Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG, bedenk eer je begint

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Ik ben net eens bij deze installateur geweest, wel zonder deze openingspost

Eerlijk? ik weet nie goe wat ik ervan moet denken. Hij is effectief de goedkoopste dat ik tot hiertoe gevonden heb. Vlotte babbel en alles....ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik beslis
    M'n pa z'n twee laatste installaties (E36 320i en E46 320i) komen van bij AGS in Geel. Geen problemen gehad, buiten de twee keer dat 'm terug is moeten gaan voor een software update of zoiets, vlak na de montage van de installatie bij de E46.

AGS Auto Gas Systemen goedkope LPG en CNG installaties voor personenwagens vrachtwagens bussen en andere voertuigen LPG en CNG onderdelen in onze webshop bespaar brandstofkosten. Wij zijn erkend LPG installateur inbouwstation snelle goede en goedkope inbouw ombouw en uitbouw van LPG en CNG installaties. AGS,dieselblend,dieselmix,dieselgas,autogas,lpg,cng,brandstofkosten,besparing,diesel,prins,vrachtwagen,bus,goedkoop rijden,erkend installateur,rijden op lpg,rijden op gas,rijden met gas,goedkoop,goedkope,aardgas,rijden op aardgas,economisch rijden,lpg inbouw,lpg uitbouw,lpg ombouw,lpg erkend,webshop,onderdelen,importeur,Prins,Tartarini,oldtimer,oltimer,shop,parts,niet,van meenen,niet,vandendyck,niet,de roover,niet,etneo

Comment

jakkel, rij jijzelf ook wel eens met die wagens ?
      ik ken er genoeg die gassen, en nooit klagen, omdat het zo f*cking goekoop is en er dan wat 'kwalen' maar bijnemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        jakkel, rij jijzelf ook wel eens met die wagens ?
        ik ken er genoeg die gassen, en nooit klagen, omdat het zo f*cking goekoop is en er dan wat 'kwalen' maar bijnemen
        Ja, met de E36 heb ik zelfs vrij veel gereden. Reed heel goed hoor, die startte op benzine, bij de (automatische) overschakeling naar LPG na enkele seconden moest je wel even met de gas spelen anders durfde die wel eens stilvallen, maar dat was dan ook het enige minpunt(je). Met de E46 heb ik nog niet zoveel gereden. Maar die bolt ook heel goed. Mijn pa heeft ook geen klagen, en als er iets zou zijn zou hij het mij zeker wel zeggen hoor. Nu, moest 'm al ooit veel ellende met gas gehad hebben, dan zou hij niet al 34 jaar met LPG rijden hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          M'n pa z'n twee laatste installaties (E36 320i en E46 320i) komen van bij AGS in Geel. Geen problemen gehad, buiten de twee keer dat 'm terug is moeten gaan voor een software update of zoiets, vlak na de montage van de installatie bij de E46.

http://www.lpg-installaties.be/
          @ degioke: Kan je u niet beter tot de installateur van Jakkel zijn vader richten? 34 jaar tevreden rondbollen op LPG kan al tellen . Je betaalt mss iets meer maar als je troublefree kan rondbollen en geen zever hebt, is dat ook wel wat waard, niet?
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            @ degioke: Kan je u niet beter tot de installateur van Jakkel zijn vader richten? 34 jaar tevreden rondbollen op LPG kan al tellen . Je betaalt mss iets meer maar als je troublefree kan rondbollen en geen zever hebt, is dat ook wel wat waard, niet?
            Ben aan't overwegen naar de installateur van Corre z'n S8 te gaan. Eerst zien naar de prijs

Comment

Eerlijk? ik weet nie goe wat ik ervan moet denken. Hij is effectief de goedkoopste dat ik tot hiertoe gevonden heb. Vlotte babbel en alles....ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik beslis
              Vlot babbelen, kunnen ze op de markt ook...
              Heb je gevraagd naar referenties; iemand met een gelijkaardige wagen welke hij heeft omgebouwd?
              Het zou nuttig zijn enkele klanten hun bevindingen te horen

Beemer heeft daar zeker een punt als hij u adviseert eens bij AGS langs te gaan, gezien de goede ervaringen van Jakkel.
              Zo'n ervaring is veel meer waard dan mooie praatjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lpg007 Bekijk Berichten
                Vlot babbelen, kunnen ze op de markt ook...
                Heb je gevraagd naar referenties; iemand met een gelijkaardige wagen welke hij heeft omgebouwd?
                Het zou nuttig zijn enkele klanten hun bevindingen te horen

Beemer heeft daar zeker een punt als hij u adviseert eens bij AGS langs te gaan, gezien de goede ervaringen van Jakkel.
                Zo'n ervaring is veel meer waard dan mooie praatjes
                Yep, op hun website zie je dat ze al eens een 540i touring hebben gedaan

En ergens kent hij wel wat van auto's...ik zei dat ik een 540i had en kreeg direct de vraag of het een 4 liter (E34) of 4.4 lliter (E39) was...nie slecht

Comment

Ben aan't overwegen naar de installateur van Corre z'n S8 te gaan. Eerst zien naar de prijs

Ik ben daar tot nu toe nog steeds erg tevreden over, gisteren geweest voor een eerste onderhoud na 25.000 probleemloze kilometers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjeu
                    ]Die handleiding is iets algemeen. Moest ik al mijn producten installeren gelijk dat het int boekje staat, amai de mensen zouden content zijn! Er bestaat ook zoiets als (hou u vast, niet verschieten) "ervaring van de installateur". Een handleiding is een algemeen gegeven, opgesteld volgens een hoop regelgevingen en vol zinnen die de fabrikant in moeten denken tegen schadeclaims, ni meer dan dat.
                    En wat is uw firma?

Als ge bij iets als een hoog-explosieve lpg installatie al vanuit moogt gaan van 'ervaring' met andere woorden 'dit kan ik gewoon doorknippen en solderen en afschermen met toile, bespaart me een beveiligde stekker', 'dat was ik ook eens vergeten maar toen geen klacht van gehad dus mag ik weglaten', 'dit moet niet waterdicht zijn want hier kan toch geen water binnen', 'dit hier dient alleen in geval van brand die kans is zo klein dus laat ik maar weg', 'die kleurcode hier ga ik niet volgen daar gaat toch niemand anders als mij aan prutsen', 'die sticker hier leest toch niemand en mijne stock is op dus laat maar zitte' ... dan zijt ge toch redelijk fout bezig.

Als je bij klusser Pierreke vant café achter den hoek zoiets laat installere int zwart na zijn uren dan moogt ge u daar aan verwachten.
                    Last edited by ; 14/02/2010, 22:47.

Comment

een collega van me heeft in zijn 207cc gas laten leggen, reed daarvoor saab op gas
                      werkt weer niet 100%
                      maar wel voldoende voor hem

Comment

een collega van me heeft in zijn 207cc gas laten leggen, reed daarvoor saab op gas
                        werkt weer niet 100%
                        maar wel voldoende voor hem
                        Leg eens wat verder uit aub?
                        Wat werkt er nu niet perfect in de peugot, en wat werkte er daarvoor niet perfect in de saab?
                        Over welk merk van gasinstallatie spreken we hier telkens?

Comment

ja vind ik maar rare uitspraken.

ofwel rijd hij betrouwbaar ofwel niet. Niemand wil met een kar rondrijden die elk moment ermee kan stoppen.

Comment

Onze Honda CRV op gas bolt nog steeds probleemloos, en ik vind hem zelfs "stiller" draaien op gas dan als op benzine.

(Jaja, een VTEC op gas Problemen gegarandeerd )

Geen klachten, installatie komt van bij AGS in Olen (Mecanieker hier op het forum)

Comment

Gas is niet gemaakt om mee te racen.
                              Als je wil doortrekken schakel je op benzine.
                              In ons dichtbebouwd landje is gas dik in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk Berichten
                                Leg eens wat verder uit aub?
                                Wat werkt er nu niet perfect in de peugot, en wat werkte er daarvoor niet perfect in de saab?
                                Over welk merk van gasinstallatie spreken we hier telkens?
                                sgis bigas, in zijn saab en in mijn clk, allebei hetzelfde probleem, bij filerijden denkt de installatie dat er geen gas meer is in de tank, gevolg stilvallen en die rit niet meer op gas te krijgen

zelf had ik er kwasi geen last van, omdat ik geen files doe door mijn rijtijden
                                maar wél iets dat mij besluit dat die installatie alweer geen 100% betrouwbaar was, en ik werd er allergisch aan

wat er nou in de peugeot ligt weet ik niet, maar afstelproblemen zijn er zeker, dat het mss opgelost geraakt, kan zijn...maar mijn argwaan is alweer gevoed

Comment

en ook zowel de saab als mijn clk, gas moet te rijk afgesteld staan, als je hem arm zet om je co binnen te perken te houden voor de keuring (en't milieu) dreigt de wagen zich bij gasgeven te verslikken en stilvallen

je kunt jezelf afvragen of dat nadelen zijn, kar rijdt immers 98% van de tijd naar 'behoren'
                                  maar 98 =/ 100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                    Gas is niet gemaakt om mee te racen.
                                    Als je wil doortrekken schakel je op benzine.
                                    In ons dichtbebouwd landje is gas dik in orde.
                                    dan zeg je nou toch al zelf dat het behelpen blijft, al kan dat voor veel mensen genoeg zijn, daar niet van

Comment

En ergens kent hij wel wat van auto's...ik zei dat ik een 540i had en kreeg direct de vraag of het een 4 liter (E34) of 4.4 lliter (E39) was...nie slecht
                                      Dat is volgens mij niet echt een referentie. Op AF zitten genoeg mensen die alle optiecodes, kleurcodes en motortypes kennen van BMW; maar vraag ze niet wat het viertakt-principe precies is.

Comment

dan zeg je nou toch al zelf dat het behelpen blijft, al kan dat voor veel mensen genoeg zijn, daar niet van
                                        Neen, dat is niet waar. Ik zeg enkel dat een wagen op LPG OOK een wagen op benzine is. Altijd. Dus je doet er mee wat je wil.
                                        Gas is trouwens nog altijd sportiever dan mazout met zelfde vermogen. Met gas kan je altijd wat je met diesel ook kan. Ik ken geen enkele gaswagen die stilvalt als je 30 seconden neemt to 50/u ipv 10.

Comment

Ik zie er geen graat in dat de topic opener deze post plaats. Mensen kunnen beter verwittigd zijn dat er ook zulke praktijken aan de gang zijn.

Ik heb nu zo'n 13.000 km's op gas zitten en het enige wat ik de laatste tijd ondervind is dat er meer koelvloeistof verdwijnt. Zo'n halve liter op 1.500 km. Dus ook niets in de olie te zien ofzo. Misschien dat hij opgebrand wordt of iets met de verdamper.

Volgende week naar de keuring en hopelijk is de CO ok(en de rest ook natuurlijk )

Comment

Working...
                                          X