Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel km kan een toyota starlet max doen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
²²²²²
Comment
-
Zo'n oud Toyotatteke kan heel wat aan zenneBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik heb zelf met een 1000cc starletje gereden met welgeteld 56pk.
ding stond op 150.000km en reed als een trein(tje).
starlet is een auto die begonnen is in 73 en gemaakt tot 99...
en dat is met een reden: tzijn degelijke autookes...
als hij nog geen problemen vertoont en hij rijdt degelijk, schakelt vlot en maakt geen bijgeluiden : maak je geen zorgen en blijven rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenJe doet er makkelijk 200.000 probleemloze kilometers meer mee dan met een vergelijkbare (qua afmetingen , niet qua kwaliteit) Fiat of Alfa.
Comment
-
idd onzin;en ja een eerste Starlet was idd beter dan een Alfa Sud maar een Avensis is rommel vergeleken met een 159. En het de goei die hun beteren héBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichtenstarlet is een auto die begonnen is in 73 en gemaakt tot 99...
en dat is met een reden: tzijn degelijke autookes...
Wat ik frappant vind is dat die 1.3 Starlets eigenlijk zeer rappe wagentjes zijn.. 12 sec 0-100 voor een auto uit de vorige eeuw uit het A segment..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenWat ik frappant vind is dat die 1.3 Starlets eigenlijk zeer rappe wagentjes zijn.. 12 sec 0-100 voor een auto uit de vorige eeuw uit het A segment..
Comment
-
Die Toyota's die gemaakt werden in Japan en een chassisnummer hebben dat begint met een "J" zijn super. Mijn Corolla E9 (1992) laat me nooit in de steek zelfs met 200000 km; mijn veel jongere Avensis daarentegen... Niet toevallig dat Toyota nu allerlei wagens moet terugroepen; hun auto's waren vroeger onverwoestbaar.
Nadeel vind ik wel dat de onderdelen van Toyota (schokdempers vervangen in mijn corolla) vrij duur zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David79 Bekijk Berichteneen chassisnummer hebben dat begint met een "J" ...
Nadeel vind ik wel dat de onderdelen van Toyota (schokdempers vervangen in mijn corolla) vrij duur zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Myriam Bekijk Berichtenmijn chassisnummer begint met een "J", al goed, ik ook heb mijn schokdempers vervangen, door occasie-schokdempers, en mijn koplampen kunnen al een tijd moeilijk afgesteld geraken omdat die "afstel-dingskes" achteraan al lang afgebroken zijn, maar het lukt toch telkens weer juist voor de autocontrole, met wat blokkeren hier en daar ..
Comment
-
Vroeger kwamen de toyota's nog echt uit Japan, en kon je bogen op kwaliteit.
Nu worden vele modellen voor europa geassembleerd in Groot-Brittannië (Burnaston)...en zoals alle auto's die uit diene hoek komen, kom je problemen tegen.
Dus met een toyota uit Japan kan je 500.000 km aan, komt die uit engeland, kan je misschien 10.000 km. zonder problemen rijden!
ps. kijk maar eens wat brol die engelsen al op de markt gooien...koop je deze weet dan, dat je zelf moet kunnen sleutelen anders scheur je je broek !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk BerichtenVroeger kwamen de toyota's nog echt uit Japan, en kon je bogen op kwaliteit.
Nu worden vele modellen voor europa geassembleerd in Groot-Brittannië (Burnaston)...en zoals alle auto's die uit diene hoek komen, kom je problemen tegen.
Dus met een toyota uit Japan kan je 500.000 km aan, komt die uit engeland, kan je misschien 10.000 km. zonder problemen rijden!
ps. kijk maar eens wat brol die engelsen al op de markt gooien...koop je deze weet dan, dat je zelf moet kunnen sleutelen anders scheur je je broek !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David79 Bekijk BerichtenJe stelt het scherp maar ergens wel gelijk heb je. Maar 10000 is natuurlijk ook niet waar. Het zal wel 100000 km zijn. Trouwens ik dacht dat er ook Toyota's in Valencienne werden geassembleerd of klopt dat niet?
Toyota dacht er goed aan te doen om de wagens korter bij de afzetmarkt te assembleren en puur economisch gezien is dat een goede zet. Maar europeanen zijn geen asiaten. Waar de mensen ginder hun werk bezien als een eer t.o.v. het bedrijf, zien ze hier maandelijks hun wedde...meer niet.
Als er hier iets misloopt, staken ze of erger nog leggen ze opzettelijk fouten in de assemblage...zie de panorama uitzending over de sluiting van renault welleer, dan valt je mondje open, ik zou niet met een renault willen rondrijden die uit vilvoorde kwam (laat staan dat deze nu nog rondbollen).
Europese wagens hinken zo al achter (technisch gezien) op japanse makelijk en laat ze daarbij nu nog eens samenstellen in engeland, dan krijg je, wat je nu hebt...toyota's van nu zijn niet meer die van 10 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHij kan het schijnbaar niet laten eh ......
Misschien een woordje uitleg?
Comment
Comment