Mededeling

Collapse
No announcement yet.

radio code renault laguna

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• radio code renault laguna

Hallo,

vorige week had ik een lege batterij, heb deze terug opgeladen en werkt terug normaal, maar daardoor moet ik de code van mn autoradio ingeven, in het boekje van de vorige eigenaar stond 4331. deze code heb ik geprobeerd maar werkt niet.

kan iemand adhv volgende gegevens de juiste code te weten komen?

gegevens:

renault laguna
    bj 2004
    8200249262TU360
    model n°:BE 7412
    Serial n°: 65022348
    EC : 110

alvast bedankt!

Ik leg het je even uit. Als de code 4331 is, geef je de code als volgt in:

4 x 4 drukken
    3 x 3 drukken
    3 x 3 drukken
    1 x 1 drukken

en dan was de laatste stap ofwel 1 lang ingedrukt houden, ofwel 7 lang ingedrukt houden.

Succes.

Comment

Trouwens, over die laatste stap ben ik niet meer zeker dus ik zou zeggen probeer beide mogelijkheden eens

Comment

ja dat heb ik al kunnen invoeren, maar het is gewoon de verkeerde code denk ik want de display heeft error weer na het invoeren van de code.

is het niet mogelijk met een universele code in te voeren of zo?

Comment

google eens op het typenummer van je radio en voeg het trefwoord code toe.
          Er bestaan op internet generatortjes van radiocodes voor sommige merken. Voor Ford werkt dat alleszinds. Meestal aan de hand van het serienummer van de RADIO (niet van de auto).

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Bij Renault houden ze die code ook bij.

Comment

Inderdaad, gewoon ff langs je dealer lopen, die heeft enkel je chassisnummer nodig (op voorwaarde dat er nooit geen andere radio ingebouwd is natuurlijk) en hopla.
              @Wouter : hoe voer je die code precies in ? Ik heb een LagII maar het instructieboekje is voor een LagIII, dus ben niet zeker of het de juiste methode is.

Comment

Bellen naar de renaultgarage , die zullen je het juiste nr kunnen doorgeven.
                Enige wat ze nodig hadden was m'n nummerplaat.

Onlangs ook hetzelfde tegengekomen met de Clio en goed geholpen geweest
                door de garage.

Comment

Working...
                X