper.
Volgende week naar de keuring en hopelijk is de CO ok(en de rest ook natuurlijk )
Comment
Comment