Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gat in de dorpel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gat in de dorpel

hey ik ben deze week afgekeurt op de keuring wegens een gat in de onderdorpel.
    nu is de vraag hoe ik dit snel kan oplossen uitslijpen ? of toch ineens een nieuwe late lassen

Oorspronkelijk geplaatst door nesti Bekijk Berichten
    een gat in de onderdorpel.
    beter zo dan omgekeerd moet je maar denken!

Comment

hahaha auw dat zou idd geen pretje zijn

Comment

Best ineens een nieuwe laten steken, dorpels roesten van binnenuit, als er ergens een gat opduikt, volgen er vaak nog andere...
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

ja dat dacht ik ook al maar de keuring is maar 14 dagen geldig en ik he er nu niet echt de tijd voor om dit te laten doen en zou dit dus willen uitstellen tot na de winter. kan dat dan ?

Comment

daarnet even wat rommel weg gesneden onder de auto dus hier zijn de eerste foto's
            de bedoeling is dus van dit snel even op te lossen zodat ik door de keuring geraak en dan kan wachten tot na de winter dag gaan we de wagen eens supper in orde zetten

dus hulp is zeker welkom
            het gaatje is +- 20 lang en een 5 diep het is ongeveer in het midden en enkel aan de onder kant

o ja iemand zit om te komen lassen
            wand daar ken ik geen bal van
            Last edited by ; 08/10/2010, 19:39.

Comment

welke auto is dat? misschien nu vlug die roest behandelen en er een plaatje overlassen. dan kan je na de winter opnieuw beginnen en het goed herstellen.

Comment

een laguna van 1995
                2.0 bens
                en idd da is dus de bedoeling.
                na de winter word links en rechts gedaan maar daar zijn we nu niks mee natuurlijk
                dus lassen zou eventueel kunnen?
                maar is dat dan ook in orde voor die apen van de keuring, dit gat zit er namelijk in door hun schroevendraaier

Comment

iemand die ik ken met een megane heeft dat ook zo gedaan: gewoon een plaatje opgelast (punt-) en dan wat zwarte verf overgesmeerd. dat was voor de keuring in orde.

Comment

oef dat is het eerste goed nieuws wat ik tot nu toe heb gehoord .
                    nu nog iemand vinden die wa tijd heeft om eens te komen lassen voor een zacht prijske (hint aan die die het kunnen )

Comment

Apen van de keuring ?? Waarom apen ? Omdat die mensen hun werk doen ? Moest uw wagen niet rot geweest zijn zouden ze er niet kunnen doorsteken hebben. Steek de fout liever op uw klodden dan op die mensen.

Comment

sorry maar de wagen is in januari gekeurd voor verkoop.
                        en nu zit er een gat in laat me niet lachen he .
                        of zijde gij zo een aap soms?
                        die mannen laten er u door als ze op uwe kop kunnen en anders zoeken ze tot ze iets vinden en hun werk ja oke
                        maar de wet zegt niks over een gat doorsteken he en de helft van mijnen roeteks naar de k*** snijden
                        we zullen eens kijken als u wagen voor helft naar de kl** terug komt.
                        zelfs aan mijn ruiten hebben ze het stof losgekregen
                        mijn asbakken losgetrokken, de hendel voor mijnen kapo afgebroken
                        en dan mag ik nie zeggen de het apen zijn allee jong
                        ik IK VERWIJT NIET ZONDER REDEN HE
                        Last edited by ; 08/10/2010, 22:16.

Comment

o ja ik heb de wagen 4 maanden geleden gekocht en sta tot nu in de gerage moesten er nog mensen zijn die willen beledigen

Comment

Wiens fout is het dat je u zo'n wagen hebt laten aansmeren??

Comment

wa heeft dat te maken met fout als er in januari niks op de keuring sta over den dorpel enkel de banden en die zijn vernieuwd dat is de vraag zeker he de wagen was voor de rest blanko in januarie dus als we van u komentaar moeten uitgaan vanaf nu iedere 6 maand naar de keuring want unen auto kan wegroesten op 6 maand he mensen
                              jongens met wat zijn we hier bezig een auto roest niet op 6 maand he .
                              ik zeg niet dat dit er niet was maar op de vorige keuring stond er niks op
                              dus moet ge het nie op mij hebben maar die da op de keuring in januari geen zin hadden om te werken of die van deze week die goesting hadden om wa mensen te kloten
                              mijnen peugot was pas roest en die ging er door zonder problemen
                              Last edited by ; 08/10/2010, 22:36.

Comment

even terzijde, maar ik heb ook soms mijn twijfels bij die tweedehandskeuring... mijn banden bijvoorbeeld waren 16 jaar oud, gebarsten en tot op de indicatoren versleten. toch stond er op het keuringsrapport 3-5mm

Comment

ik ben dan blijkbaar niet alleen

Comment

mijnen peugot was pas roest en die ging er door zonder problemen
                                    Roest aan structuurbalken =/= roest aan panelen.

Comment

ik ben dan blijkbaar niet alleen
                                      die zijn intussen vervangen, de roest is opgelast dus ik hoop op een groene kaart volgende maand

mijn koplampen gaan me wel parten spelen vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Roest aan structuurbalken =/= roest aan panelen.
                                        nee ook de dorpels da was gatenkaas mijn banden tot op den draad versleten en lichte nie laten afstellen en mijn vering was geen vering nie meer
                                        groene kaart geen opmerkingen ik moet wel zeggen het was half 4
                                        en om 4 uur stoppen ze he

Comment

Working...
                                        X