Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG, bedenk eer je begint

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik denk dat de topicopener bij de lpg dokter gewerkt heeft maar ontslagen is, en lichtjes gefrustreerd loopt .

trouwens
    HTML Code:
    De inlaatcollector wordt niet gedemonteerd om de injectoraansluitingen te plaatsen
     en dan wordt een gemakkelijk toegankelijke plaats gekozen om te boren. 
    Met risico dat vuil in de inlaat terecht komt
    WTF!!!!!!!!

Comment

Als ze inderdaad echt dit doen dan zou ik zowat die kerel dood slagen als da mijn kar zou zijn. Daarom dat ik mijn antwoorden altijd in "de voorwaardelijke wijs" of hoe noemt da taalkundig, gesproken heb

Comment

Hmmm....wel klote om te lezen want ik plan m'n installatie daar te laten steken binnenkort

Comment

Omdat ne pipo wat prutst en gaten boort in een motor moeten we maar geen LPG meer hebben? Komaan,
          "nuance"
          "situatie"
          ooit van gehoord?

Contract, bestek, offerte, beschrijving, afspraken, nalezen ... Dat is al veel beter.

Toyota failliet dan maar?

Comment

Het is ieders recht om te twijfelen over wat ik heb gepost ... maar ik ben geen ex-werknemer en mijn vriend ook niet.
            Mochten de feiten niet zo ernstig zijn, dan had ik dit ook nooit gepost.
            Men heeft mijn vriend aangeraden een advokaat onder de arm te nemen.
            Wat de inlaatcollector betreft, ben ik 100% zeker dat deze nooit werd gedemonteerd.
            Prins schrijft voor om de aansluitnippels dicht bij de aansluitflens naar de motor te plaatsen, maar dit kan enkel na démontage van de inlaatcollector.
            Bij deze wagen, is de aansluiting steeds gebeurd op de bovenkant van de collector, waar het eenvoudig is om te boren.
            Ik zou u aanraden om referenties te vragen van mensen met een vergelijkbare wagen en na te vragen wat hun ervaringen zijn bij de lpg installateur die u denkt te kiezen.
            Een website zegt echt niets.... de LPG ... heeft een mooie website, doch zijn infrastructuur is bedroevend. Veel doe-het-zelvers zijn beter uitgerust.

Maar wees gerust, er bestaan ook nog betrouwbare installateurs met " goed vakmanschap"
            LPG kan wel degelijk een prima brandstof zijn voor uw wagen.
            Last edited by ; 10/03/2010, 11:00. Reden: intimidaties, eventuele inbreuk op privacy wetgeving

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lpg007 Bekijk Berichten
              Maar wees gerust, er bestaan ook nog betrouwbare installateurs met " goed vakmanschap"
              om het met tekeningetjes te zeggen:
              dat laatste stukje text

en je vriend is perecies echt wel door de installateur
              ik hoop voor hem dat hij kan eindige met een gegelijke LPG installatie zonder schade aan de motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                ik vin mensen die hier als eerste post direct zo dingen komen posten, met naam en toenaam, maar onvoorstelbaar dikke klojo's.
                Tenslotte komde hier enkel aandraven met uw kant van het verhaal, waarbij de installateur geen schijn van kans heeft zich te verdedigen. Desondanks wordt zijn naam gezwart.
                Het is toch een autoforum of niet? Je moet dergelijke mensen dankbaar zijn dat ze problemen aankaarten. Als er zoveel problemen zijn, vind ik dat je zeker uw ervaringen mag meedelen. Zo kan je andere mensen waarschuwen om mss toch beter elders te gaan. En de installateur, is wat mij betreft hier ook welkom met zijn kant van het verhaal.

Dankzij het forum zijn er al meerdere forummers gewaarschuwd over bepaalde gangsterpraktijken van garages, dealers... Momenteel is het een verhaal van 1 gedupeerde en tijd zal uitmaken of het al dan niet een alleenstaand geval is.

En eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik geen enkele tevreden LPG rijder ken. Je rijdt mss wel goedkoper rond maar ik heb er serieus mijn twijfels bij of je financieel een voordeel doet. Mijn ervaring is dat er als keerzijde veel te veel kosten zijn... Ik heb me ook al afgevraagd waarom niet meer autofabrikanten standaard LPG in hun wagens inbouwen. Het grootste minpunt aan benzinewagens blijft het verbruik... Als de oplossing zo voor de hand liggend is, waarom ze dan niet gebruiken?! Ik zie maar 1 reden eerlijkgezegd...
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als er nog mensen zijn die slechte ervaringen hebben met de lpg ... , dan mogen ze mij hierover een privébericht sturen.
                  Als enkeling wordt je toch altijd afgewezen als er problemen zijn. Daarom voelen ze zich ook sterk.
                  En om daarvoor een advokaat onder de arm te nemen, loont meestal niet ... een slachtoffer trekt toch meestal aan het kortste eind.
                  Last edited by ; 10/03/2010, 11:01. Reden: intimidaties, eventuele inbreuk op privacy wetgeving

Comment

Je kan ook klacht indienen bij FOD Economie, die sturen er dan eens een paar inspecteurs op af. Die controleren dan het economische aspect tot op het bot: KBO-inschrijving, certificaten, erkenningen,.. noem maar op of kunnen zelfs sociale inspectie meebrengen. In sommige gevallen helpt dit ook, maar het moet wel duidelijk zijn en je moet ook wel bewijzen hebben. Met loutere beweringen kom je er niet binnen. (In jouw vriend zijn geval staat hij wel sterk in de schoenen denk ik)

Comment

Ik snap dit forum niet, dan wordt er eens verwittigd tegen een prutser met een duidelijke uitleg en het is weer niet goed.

Comment

Er is een positief signaal gekomen van Prins BV, waarbij zij stellen dat de lpg ... de installatie moet aanpassen conform de inbouwhandleidingen van Prins. Dit inclusief het aansluiten van de lambda sonde.

.... wordt vervolgd
                        Last edited by ; 10/03/2010, 11:01. Reden: intimidaties, eventuele inbreuk op privacy wetgeving

Comment

Er is een positief signaal gekomen van Prins BV, waarbij zij stellen dat de lpg Dokter de installatie moet aanpassen conform de inbouwhandleidingen van Prins. Dit inclusief het aansluiten van de lambda sonde.

.... wordt vervolgd
                          persoonlijk zou ik dan de installateur niet meer vertrouwen. en zou ik vragen om dit ergens anders te laten doen op kosten van de eerste installateur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                            Ik snap dit forum niet, dan wordt er eens verwittigd tegen een prutser met een duidelijke uitleg en het is weer niet goed.
                            Het lijkt erop dat dergelijke pipo's een beschermd statuut hebben op dit forum .

@ topicopener: hopelijk geraken de problemen snel opgelost!
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Aha!
                              Ik rust mijn zaak.

Comment

Er is een positief signaal gekomen van Prins BV, waarbij zij stellen dat de lpg Dokter de installatie moet aanpassen conform de inbouwhandleidingen van Prins. Dit inclusief het aansluiten van de lambda sonde.

.... wordt vervolgd
                                Ook wel rot dat hij dan terug naar daar moet gaan hè . Maarja, ze kunnen moeilijk iemand anders laten opdraaien voor zijn gesukkel. Hopelijk draait het niet uit op een 'ik ga wel naar ne goeie en betaal de prul wel zelf' senario.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik ben morgen toch vrij....ik ga eens wat info winnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                    als het waar is is het heel goed, maar iemand die zichzelf lpg007 noemt, blijkbaar met een diesel rijdt (ik snap de link niet) en bijna uitsluitend post in topics over lpg, en er qua techniek goed van op de hoogte is, dat lijkt verdacht op iemand die zelf in de business zit. En wellicht een bedrijf uit de buurt of zo. Maar dat zijn ook maar veronderstellingen

in alle geval: na mijn eerste lpg wagen weet ik het wel: gas is om op te koken. en dan nog heb ik liever een inductiekookplaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      als het waar is is het heel goed, maar iemand die zichzelf lpg007 noemt, blijkbaar met een diesel rijdt (ik snap de link niet) en bijna uitsluitend post in topics over lpg, en er qua techniek goed van op de hoogte is, dat lijkt verdacht op iemand die zelf in de business zit. En wellicht een bedrijf uit de buurt of zo. Maar dat zijn ook maar veronderstellingen

in alle geval: na mijn eerste lpg wagen weet ik het wel: gas is om op te koken. en dan nog heb ik liever een inductiekookplaat.

Wees gerust, ik ben niet commercieel actief in de branche en "what's in a name".
                                      En ik wil enkel een positieve boodschap brengen naar zij die toch meer willen dan enkel koken met gas.
                                      Een forum moet de mensen helpen een juiste keuze te maken, zonder eerst tegen een muur te lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        Het is toch een autoforum of niet? Je moet dergelijke mensen dankbaar zijn dat ze problemen aankaarten. Als er zoveel problemen zijn, vind ik dat je zeker uw ervaringen mag meedelen. Zo kan je andere mensen waarschuwen om mss toch beter elders te gaan. En de installateur, is wat mij betreft hier ook welkom met zijn kant van het verhaal.

Dankzij het forum zijn er al meerdere forummers gewaarschuwd over bepaalde gangsterpraktijken van garages, dealers... Momenteel is het een verhaal van 1 gedupeerde en tijd zal uitmaken of het al dan niet een alleenstaand geval is.
                                        Volledig mee akkoord!
                                        Iemand die van zin is bij die lpg dokter een installatie te laten plaatsen, print die openingspost van hier af, en confronteer 'm ermee.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        En eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik geen enkele tevreden LPG rijder ken. Je rijdt mss wel goedkoper rond maar ik heb er serieus mijn twijfels bij of je financieel een voordeel doet. Mijn ervaring is dat er als keerzijde veel te veel kosten zijn... Ik heb me ook al afgevraagd waarom niet meer autofabrikanten standaard LPG in hun wagens inbouwen. Het grootste minpunt aan benzinewagens blijft het verbruik... Als de oplossing zo voor de hand liggend is, waarom ze dan niet gebruiken?! Ik zie maar 1 reden eerlijkgezegd...
                                        Mijn pa rijdt al 34 jaar!! (van het prille begin dus) nagenoeg onafgebroken met LPG (één jaartje heeft hij gedieseld). Allemaal japanse wagens, de twee laatste zijn BMW zescilinders. Hij heeft nooit een noemenswaardig probleem gehad met de LPG. Alleen de E46 320i (2,2lt.) die hij nu nog heeft, is kort na montage van de installatie, twee keertjes binnengeweest voor één of ander softwareprobleem. Daarna niks problemen meer.
                                        Ik moet wel zeggen dat mijn pa een eerder kalme chauffeur is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Volledig mee akkoord!
                                          Iemand die van zin is bij die lpg dokter een installatie te laten plaatsen, print die openingspost van hier af, en confronteer 'm ermee.
                                          Ik ben net eens bij deze installateur geweest, wel zonder deze openingspost

Eerlijk? ik weet nie goe wat ik ervan moet denken. Hij is effectief de goedkoopste dat ik tot hiertoe gevonden heb. Vlotte babbel en alles....ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik beslis

Comment

Working...
                                          X