Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand bekend met deze tuner?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
    Vroeger was het ookal niet vet daar hoor imo(tenzij je met een Porsche afkwam waarschijnlijk),ik heb in de tijd m'n nieuwe golf3 tdi 110pk daar laten doen,ervoor niets van roet,toen ik hem terugkreeg precies een roetkanon.
    Een kameraad was er ook geweest in de tijd en die hebben ze zelfs niet op de testbank gezet dus hij gebruikt dan ook maar een gewoon standaardprogramaatje he.

Laat Bruno van BR-preformance dit maar niet lezen want hij is volgens hem een van de beste tuners van belgie... Hij heeft alle wagens destijds wel altijd bij Heinz geprogrammeerd. O wat is die toch goed pfffffffffffff :-)
    Last edited by ; 13/12/2012, 14:55.

Comment

Ben bij Heinz geweest en zag er mij allemaal top uit.
      En de auto rijdt fantastisch goed

Comment

Zoals ik reeds in het verleden gezegd heb ben ik in october 2001 (dat is dus +11 jaar) bij Heinz geweest en toen werkte die alleen, niemand anders aanwezig, en gisteren ben ik naar de keuring geweest, volledig onvoorbereid, dus de wagen zoals ik er altijd mee rijd en terug een groene kaart geldig tot 9/1/2014, uitstoot (diesel) was bijna 0 en dat met een oud door (volgens sommigen) stouterik Heinz gechipt krel, ik wil gerust een contract tekenen om altijd hetzelfde resultaat te hebben. Ik vraag me af waar sommige mensen roetkannonen e.d. gaan zoeken ? Verder bol ik met gene Porsche, nochtans was de begroeting en het onthaal super sympa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
          Ben bij Heinz geweest en zag er mij allemaal top uit.
          En de auto rijdt fantastisch goed
          En je moest niet ver rijden, Baregoem en Mooirsel deu en ge zet er. (Aan Heinz staat de plaat van bebouwde kom Aalst).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door birdy89 Bekijk Berichten
            Laat Bruno van www.BR-performance.be chiptuning dit maar niet lezen want hij is volgens hem een van de beste tuners van belgie... Hij heeft alle wagens destijds wel altijd bij Heinz geprogrammeerd. O wat is die toch goed pfffffffffffff :-)
            moet jij niet nog wat spammen voor ecu-softy ;-)

Lijkt me dat je wel zeer jaloers bent op mij, je zou je beter met je eigen tuning bezig houden ipv met die van een ander :-)
            Last edited by ; 13/12/2012, 15:39.

Comment

help me even op weg?

Jaloers? en waar zou ik jaloers op moeten zijn dan?
              Ik heb mijn auto al getuned dus snap even niet precies wat je bedoeld?

Comment

Wat is BBI?
                Nu wel dus vroeger niet ? :-)
                help me even op weg?
                Ik heb mijn auto al getuned dus snap even niet precies wat je bedoeld?
                Zijn locatie/residentie zegt genoeg....
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ozo jullie denken dat ik van ecu soft ben haha. Dat zou mooi zijn ja, ik zal ecu soft even een mail sturen met de link van dit topic.

Comment

Stel dat het zo is wordt hij weer eerst afgekraakt door iedereen omdat hij een nieuwe tuner is, same story als met dvx in het begin
                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      En je moest niet ver rijden, Baregoem en Mooirsel deu en ge zet er. (Aan Heinz staat de plaat van bebouwde kom Aalst).
                      Idd, t is quasi om de hoek en de merkgarage er ook vlakbij lol

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

Laat Bruno van BR-preformance dit maar niet lezen want hij is volgens hem een van de beste tuners van belgie... Hij heeft alle wagens destijds wel altijd bij Heinz geprogrammeerd. O wat is die toch goed pfffffffffffff :-)

Ik denk dat Bruno er toen nog niet was,ik heb hem in alle geval niet gezien..
                        Spijtig voor heinz want ik heb tot nu toe elke wagen die k gehad heb sindsdien laten doen(5 stuks).
                        Voor de huidige ben ik nog aan het kijken.
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                          Tuningkid is daar geweest
                          Tuurlijk ben ik gaan kijken want ik werk voor de overheid en dit is gewoon weer één of andere postbusfirma die ons land komt verzieken met illegale praktijken.
                          Weer eens wat nieuws in dit fraude-wereldje... Mijn vinger zat trouwens bijna vast in die postbus-klep !

Wat is BBI?
                          1) Als ge niet weet wat BBI is ben je om te beginnen zeker géén Belg.

2) Aan die site te zien heb je dus kans op een pak rammel met een of andere Rus, Pool of Ukraïner.
                          Je mag zelfs kiezen wie van die drie je met het meeste vermogen rond de oren mept !
                          Als dat niet volstaat wordt je nog eens fijngetuned door een Duits, Serviër, Kroaat of Hongaar, maar géén nood want er daar altijd een dokter in de zaal volgens hun website.... nl Dr. Vyacheslav Afanasyev.

Ziet er inderdaad allemaal héél betrouwbaar uit (KUCH)

Comment

@Tuningkid: K wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag met name: Hoe zit het nu met dat verhaal van bmw320, die met jouw ip-adres meldde dat hij gecontroleerd werd toen hij van een tuningbedrijf kwam????

Comment

@Tuningkid: K wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag met name: Hoe zit het nu met dat verhaal van bmw320, die met jouw ip-adres meldde dat hij gecontroleerd werd toen hij van een tuningbedrijf kwam????

1/ dat verhaal van dat IP gedoe is net zo echt als dat verhaal van BMW320.
                              2/ heb ik je al verteld dat je zulks aan betreffende persoon moet vragen.

verder nog iets ?

Comment

Dan moet een mod mss eens uitsluitsel geven ivm dat ip-adres

Comment

Waar bemoei jij je in feite mee ?

Comment

en gij?

K mag toch vragen wat ik wil zekers op een forum.
                                    Ik heb alleszins geen 2 accounts nodig en dien ook geen leugens te verkopen vanachter mijn pcke om wat andere mensen in een slecht daglicht te stellen.

Comment

Spannend.

Comment

Ozo jullie denken dat ik van ecu soft ben haha. Dat zou mooi zijn ja, ik zal ecu soft even een mail sturen met de link van dit topic.
                                        Ik hoop voor ecu soft dat je niet bij hen werkt, want je sluikreclame op deze manier werkt averechts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                          Waar bemoei jij je in feite mee ?
                                          en gij?

K mag toch vragen wat ik wil zekers op een forum.
                                          Ik heb alleszins geen 2 accounts nodig en dien ook geen leugens te verkopen vanachter mijn pcke om wat andere mensen in een slecht daglicht te stellen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Spannend.
                                          CATFIGHT!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                          X