Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Ducato 2.2 waterinsijpeling centrale injectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Das precies ook een goede service van fiat?

Comment

Ik heb vorige maand met mijn camper hetzelfde probleem gehad, gelukkig was ik nog huis, zodat ik geen sleepkosten had. Bij het zoeken naar de oorzaak ben ik bij uw bericht gekomen. Kan u mij de info sturen ( event foto ) zodat ik mijn motor en injectiesysteem kan droog houden? Alvast bedankt.
      Groeten, Walter

Comment

fiat bj 11.03.09 type ducato 2.3jtd km stand 53.531 nieuw gekocht is een bedrijfsbus Ik wil eigenlijk alleen mijn frustatie kwijt,en als iemand van plan is een fiat ducato te kopen dit leest.want ik zal toch iedereen afraden om een fiasco te kopen.Om te beginnen ruitenwisser assen volledig vastgerot moesten met een hamer er uit getimmert worden,gewricht bij de versnellingbak vastgerot,kon bijna niet meer schakelen,starten slecht gloeipitten laten vervangen braken af ivm water wat met regen op motorblok sijpelt. sleutel fout melding,en als laatste zijn beide bladveren bij de op hanging doordemidden gebroken,heb veren bij verkoop laten verzwaren.Ben nu al een kleine 2500eu kwijt.coulance hebben ze bij de dealer nog nooit van gehooord.hopende dat andere mensen hier wat aan hebben,fiat word het nooit meer.zo dat heb ik effe van me afgeschreven. Vr gr ger

Comment

dat weet je als je zo een camionette koopt he, ze zijn goedkoop maar ge moogt er gewoon niet te lang mee rijden.

Neem u verlengde garantie tot 5 jaar (echt goedkoop) en na 5 jaar buiten met dat spel. Is ondertussen al mn derde camionette en nog nooit serieuze kosten zelf moeten betalen.
          Ik heb al wat laten maken in verlengde garantie ze, injectoren, gloeikaarsen, ruitenwissers, centrale vergrendeling, rollementen, veringen, mazoutpompen,common rail,..... Maar nog nooit langs de kant gestaan tot nu toe en toch wel 50dkm per jaar met dat spel.

ik hoor van collegas ook shit-gevallen met sprinters, dus tja zal normaal zijn zeker...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
            dan is het waarschijnlijk de 100 pk versie ofzo, om eerlijk te zijn, ik heb daar nooit veel goed over gehoord.

De Fiat motor (2.3 JTD) is op dat vlak beter en heeft al jaren zijn diensten bewezen ondertussen. De Fordmotor ook, maar zoek er even naar op het internet. Zou niet zo betrouwbaar zijn.

Nu om U te troosten, bij de 3 liter versies worden nogal eens de versnellingsbakken in gort gereden, trilt de wagen bij het achteruitrijden (erg krachtige motor en de versnellingsbak zou maar nipt voldoende zijn, wordt dan ook aangeraden van in 2de te vertrekken). Heb er net zo eentje bijgekocht (bestelwagen dan wel, nieuw)

oh ja, de 3 liter is een PSA motor. Die badge zegt alleen wie het verkocht heeft, onderling wordt nogal eens ruilhandel gepleegd
            Zowel de 2.3 als de 3.0 zijn IVECO motoren. de 2.2 is een Ford en die vermijd ik zelf liever. Ze zijn destijds zels een tijd uit productie genomen omwille van het vastlopen. Wie niet wou wachten kreeg toen een voorstel tot gratis upgrade naar een 3.0 bij Peugeot.
            Last edited by Unterschlagen; 26/01/2016, 19:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleve21 Bekijk Berichten
              fiat bj 11.03.09 type ducato 2.3jtd km stand 53.531 nieuw gekocht is een bedrijfsbus Ik wil eigenlijk alleen mijn frustatie kwijt,en als iemand van plan is een fiat ducato te kopen dit leest.want ik zal toch iedereen afraden om een fiasco te kopen.Om te beginnen ruitenwisser assen volledig vastgerot moesten met een hamer er uit getimmert worden,gewricht bij de versnellingbak vastgerot,kon bijna niet meer schakelen,starten slecht gloeipitten laten vervangen braken af ivm water wat met regen op motorblok sijpelt. sleutel fout melding,en als laatste zijn beide bladveren bij de op hanging doordemidden gebroken,heb veren bij verkoop laten verzwaren.Ben nu al een kleine 2500eu kwijt.coulance hebben ze bij de dealer nog nooit van gehooord.hopende dat andere mensen hier wat aan hebben,fiat word het nooit meer.zo dat heb ik effe van me afgeschreven. Vr gr ger

Dat klinkt als een Hyundai H1

Comment

Working...
              X